|
Post by oracle on Jan 14, 2011 9:49:50 GMT 1
@bart Is dat in manager module, want daar staat ondanks ingelogd te zijn enkel Teams,Standings,Bought Upgrades. Dus waarschijnlijk niet genoeg priviliges ?? Ons budget is dus nog 768000 - 300000 voor een upgrade normaal dan=468000 over.
Die driver swap doen we volgens Kenneth zijn methode en werkt altijd perfect, kan trouwens enkel via een snelkoppeling joinen, anders krijg ik een .mas error, maar krijg die niet als ik via een snelkoppeling join, dan krijg ik die als ik er uit ga, wat maar een klein probleem is dan. Heb al eens opnieuw geinstalleerd en dat loste het probleem niet op.
FFB zullen we indderdaad eens moeten vergelijken onderling.
|
|
|
Post by Mee on Jan 14, 2011 10:05:31 GMT 1
@bart Is dat in manager module, want daar staat ondanks ingelogd te zijn enkel Teams,Standings,Bought Upgrades. Dus waarschijnlijk niet genoeg priviliges ? Ja, daar zou het bij moeten staan. Idd niet genoeg privileges dan waarschijnlijk... "Remaining time for bookings: 08h 55m". Tik tak!
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 14, 2011 10:11:22 GMT 1
Timo heeft die privileges hé
|
|
|
Post by oracle on Jan 14, 2011 10:22:35 GMT 1
Hoe maak ik contact, of posten in forum welke thread ? Heb een PM gestuurd naar staff member zullen wel zien... Simunic wel, post te laat gezien Bart
|
|
|
Post by Mee on Jan 14, 2011 10:31:25 GMT 1
|
|
|
Post by oracle on Jan 14, 2011 12:54:23 GMT 1
Ok dat is in orde geraakt, thx Bart.
Heb ook de re-fuel upgrade gekocht. Op 6 stops kan al tellen.
Nog 468 000 over...
|
|
|
Post by oracle on Jan 14, 2011 17:36:54 GMT 1
Rookie team morgen is het zover Ik ben in de briefing om 18.15u qualify om 18.30u Race start om 19u Dat wilt zeggen dat dimitri rond 20.20u en xavier om 21.40 op de baan komen. Jullie kunnen misschien 5 min daarvoor inloggen op TS-server. Effe polsen of alles ok is en dan al gaan klaar staan in rfactor zelf.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 14, 2011 17:54:19 GMT 1
Ik moet toch ook om 19 uur online komen ? want ik moet je passagier zijn tot 20.20 xD
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 14, 2011 18:19:38 GMT 1
Ik moet toch ook om 19 uur online komen ? want ik moet je passagier zijn tot 20.20 xD Neen! Dat MAG zelfs niet! Je mag slechts een paar minuutjes voor de wissel aanloggen als spectator.
|
|
|
Post by m635csi on Jan 14, 2011 19:54:35 GMT 1
Ik moet toch ook om 19 uur online komen ? want ik moet je passagier zijn tot 20.20 xD Neen! Dat MAG zelfs niet! Je mag slechts een paar minuutjes voor de wissel aanloggen als spectator. Inderdaad... anders volgen penalties... Reglement : - Auf dem Server selbst sind NUR die Fahrer, und jeweils 1-2 Minuten vor einem Fahrerwechsel die jeweiligen Teamkollegen! Bei 30 Fahrzeugen pro Server muss jede unnötige Serverlast vermieden werden! en in het forum staat volgende : - Eventserver als Zuschauer betreten (dies sollte erst erfolgen, wenn Fahrer A den 3. Sektor erreicht hat) Het is een duitse league ...Discipline is troef ! Alles andere wordt hard bestraft .
|
|
|
Post by m635csi on Jan 14, 2011 19:57:03 GMT 1
Stel eens, er klikt een andere rijder in mijn voertuig als passagier, kan ik die eruit gooien? zodat mijn eigen teamkollega erin kan?
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 14, 2011 21:48:07 GMT 1
Ja gewoon passagiers deur openen & stampen e xD
|
|
|
Post by oracle on Jan 14, 2011 22:19:26 GMT 1
lol @xavier denk niet dat dat gaat, maar dat zal nu ook niet zo snel gebeuren hopelijk.
@dimitri Kan jij nog de upgrade van sneller te hertanken aanzetten in Main menu, Customize , vehicle, tabblad upgrades, en dan sterretje bij fast refueling level 1 zetten. Enkel die upgrade aanzetten al de rest niet.
Misschien ook eens kijken naar FFB settings bij mij en xavier staat dat op: -50% wheel High
Edit :FFB upgrade level 4
|
|
|
Post by bazookajoe on Jan 14, 2011 22:57:40 GMT 1
Misschien ook eens kijken naar FFB settings bij mij en xavier staat dat op: -50% wheel High De ffb settings in de rfactor opties zijn persoonlijk en hoeven niet overeen te komen bij alle pilloten. Wél de ffb settings die als upgrade staan bij de wagen.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 14, 2011 23:08:48 GMT 1
XL, als er eens een andere naam bij u komt als ge aan't rijden zijt, vraag confirmatie aan je teamgenoten dat zij het niet zijn. Het is een bug die je teamgenoten een andere naam geeft als je de "... is now riding with you" boodschap krijgt. Da's geen gevaar, da's enkel op u systeem zo dan, en alles komt in orde na de wissel.
Mocht het toch zo zijn dat er een andere instapt: Bij een hotswap kan niet kiezen wie overneemt denk ik. Bij de klassieke rijderswissel kan je in het pitmenu de naam kiezen van de passagier die het stuur moet overnemen. Hier met de hotswap kan je dat dus volgens mij niet. Het zou straf zijn moest dat gebeuren...
|
|