|
Post by Timpreza on Nov 6, 2010 13:51:57 GMT 1
het regent pijpestelen momenteel op de ring ... opgepast deelnemers... Succes ! Nog een geluk dat we nog rF1 rijden dan. ;D
|
|
|
Post by robin on Nov 6, 2010 15:48:14 GMT 1
Ai, problemen voor Tim in lap 1 zag ik? Niet teveel schade hoop ik?
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 6, 2010 16:44:08 GMT 1
Ik vind het nogal een raar systeem. Maar 14 wagens per server? SFH is momenteel weer niet bij te benen. Ik probeer het zo goed mogelijk te volgen.
|
|
|
Post by nicoroman on Nov 6, 2010 17:36:44 GMT 1
provider is gecrashed blijkbaar, tim reed 13e of 14e.
afwachten wat racecontrol beslist
|
|
|
Post by robin on Nov 6, 2010 17:42:39 GMT 1
Whoops problemen!
Het ging hard vooraan, vooral Rudy van Buren was wel erg aan het racen. Maar toch ging het op server 1 nog een stukje harder.
|
|
|
Post by bazookajoe on Nov 6, 2010 18:27:05 GMT 1
Goeie start, Markus pakte p1 na 2 ronden en sloeg een gat van 10 tal seconden. Ik nam over met raket ronny onder mijn achtervleugel en poef zei de server..
Geluk bij een ongeluk, ik heb Q2 en Q3 kunnen volgen ^^
Wachtend op nieuws..
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 6, 2010 18:32:31 GMT 1
Bah... Servercenter uitgevallen. Dat ziet er niet goed uit, eerlijk gezegd zie ik zoiets niet snel opgelost raken. En ik erger me mateloos aan hun onoverzichtelijke organisatie en gebrekkige communicatie. Het ging goed. Het plan is met ons 3 telkens triplestinten. De start ging een moeilijk geval worden, een paar schaafwonden in de eerste ronde, maar verder alles ok. Wij reden supersofts, en relatief veel downforce kond ik veel meer snelheid in de bocht meenemen. Het is nipt niet fallikant afgelopen voor mij, maar wel voor een andere waarmee ik in een gevecht lag. Ik was véél sneller, maar telkens ik er naast kwam gooide die telkens de deur los dicht. Als ik er op de lange rechte lijn naast en half voor kom bij de remzone wil die niet plooien en remt véél te laat, tikboemschuur, maar ik kom nog net de bocht door hij is pingpongbal en een ronde of 2 later zet ik die op een ronde. Idioot... Verder degelijke stints gereden, maar P14 bleef P14. Het gat achter mij werd groter, dus ik reed relax mijn rondjes van 8:40 a 8:42. Tot halverwege mijn 3e stint de server crashte. En momenteel wachten we daar nog op...
|
|
|
Post by Mee on Nov 6, 2010 18:34:17 GMT 1
En ik erger me mateloos aan hun onoverzichtelijke organisatie en gebrekkige communicatie. Ah, het ligt niet aan mij. Ik probeer hier ergens deftige live timing en status te bekijken, maar ik vind er niks van.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 6, 2010 19:43:23 GMT 1
Ik dacht ook al zoiets... Dit is wel serieus bitter natuurlijk. Je leeft er zo naartoe en dan is het al zo snel miserie. Dat wordt nog wat... Hou ons hier op de hoogte aub. Ik probeer het te volgen, maar het is niet echt simpel.
|
|
|
Post by timothy on Nov 6, 2010 20:02:18 GMT 1
we zijn terug van start gegaan...
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 6, 2010 20:28:19 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on Nov 6, 2010 20:47:20 GMT 1
Mooi gevecht vooraan met Robin en 2 andere mannen die sneller zijn dan hem .
|
|
|
Post by nicoroman on Nov 6, 2010 22:03:13 GMT 1
juist dubbelstint achter de rug, goed verlopen maar wa miserie in de pit (er stond er al eentje te pitten op mijn plekke dedju), resultaat nog een 50 secondjes verloren maar bon, tis nog lang. zaten op een 11e plek nu een beetje maffen want om 01.45 komt er nen trippelstint
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 6, 2010 22:08:47 GMT 1
Tis begot moeilijk volgen, met de beelden die achterlopen op de livetiming vermoed ik... :-(
|
|
|
Post by Mee on Nov 6, 2010 22:13:39 GMT 1
- Matthijs DNF? - Timo nog eens een pitstop: gecrashed?
|
|