|
Post by friemel on Nov 7, 2010 5:21:58 GMT 1
Eerst en vooral goe gereden Nico!
en ten tweede nu harde strijd tussen robin verdegaal op de tweedeplaats met de eerste. nadat ze deze eerste plaats verloren zijn door een rare rijderswissel.
|
|
|
Post by nicoroman on Nov 7, 2010 5:22:01 GMT 1
nachtrit van 3 stints zit erop, zijn op p5 terechtgekomen en mooie voorsprong van 3 min op de 6e. eerste stint was dik ok met supertijden voor mij dan toch; tweede stint eenmaal rondgegaan en aangetikt door andere piloot. weinig damage maar otto was moeilijk te rijden. derde stint, terug alles onder controle en weggereden van P6.
in laatste ronde nog tijd verloren doordat ik steeds andere piloot bij mij in de wagen kreeg ipv timo, bleek toch timo te zijn maar met de naam van jade van der berg, ik kreeg er zowaar stress van
al bij al is da hier dikke fun, een aanraderka voor elke simmer.
|
|
|
Post by bazookajoe on Nov 7, 2010 5:49:19 GMT 1
nachtstint zit er ook op, proberen wat te slapen nu....
|
|
|
Post by friemel on Nov 7, 2010 6:00:03 GMT 1
kevin maasS is er ook uitgeflikkerd met zen team , ineens disconnected ...
ik ga nu slapen tot straks ;-)
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 7, 2010 6:35:31 GMT 1
Goeiemorgen! P5 zo te zien. Rap eens wa Red Bull for breakfast, en de voglende 3 stints zijn voor mij.
|
|
|
Post by timothy on Nov 7, 2010 7:34:50 GMT 1
lekkere eerste 2stints en rustig aan zonder forceren op P5, en meer en meer afstand nemende van P6. Na lap 3 in mijn derde stint van de baan gefoefeld en niet eens zo hard de rail geraakt en jawel...weer flat fuckon tire...gelukkig nie zo heel ver vd pit. Kort overleg me Tim en speedy Tim al stuur overgenomen...
|
|
|
Post by m635csi on Nov 7, 2010 9:08:54 GMT 1
Gisteren de race gevolgd vanaf de start , tot de server crashte. Had eerlijk gezegd de hoop verloren of het nog zou verder gaan, Nadat ze op de livestream een stotterend beeld hadden kunnen verhelpen was de motorsound ook al niet te horen op stream3. Vreemd als er zovele testraces zijn aan vooraf gegaan. Nu deze morgen heb ik gezien dat jullie veel goed werk hebben geleverd deze nacht, en straks zet ik nog even de stream aan , en hopelijk komen jullie nu wat meer in beeld dan gisteren. Geniet ervan en doe zo voort. Straks rijden jullie nog top 3 ...
|
|
|
Post by k3vin on Nov 7, 2010 9:13:15 GMT 1
Mannen jullie zijn zeer goed bezig! Heb gisteren avond nen hele tijd gevolgd samen met den Ben. Op naar de top 5 e :-) Wij duimen hier voor jullie!!
|
|
|
Post by robin on Nov 7, 2010 9:45:07 GMT 1
Matthijs kreeg al heel vroeg een runtime error voor z'n neus. SFH Yellow rijdt al een hele tijd in de T-Car. Ze krijgen na afloop tussen de 12 en 15 ronden terug (is niet helemaal duidelijk) dus ze rijden ergens tussen P3 en P8.
Toen ik van Andras overnam stond m'n beeld ineens stil en zweefde ik weg in een pixelstorm. Voordat ik ESC drukte probeerden we in ieder geval nog terug te hotswappen, en wonder boven wonder kreeg Andras weer gewoon beeld en kon hij doorrijden. Daarna mochten we op Dottinger Hohe nog een keer een hotswap proberen. Stevig geluk bij een ongeluk daar. Kostte helaas wel weer veel tijd.
SFH Orange gaat heel aardig. De snelheid is een beetje weg maar we rijden redelijk comfortabel op P2. Zo comfortabel dat het niet eens veel uitmaakt dat ik in de laatste drie stints vier keer op m'n desktop heb gestaan, waarvan twee keer op Dottinger Hohe --> noodstop --> 15 seconden verlies
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 7, 2010 10:14:58 GMT 1
Goeiemorgen! Dit ziet er goed uit! Nog 5u45 te gaan jongens! Nico terug zonder problemen over genomen zie ik net. Dit komt goed! Hopen op een top 5 plaats!
|
|
|
Post by Zwijger on Nov 7, 2010 10:15:57 GMT 1
Zoals ik het nu zie hebben jullie nog stevig kans op P1.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 7, 2010 10:38:53 GMT 1
Minder dan 6u te gaan nog. Ik heb m'n 3 dubbelstints gehad. Het ging heel heel goed, bijna vanzelf zou ik zeggen. Die eerste stint is altijd de moeilijkste. Je stapt in en je moet je ritme zoeken. Na een paar ronden zat ik in een goed ritme, en stint 2 was pushen. Daarna was het beste er vanaf en deed ik het een paar secondjes per ronde rustiger. Aan dat tempo kon ik nog wel een 4 stint doen. De auto is niet meer van de snelste, maar da's al een halve race zo. Tussen de 8:46 en 8:49. Als alles goed loopt ben ik er vanaf. Weinig volk meer op baan, maar Red Bullekes en de Nordschleife himself doen genoeg hun best om me fris te houden. P7 momenteel. P6 was binnen bereik, ik kon met moeite het tempo van die mannen volgen, tot hun pilotenwissel. Die Zukowski is te snel, en die zijn weggelopen. Hopelijk hebben ze nog een prutser achter de hand. P8 ligt op zo'n 5 a 6 minuten achterstand. Dat zou te behouden moeten zijn tenzij we zelf nog ergens van de baan gaan. De T-car van SFH gaat ons blijkbaar nog wel voorbij gaan, en in het totaalklassement gaan we ook nog ver terugvallen, want ik zie dat op server 1 nog veel mensen rijden, en veel van die mannen liggen een ronde voor op ons als dat iets is om op voort te gaan. Endurance racen, t'is 1 groot mentaal spel... Je mag niet teveel denken, gewoon rijden als een halve zombie en de rondjes zichzelf laten afmalen op het juiste concentratieniveau. Als je durft denken dat het nog lang is, of dat het bijna gedaan is, maak je fouten. Als je te hard wil gaan vermoei je jezelf, je kan je die hoge concentratie geen 3u volhouden, en als je te rustig wil gaan vergeet je zeker ergens te remmen. Gemakkelijk gezegd, maar het komt met ervaring merk ik. Deze keer gaat het mij véél beter af dan op de '70 24h van LM. Ik wist na 2 stints niet meer of ik er nu 2 of 3 gereden had, maar mijn rondjes zaten goed. VIVA ROMAN!
|
|
|
Post by friemel on Nov 7, 2010 11:05:04 GMT 1
Goedemorgen! ;D
ik ben terug aan het volgen , go team VRL!!!
|
|
|
Post by timothy on Nov 7, 2010 11:05:34 GMT 1
ik doe mij best strax Tim, proberen de eer van de Roman hoog te houden. Positie is nie echt belangrijk vind ik in endu, uitrijden is elke keer weer kippevelmoment en grote ontlading met heel veel emoties
|
|
|
Post by timothy on Nov 7, 2010 11:41:51 GMT 1
wel opmerkelijk oeveel meer stops wij al gedaan hebben...Mede door mijn schuld maar sommige hebben nog maar 10 stops na bijna 20uur?
|
|