|
Post by Timpreza on Sept 2, 2009 18:37:04 GMT 1
[/i] [li]Race 7: 10 januari Fuji. 60min, rolling start link | mirror | mirror[/li][li]Race 8: 24 januari Spa-Francorchamps. 60min, rolling start BES versie link[/li][li]Race 9: 7 februari Silverstone. 120min (!), rolling start Northamptonshire, British GP Layout. rF standaardcircuit. [/li][/ul][/li][/ul] - Deze kalender maakt enkel melding van de officiële puntenraces. Testraces worden gereden telkens 1 week voor de puntenrace. - Als een link niet meer werkt, meldt het aan vrladmins@gmail.com
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 2, 2009 18:53:23 GMT 1
Voila, hij is er: De Winter Trophy 2010 kalender!
Aangezien de meesten de resultaten van de polls wisten, dus de planning was min of meer bekend. De grootste verassing is dat we tegen de 2e poll in hebben we toch beslist om met de Serie Internationale Du Mans verder te gaan, en niet Enduracers. Dit omdat we meer vertrouwen hebben in een goede afloop met de SIDM mod, waar met een veel beter gevoel mee geraced kan worden.
Naar goede gewoonte brengen we een betrouwbare en gevarieerde mix van vertrouwde tracks en een paar nieuwigheden. Oran Park, Snetterton en Portimao zijn de nieuwe locaties voor dit seizoen.
We rijden één endurance op Silverstone met de LMP2's van 2 uur, zonder pilotenwissels. De rest van de races zijn volgens ons bekende recept: Sprintraces van 45 minuten met staande starts voor de historics en Porsche Cup, en 60 minuten met pitstops en rollende starts voor de LMP2 wagens, op die ene uitzondering van 2 uur na natuurlijk.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Sept 2, 2009 23:06:42 GMT 1
2u, zalig, die wil ik wel meedoen! Goeie keuze, 't waren ook fantastisch leuke mods tijdens de LAN!
|
|
|
Post by Webbienl on Sept 3, 2009 21:11:55 GMT 1
mods top, tracks muah maar 3 nieuwe banen, de rest hebben we in de afgelopen seizoenen al gereden, had het liever wat meer 50 50 gezien... maar de tracks die weer terugkomen zijn wel leuk, dus ik kijk uit naar volgend seizoen
|
|
|
Post by Rino on Sept 4, 2009 4:50:54 GMT 1
Ziet er goed uit. Blij dat Spa van de partij is. Zou verplichte kost moeten zijn. Net als een 2 uur durende endurance..
|
|
|
Post by Filip Verbert on Sept 4, 2009 11:19:50 GMT 1
2u durende race zou ook voor mij verplichte kost mogen zijn, maar ik denk dat we binnen VRL met een groot aantal jong volk zitten en mensen die er vroeg uit moeten maandag.
|
|
|
Post by fragske on Sept 4, 2009 12:33:19 GMT 1
Pfoeh, 2 uur is toch wel lang ... ik zit nu al te zweten na een uurke racen
|
|
|
Post by timothy on Sept 4, 2009 16:17:53 GMT 1
jammer dat er weer geen openwheelers zijn maja...
BTW de Spirit of 76, is da dan enkel met de Lotus en die Fiatjes?? of heb ik ergens een bal misgeslaan??
|
|
|
Post by rikodc on Sept 4, 2009 16:22:02 GMT 1
2u durende race zou ook voor mij verplichte kost mogen zijn, maar ik denk dat we binnen VRL met een groot aantal jong volk zitten en mensen die er vroeg uit moeten maandag. Beide van toepassing, maar als het maar bij 1 keer per seizoen blijft is dat prima. Of evt. in de vakantie. Waarom staat de pauze op 3 januari overigens na de race op 10 januari?
|
|
|
Post by Mee on Sept 4, 2009 16:26:43 GMT 1
jammer dat er weer geen openwheelers zijn maja... Idd, daar is jammer genoeg weer heel weinig op gestemd. Wat ik dan weer vreemd vind is dat de LMP's wèl zo'n goede score hebben gehaald, wat imo toch ook meer openwheeler is dan iets anders...
|
|
|
Post by timothy on Sept 4, 2009 17:12:43 GMT 1
zijn er nog mensen die geen motorgeluid hebben bij de Porskes??
|
|
didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Sept 4, 2009 17:20:18 GMT 1
jep, ge hebt ne soundfix nodig... te verkrijgen bij je lokale soundfixhandelaar...
|
|
|
Post by Webbienl on Sept 7, 2009 13:57:02 GMT 1
zijn er ook templates beschikbaar van de spirit of 76 mod ?...ik zie deze niet op de site staan
|
|
|
Post by timothy on Sept 8, 2009 10:25:52 GMT 1
wanneer komt server online op Oran Park??
|
|
|
Post by Rino on Sept 8, 2009 18:25:24 GMT 1
Kunt ge nekeer die handelaar z'n adres doorgeven ? ;D
|
|