|
Post by DhStyleZz on Jan 31, 2011 22:52:17 GMT 1
Maar goe zit dat dan met punten verdienen ? gewoon zoals bij de GT's ? winnnaar van de GT1 & winnaar van de GT2. maar dan wel met winnaar van groep 1 ? 2? 3? elk evenveel punten of hoezit dat juist ?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 31, 2011 23:29:16 GMT 1
Allen samen voor een totaalklassement. T'is niet alsof er verschillende klasses zijn met onderlinge grote verschillen: F1 is F1.
|
|
|
Post by bazookajoe on Feb 1, 2011 0:42:17 GMT 1
Heeeeere we go: Tijd voor een vrl pauzeke
|
|
|
Post by DhStyleZz on Feb 1, 2011 2:23:59 GMT 1
Nog een meesterkwerk zoals altijd
|
|
|
Post by Nick on Feb 1, 2011 7:23:08 GMT 1
Mooi gedaan! Ben ik de enige die bij het bekijken van een filmpje steeds 'whohoo, in beeld!' denkt als je jezelf ziet verschijnen?
|
|
|
Post by timothy on Feb 1, 2011 7:50:37 GMT 1
a true masterpiece Kenneth en alweer magistrale muziekkeuze...
|
|
|
Post by covids on Feb 1, 2011 8:31:28 GMT 1
Hehe, Austin Powers Heerlijk filmpje weer, Kenneth. Kudos!
|
|
|
Post by Vanto on Feb 1, 2011 21:26:40 GMT 1
Ja super filmpke. Altijd tof om u zelf te zien in zo'n filmpkes
|
|
|
Post by brechtm on Feb 1, 2011 22:17:22 GMT 1
Matthijs: geen probleem, ik had daar eig niet moeten zijn. Stoem de quali gemist dus had ergens achter johan moeten zitten. Voor de rest ben ik nog is gespint en heb wel even in de pits gestaan voor de schade te repareren... maarja eerste endu-event, kvond 'em nie mis. @nico: kheb speciaal een windows XP geinstalleerd omdat ik een rare bug heb als ik rF op win 7 x64. Kdacht eindelijk terug racen en kreeg ik dat ook ineens... kheb het blijkbaar alleen als er op de achtergrond niks open staat. Kweet nu niet of het een geminimaliseerd programma is of dat rF mss crashed omdat er op uw bureaublad nog een programma open staat. Bij mij crashed ie niet meer als ik rF start met een leeg bureaublad. @kenneth geweldig filmpje Bedankt om mij zoveel en goed in beeld te brengen Voor het endu-event vondt ik het geheel geslaagd. Moeten we zeker nog is doen als funrace maar NIET op sebring . Kwerd naar het einde bijna misselijk van de hobbels...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2011 0:06:11 GMT 1
Het waren twee leuke minuten, tot de wagen voor me zo hard remde voor T1 dat ik hem ofwel vol kon rammen, ofwel met blokkerende remmen rechtdoor de muur in. Einde race. dat was ik dat zo hard remde , was iets te nerveus aan race begonnen en had die dag nog niet gereden,en schakelede één te ver terug men excuses hiervoor. Mathias, excuses aanvaard. @filip en Bart, goede voorbereiding is inderdaad belangrijk voor elke race. Wat ik doe als ik me niet goed voorbereid heb, is bij de start achteraan beginnen en zeer rustig van start. Zeker in een race van twee uur heb je dan nog tijd zat om posities goed te maken. Maar achteraf is het altijd makkelijker, laten we er vanuit gaan dat het de volgende keer beter gaat!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 2, 2011 21:43:17 GMT 1
Ja super filmke Kenneth en erg leuk die Austin Powers op't einde
|
|
|
Post by Cedric on Feb 4, 2011 21:57:39 GMT 1
Manman wat een mod die F79 Kan er iemand zijn replay eens posten aub
|
|
|
Post by Mee on Feb 4, 2011 22:39:32 GMT 1
Ricardo heeft er eentje op YouTube gezet:
|
|
|
Post by Cedric on Feb 4, 2011 23:19:39 GMT 1
Inderdaad heb het net gehoord. Thx Ricardo! Awesome car control ;D
|
|
|
Post by Nick on Feb 6, 2011 13:46:01 GMT 1
Weet iemand hoe je het detail in de virtual mirrors kan verhogen? Want in de F1 79 mod is de kwaliteit maar zwak (volgens mij ook lichtjes vervormd).
|
|