|
Post by Cedric on Jan 23, 2010 12:49:09 GMT 1
Ben je zeker dat de files in de juiste mappen staan? Staat er geen 2e gamedata map ergens anders bijvoorbeeld? Ik heb alles nagekeken maar zag iets abnormaals. Bij gamedate zit enkel de mapen helmets, locations en sounds. En als ik het archief open komt er op: onverwacht einde van archief. Ik ga het eens opnieuw proberen downloaden.
|
|
|
Post by Mee on Jan 23, 2010 14:03:32 GMT 1
Dat zou ik ook proberen, want je mist de map "Vehicles" waar het belangrijkste in zit: de auto's zelf .
|
|
|
Post by Cedric on Jan 23, 2010 14:32:06 GMT 1
Dat zou ik ook proberen, want je mist de map "Vehicles" waar het belangrijkste in zit: de auto's zelf . Ja dat dacht ik dus ook al. Het opnieuw downloaden helpt niet, ik krijg steeds de foutmelding krijgen: onverwacht einde aan archief. Is er een mogelijkheid dat iemand de map vehicles apart upload? Alvast hartelijk bedankt Cedric
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 23, 2010 16:13:32 GMT 1
Ik gebruik rF lite, geen problemen mee. Inderdaad wel goed opletten met de mapstructuur bij copy paste, ik passeer altijd eerst langs een map 'test' op mijn bureaublad.
|
|
|
Post by Cedric on Jan 23, 2010 16:24:17 GMT 1
Ik gebruik rF lite, geen problemen mee. Inderdaad wel goed opletten met de mapstructuur bij copy paste, ik passeer altijd eerst langs een map 'test' op mijn bureaublad. Ik bedoel dat bij de mod zelf enkel de mappen helmets, locations en sounds zit
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 23, 2010 16:35:43 GMT 1
Ik gebruik rF lite, geen problemen mee. Inderdaad wel goed opletten met de mapstructuur bij copy paste, ik passeer altijd eerst langs een map 'test' op mijn bureaublad. Ik bedoel dat bij de mod zelf enkel de mappen helmets, locations en sounds zit Dan klopt er iets niet. Welke mod? Anders opnieuw downloaden, eventueel van een andere mirror.
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 23, 2010 16:39:48 GMT 1
Zie bijlage, inhoud van mijn rar: Attachments:
|
|
|
Post by Cedric on Jan 23, 2010 17:21:03 GMT 1
Zie bijlage, inhoud van mijn rar: oeioei, ik heb enkel game date Ik heb al geprobeerd van een andere mirror. Kan iemand de mod uploaden op bv megaupload? Bedankt, Cedric
|
|
|
Post by Cedric on Jan 23, 2010 18:07:57 GMT 1
hoi, ik heb de mod opnieuw gedownload en het werkt nu Bedankt iedereen, Cedric
|
|