|
Post by brechtm on Sept 21, 2009 12:46:19 GMT 1
@timo: met de Fiat Dallara ***verdoeme @ bart & Werner: Ik krijg werkelijk elk half uur een nieuw IP-adres, ik kan het zien in de log van men modem.. Als ik thuis de pc's af sluit zet ik men modem & router ook uit (telefoonlijn loopt ook tot boven, dus kzet alles mee uit). Voor men DDNS te testen moet ik een programmatje draaien op de pc die iets moet hosten, dus ik weet wanneer ie online is. Ik kan alleen niet pingen naar mijn eigen DDNS, omdat mijn "signaal" niet buiten mijn netwerk geraakt... (denk ik) Anyway, dat gezegd zijnde... Eig maakt dit toch allemaal niet uit. Jullie moeten enkel even men DDNS toevoegen via de "+" en je bent vertrokken. Omdat je dan via men DDNS inlogd, veranderd het IP gwn mee en je kan verder blijven spelen. Ik heb de server al getest met Rik & Ric. Zij kregen idd connection timed out omdat ik weer een nieuw IP kreeg. Al men poorten zijn goed geforward enal... Nogmaals, ik studeer informatica, dus ik verdoe zelf ook genoeg tijd aan het uitspitten van die prullen . Ik zoek gwn iemand die dit even met mij wil testen... Don't get me wrong here, ik vind het goed dat jullie me willen helpen. Maar ik heb gwn raar internet, daar kan ik niet langsdoor Groeten
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 21, 2009 19:19:37 GMT 1
Vreemd. Dus tijdens een race van 45 minuten verandert je IP en toch krijg je geen disco? Mijn redenering is waarschijnlijk te simpel. Doe hier eens 2 posts op 2 uur zonder je pc/router of modem uit te schakelen. Het is niet dat ik je niet wil geloven hoor, ik wil het gewoon begrijpen. Iemand?
|
|
|
Post by Knarf on Sept 21, 2009 20:42:11 GMT 1
Imo kan hij dan inderdaad geen race uitrijden zonder disco...
|
|
|
Post by brechtm on Sept 22, 2009 12:35:32 GMT 1
sebiet heeft het gene vans meer om een server op te zetten... normaal kun je gwn door blijven gamen als ik een nieuw IP krijg... Wat is het punt van een DDNS dan... Ik zoek dus nog steeds een persoon die dit even wil testen... MVG
|
|
|
Post by Knarf on Sept 22, 2009 15:51:05 GMT 1
Als je een nieuw IP krijgt wordt uw verbinding altijd gereset hoor. Bij gewoon surfen ofzo merk je dat niet maar bij gamen krijgt ge dan een disco hoor...
DDNS is als je een webserver ofzo host. En je IP verandert zodat mensen gewoon op naam nog kunnen connecten. Of als je je server reboot dat mensen opnieuw kunnen connecten op de naam. Maar als je echt een lopende connectie hebt (zoals bij gamen) dan kan die connectie niet plots switchen naar een ander IP.
Dat is toch mijn mening.
|
|
|
Post by Skof on Sept 22, 2009 22:09:16 GMT 1
Hallo,
Ik heb bij de spirit of 76 precies alleen de lotussen beschikbaar, ik zie zelfs geen fiats? klopt dit of zie ik iets over het hoofd?
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 22, 2009 22:12:38 GMT 1
Brecht, doe hier eens 2 posts 2 uur na elkaar zonder je pc/modem/router af te zetten.
|
|
|
Post by Mee on Sept 22, 2009 22:31:50 GMT 1
Ik heb bij de spirit of 76 precies alleen de lotussen beschikbaar, ik zie zelfs geen fiats? klopt dit of zie ik iets over het hoofd? Zorg dat je de juiste serie hebt aangeklikt (bij je profiel), ik denk dat de So76 er 3 heeft: - enkel de Lotus - enkel de Fiat - allebei
|
|
|
Post by brechtm on Sept 23, 2009 18:20:37 GMT 1
Pfff, ik kap met dat server gedoe. Heeft toch geen zin als (niemand) het wil testen. Er zijn toch zat COD4 servers etc met DDNS-namen (weet nu niet of die dan eig een static hebben)
btw men internet is toch te crappy om iets fatsoenlijks te hosten. Men broerke streamed constant afleveringen van de lama's op youtube, dus als de server daar nog eens naast loopt moet dat nogal iets geven...
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 23, 2009 19:29:47 GMT 1
Pfff, ik kap met dat server gedoe. Heeft toch geen zin als (niemand) het wil testen. Er zijn toch zat COD4 servers etc met DDNS-namen (weet nu niet of die dan eig een static hebben) btw men internet is toch te crappy om iets fatsoenlijks te hosten. Men broerke streamed constant afleveringen van de lama's op youtube, dus als de server daar nog eens naast loopt moet dat nogal iets geven... Post nu vanavond nog eens iets zonder uw pc/modem/router af te zetten.
|
|
|
Post by Knarf on Sept 23, 2009 20:26:16 GMT 1
Pfff, ik kap met dat server gedoe. Heeft toch geen zin als (niemand) het wil testen. Er zijn toch zat COD4 servers etc met DDNS-namen (weet nu niet of die dan eig een static hebben) Zolang die hun IP niet veranderd terwijl die server loopt werkt dat ook... Zolang ik hier mijn router niet zonder stroom zet blijf ik hetzelfde IP houden. Als ik echter mijn router uittrek krijg ik ook een ander IP. En dan vangt die DDNS dat op. Maar als ik mijn router uittrek dan disco'ed iedereen wel van mijn server uiteraard. Idem als uw router zelf beslist om van IP te veranderen.
|
|
|
Post by brechtm on Sept 23, 2009 21:17:31 GMT 1
kheb daarstraks met Ricardo & zen pa wat gereden. Blijkbaar gaat het wel langer dan een half uur. Bon, we weten het niet zekr, ik moest weg. Maar morgen gaan we het wss nog eens testen.
Anyway, ik wil dit servergedoe een beetje afsluiten en al eens vragen wat de tijden zoal zijn. Voorlopig hebben we: 1- Ricardo: 1:13.789 2- Brecht: 1:14
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 23, 2009 21:24:31 GMT 1
Voila, 19u20 en 22u20 2x 81.247.160.234.
Dus niet om het half uur.
|
|
|
Post by Mee on Sept 23, 2009 22:21:50 GMT 1
kheb daarstraks met Ricardo & zen pa wat gereden. En hoe deed de pa het?
|
|
|
Post by brechtm on Sept 24, 2009 16:49:09 GMT 1
HAHA niet slecht eig => 1:24.000
|
|