|
Post by Zwijger on Nov 7, 2010 15:33:57 GMT 1
In ieder geval een dikke proficiat aan jullie allen met het resultaat, het uitrijden alleen al is een prestatie op zich.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 7, 2010 15:41:33 GMT 1
Beetje anticlimax idd, geen aftellen naar de finish. In hoeverre je van een climax kan spreken op het einde van zo'n race natuurlijk. Een spetterend brandje dat rustig uitdooft is nu ook geen climax op't einde. Heel plezante race met een super ronddraaiend team waar je op elkaar kunt vertrouwen. Als het eens misliep waren we rap om er een mouw aan te passen zonder paniek en stress en verspilde energie. Schitterend. Ik was bang dat we het niet gingen redden met 3, maar de triplestints hebben ons gered. We hadden een redelijk uitgelijnde timing (was wel wa werk aan nu en dan om da op schema te houden ) en daardoor hadden we allen een redelijke nachtrust en moest er niet al te veel permanentie zijn. Het ging er lekker relax aan toe, en daardoor ben ik nog verrassend fris. (nu nog ) Nu de resultaten afwachten van de samengegooide grids, da zal wa anders zijn zeker. Eigenlijk interesseert me da geen zier, want al die andere reden een andere race en heb ik nooit zien rijden... Eigenlijk moesten we 60 auto's op 1 grid hebben, en alle soorten auto's door mekaar VLN style. Dan gingen we geen stints hebben waar we geen één auto tegenkomen met 9 auto's op een circuit van 24km... Maar goed, het was fun. De organisatie was verre van perfect, maar het was toch weer iets onvergetelijk. Le Mans 24h uitgereden... Nordschleife 24h uitgereden... what's next? Targa Florio? Mille Miglia? Isle Of Man? ;D Eerst terug in sprintmode geraken binnen een paar uur waar intervals van 1 minuten geen close battles zijn...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 7, 2010 16:33:45 GMT 1
Bij de volgende endurance hoop ik er zeker en vast bij te zijn. Heb genoeg op men nagels gebeten gisterenavond. Proficiat aan VRL en aan de SFH teams! Het uitrijden is zeker en vast al een knappe prestatie! Wat Tim zegt kan ik me wel in vinden. Die uitslag doet er totaal niet toe. Ge hebt niet tegen die mensen geracet dus is echt niet van belang. Ik moet wel zeggen dat het leuk volgen was op de livestreaming. Veel beter dan bij L2R het geval was. (Maar die mens organiseerde het dan ook wel helemaal alleen. ) De NS is lang genoeg om met veel auto's van start te gaan, met heel veel zelfs. Ik hoop in de toekomst op een goed georganiseerd Enduracers event, P1, P2, GT1 en GT2 dooreen met een goed gevulde grid op Spa of eventueel Le Mans ofzo. (Ik weet het SFH, jullie deden het, maar dat was op mijn verjaardag.)
|
|
|
Post by robin on Nov 7, 2010 17:00:46 GMT 1
Jammer, het leek er zowaar op dat de server het einde ging halen. Dat had ik vooraf niet verwacht (nouja er was natuurlijk dat dingetje na twee uur in de race). Dit was wel een van de meest intense endurance events die ik heb gezien, ik ben bang dat Le Mans hierna gaat tegenvallen
|
|
|
Post by bazookajoe on Nov 10, 2010 12:35:25 GMT 1
|
|
jeffrey
Newbie
Jeffrey Ruskus
|
Post by jeffrey on Nov 10, 2010 13:24:43 GMT 1
OMG SFH yellow moet zich schamen, onder VRL gefinished ;D
|
|
|
Post by nicoroman on Nov 10, 2010 19:38:24 GMT 1
en der zijn er veel onder vrl gefinished ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 10, 2010 22:21:04 GMT 1
OMG SFH yellow moet zich schamen, onder VRL gefinished ;D Och, da's niets om u voor te schamen.
|
|
|
Post by bazookajoe on Nov 11, 2010 13:49:42 GMT 1
Het finale resultaat is blijkbaar toch nog wat verschillend:
|
|