|
Post by Timpreza on Nov 7, 2010 11:47:36 GMT 1
Kan volgens mij niet... 106 ronden sinds de serverreset met 9 stops = 11,7 laps/ stint. 7 is nauwelijks mogelijk, en dat zou dan al 15 stops moeten zijn... Er zijn er veel die minder dan dat hebben, dus die gasten zullen ergens niet gescoord worden door de timing als ze pitten ofzo. ...Ofwel hebben die gasten een manier gevonden om via hotswap ne volle tank door te geven al rijden...
|
|
|
Post by timothy on Nov 7, 2010 11:51:07 GMT 1
idd :x :x :x
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 7, 2010 11:53:21 GMT 1
Scrap that... Als je van de leider eens zijn laptimes bekijkt kan je er minstens 15 stops uithalen, ze hebben ze dus effectief gemaakt. Een zoveelste bug in de timing waarschijnlijk die geen stops registreert. Misschien dat ze wisselen voor hun pitstop ofzo, of tijdens hun pitstop, en het systeem zo geen stop telt.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 7, 2010 12:38:58 GMT 1
Nico aan z'n laatste stint bezig, Timo staat klaar om over te nemen. We liggen safe op P7: P6 en P8 liggen 6 min voor en achter ons en de gaten worden groter.
Als Timo zijn 3 stintjes rijdt gaan we zonder tegenslagen een halfuur tekort komen. Als hij fris zit gaat hij nog een halfuur door en pakt hij de finish mee. Als hij iets vroeger wil/moet stoppen kan hij zonder extra pitstop in te moeten lassen het stuur aan mij overlaten met 50 min te gaan.
|
|
|
Post by nicoroman on Nov 7, 2010 13:29:27 GMT 1
laatste tripel zit er op en de conditie is nog opperbest moek zeggen eerste stint vloog ik, constant 8.40 en uiteindelijk een pb van 8.37 tweede stint klein foutje op koude banden en lichte schade maar direct gevolgen voor de topsnelheid, dus was het rustig cruisen en proberen geen fouten te maken. derde stint was terug alles onder controle, wel 2 rondjes vast gezeten achter de man op P4 die mij niet wou laten passeren omdat we maar P7 waren ws. ben dus maar achter zijn gat blijven plakken totdat ie in de fout ging en dan rustig mijn baan verder gezet. nu is timo aan zet, hopelijk laat hij de 4 wielen erop zitten deze keer echt tof om dit te rijden, in een tof teamke
|
|
|
Post by Mee on Nov 7, 2010 13:47:42 GMT 1
Nog een DNF van P3. Moest ik jullie zijn zou ik zeker proberen om Timo uit te laten rijden zodat je geen extra risico loopt met een driver swap.
|
|
|
Post by bazookajoe on Nov 7, 2010 13:53:35 GMT 1
Fijn om te zien dat VRL net als wij nog in de running zijn. 3 zware stints achter de rug, ik ben totaal leeg . Marc moet het uitrijden nu, de leiders zijn gewoon ni te pakken, en ze laten bijna altijd hun snelle man rijden. De laatste loodjes.. Ontzettend leuke race, vooral vannacht
|
|
|
Post by bazookajoe on Nov 7, 2010 13:56:52 GMT 1
En daar gaat de server...
|
|
|
Post by Rino on Nov 7, 2010 13:57:04 GMT 1
P6 wordt dat dan allicht en wie weet .... Enorm veel DNF's wel doorgeen het veld.
|
|
|
Post by Mee on Nov 7, 2010 14:02:17 GMT 1
Ik weet weer waarom ik enkel endurance rij in practice met een reconnect-systeem...
Het is dus afgelopen?
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 7, 2010 14:02:26 GMT 1
Dju, der zat nog ne DNF op P6 die we binnen een ronde gingen passeren...
|
|
|
Post by Zwijger on Nov 7, 2010 14:22:08 GMT 1
Wat een anticlimax als het nu afgelopen is
|
|
|
Post by oracle on Nov 7, 2010 14:24:00 GMT 1
Game over met nog twee uur te gaan das zonde Jammer voor gemiste p6. Congrats aan iedereen die meedeed
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 7, 2010 14:40:13 GMT 1
Precies een herhaling van de finish van de Historix 12h van Spa. De procedure zal te moeilijk zijn om het terug in gang te trekken waarschijnlijk. Bummer...
|
|
|
Post by timothy on Nov 7, 2010 14:56:20 GMT 1
idd errrrrg jammer want had eindelijk min of meer een deftig ritme gevonden...Nog een DNF die we gingen inhalen en aan inlopen op P5...who knows what could have happened... Proficiat aan de winnaars...Sommigen zijn echt van een andere planeet, nie te doen.
Nen dikke gemeende MERCI aan mijn teammates. Was dikke fun en gezellig relax sfeertje. Jammer van mijn 2 flat tires maja ben nu eenmaal een tribune speler *groen lachje* Volgende 24uur race hoop ik terug vd partij te zijn en dan mss nog en team vrl2???
|
|