|
Post by Ben Cuypers on Nov 6, 2010 22:19:52 GMT 1
Timo moet iets aan de hand gehad hebben denk ik. Zo weinig mensen op se chat van de livestreaming... Zou gezellig kunnen worden daar...
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 6, 2010 22:43:03 GMT 1
Timo moet ergens in een snelle bocht een klapband gehad hebben ofzo, en 3/4e ronde met 3 banden gereden hebben. Momenteel alles terug ok, en we klimmen weer op.
|
|
|
Post by nicoroman on Nov 6, 2010 22:44:32 GMT 1
spijtig but we'll be back
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 6, 2010 22:46:30 GMT 1
Er is al veel terug goed gemaakt en de weg is nog lang... Manman, het kriebelt serieus als ik het allemaal zo zie.
|
|
|
Post by nicoroman on Nov 6, 2010 23:09:20 GMT 1
kan da geloven Ben. thx voor de support en nu dodo voor mij
|
|
|
Post by bazookajoe on Nov 6, 2010 23:21:02 GMT 1
Tijden beginnen serieus te zakken, voorlopig houden we p2. Met de lage tracktemp gaan we over op supersofts voor volgende stint.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 6, 2010 23:31:23 GMT 1
Daar gaat ons gripvoordeel als iedereen dat van plan is, we reden altijd al supersofts...
|
|
|
Post by timothy on Nov 6, 2010 23:53:16 GMT 1
Godverdoemsen ezel dak ben...wa een kakstints ik gereden heb nie te doen...Sorry zu teammates... eerste stint na 2laps verschijnt plots pitmenu op scherm, ik afgeleid en raak iondertss de curb aan buitenkant van snelle linker omhoog. Resultaat: hard de muur in en driekwart toer op 3rubberkes :s stint 2 was beter: wel wat tijd verloren bij inhalen want das ier gene kak...en dan plots snapoversteer en recht de rails in...Splitter der af...dan maar Tim geroepen want was nog 2laps voor geplande stop en mijn stuur vroeger doorgegeven dan gepland maja... Straks beter hopelijk... Tijden zakken spectaculair in nacht door koude track, amper temp in de rubbers te krijgen..
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 7, 2010 0:39:16 GMT 1
Don't worry Timo. Den Tim is zo te zien aan een ferm inhaalrace bezig. Ik gaan slapen en morgen wa verder zien. Het ziet er niet slecht uit voor VRL imo. SFH orange gaat er serieus tegenaan. Maar men Andras momenteel achter het stuur zitten die ook niet met de minste te rijden he. Het komt goed jongens! Toitoi!
|
|
|
Post by friemel on Nov 7, 2010 1:21:42 GMT 1
ben net de stream beginnen volgen, chat vind ik niet???
maar ondertussen gezien dat tim van p11 naar p9 is gezakt en p8 ligt kortbij!
goed bezig!!
Het kriebelt bij mij ook om dat ne keer te doen!
Wakker blijven he manneuh!
ik volg nog wel efkes, heb met de nacht gestaan dus kan toch ni slapen nu;-)
|
|
|
Post by Rino on Nov 7, 2010 2:44:42 GMT 1
Straks de stream eens zien als ik thuis kom. Volg hier op 't werk de progressie via 't forum. Volhouden mannen!
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 7, 2010 2:45:33 GMT 1
Phoeeh, het zit er op voor nu. Rond 7u ben ik er weer bij om Timo af te lossen. Dankzij een pak dnf's, tragere piloten in de andere auto's en 3 superstints met een auto die veel topsnelheid mist (240, tot 250 bergaf...) heb ik van P14 naar P6 kunnen opklimmen tot aan m'n wissel. Ondanks het gebrek aan snelheid kon ik tijden van rond de 8:48 - 8:50 kunnen zetten, lekker constant. Op de rechte lijn lopen ze seconden weg, in het bochtig stuk tussen de 2 caroussels pak ik alle tijd terug. Machtig...
Nico nu op weg op P7 (t'is ook al P6 geworden ondertussen!) voor hopelijk 3 even vlotte stints. Het is redelijk spannend tussen P6, 7 en 8.
De truuk is foutloos rijden, niet teveel tijd verliezen met repairs, ook al mis je een paar km/h topsnelheid en vooral op de server blijven...
|
|
|
Post by friemel on Nov 7, 2010 3:09:44 GMT 1
Phoeeh, het zit er op voor nu. Rond 7u ben ik er weer bij om Timo af te lossen. Dankzij een pak dnf's, tragere piloten in de andere auto's en 3 superstints met een auto die veel topsnelheid mist (240, tot 250 bergaf...) heb ik van P14 naar P6 kunnen opklimmen tot aan m'n wissel. Ondanks het gebrek aan snelheid kon ik tijden van rond de 8:48 - 8:50 kunnen zetten, lekker constant. Op de rechte lijn lopen ze seconden weg, in het bochtig stuk tussen de 2 caroussels pak ik alle tijd terug. Machtig... Nico nu op weg op P7 (t'is ook al P6 geworden ondertussen!) voor hopelijk 3 even vlotte stints. Het is redelijk spannend tussen P6, 7 en 8. De truuk is foutloos rijden, niet teveel tijd verliezen met repairs, ook al mis je een paar km/h topsnelheid en vooral op de server blijven... goed . Met één woord! NICE
|
|
|
Post by friemel on Nov 7, 2010 3:33:55 GMT 1
the blak rebels zijn DNF comp gecrasht van Kevin L. ...
zaten al met een T-car te rijden.
|
|
|
Post by friemel on Nov 7, 2010 4:33:44 GMT 1
Rick Haesse, op dat moment leider ,uitgevallen met pc crash vermoedelijk Andras Kiraly op eerste plaats nu! hopen geen dnf meer ... nog maar 12 auto's in de strijd.
|
|