|
Post by Ben Cuypers on Oct 3, 2009 10:55:14 GMT 1
Ik heb eens een vraagje. Ik heb een tijd geleden een re-install van rFactor gedaan en sindsdien krijg ik men tijden niet meer door als ik over de streep kom. Tis precies of mene engineer ontslag heeft genomen Weet er mss iemand waar dit aan ligt of welke sound files ik mis ofzo??
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 3, 2009 12:28:03 GMT 1
Ik gebruik de spotter plugin.
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Oct 3, 2009 12:52:17 GMT 1
|
|
|
Post by Nolle on Oct 5, 2009 9:46:12 GMT 1
yo, ik heb rFactor op m'n "D" partitie geïnstalleerd ( D:\rFactor ) , hoe moet ik de Patch voor de Spirit of '67 mod uitvoeren ? heb al van alles geprobeerd maar zodra ik de iets probeer loopt rFactor vast
|
|
|
Post by Mee on Oct 5, 2009 9:55:49 GMT 1
Zie dat je dat met WinRar opent; de patch is een executable rar file, na het uitpakken start die nog een batfile die vanalles doet. Als je die sfx file gewoon uitpakt (7 Zip deed dat dacht ik) zal het niet werken of je moet zelf nog die .bat file uitvoeren.
Enne... welcome back Arnold! (?)
|
|
|
Post by Nolle on Oct 5, 2009 10:16:52 GMT 1
Zie dat je dat met WinRar opent; de patch is een executable rar file, na het uitpakken start die nog een batfile die vanalles doet. Als je die sfx file gewoon uitpakt (7 Zip deed dat dacht ik) zal het niet werken of je moet zelf nog die .bat file uitvoeren. Enne... welcome back Arnold! (?) hey Bart , nee geen "comeback" voorlopig , als ik op die Batch file klik zie ik kortstondig een zwart "dos" scherm oplichten maar ik weet niet zeker of de patch wel degelijk gelukt is aangezien m'n rFactor op de D staat , vandaar m'n vraag.....kan ik "ergens" zien of de patch gelukt is ? wat veranderd er tegenover de originele versie ?
|
|
|
Post by Mee on Oct 5, 2009 10:27:55 GMT 1
"This Patch will fix the virtual mirror issue, adress the shadow bug of the cockpit windows and furthermore adds a "dirty window" feature ..."
Die patch is dus eigenlijk niet nodig... Dat dos schermke duurt wel effe en daar is vooruitgang in te zien, dus als dat maar effe te zien was zal het niet gelukt zijn.
Ik weet niet waar die patch moet gezet worden; als ik dubbelklik op die exe krijg ik een venster waar ik mijn rFactor locatie moet opgeven (bij mij is dat ook d:\rFactor) en dan doet dat zijn ding.
|
|
|
Post by Nolle on Oct 5, 2009 10:43:57 GMT 1
m'n eigen domme schuld , ik had de rar eerst uitgepakt i.p.v. er gewoon op te dubbelklikken , nu is alles perfect verlopen
|
|
|
Post by robin on Oct 10, 2009 22:47:25 GMT 1
Ook al is 't voor de herkenbaarheid misschien niet nodig met al die Fiats Hier zijn de skin downloads voor de SFH Lotus van Johan en mij:
Download hierSee you on track!
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 11, 2009 8:01:54 GMT 1
Mooi! Dat werkt precies overal op dat zwartwit geblokt...
|
|
|
Post by robin on Nov 11, 2009 22:26:46 GMT 1
Drie Porsche skins ter download, voor Johan, Ruud en Robin:
Download hierSee you on track!
|
|
ruud
Newbie
Rudy Rostek
|
Post by ruud on Nov 20, 2009 14:43:33 GMT 1
Ik krijg geen geluid uit de wagens
|
|
|
Post by Mee on Nov 20, 2009 15:38:44 GMT 1
Er staat een Soundfix bij de downloadlinks in de beginpost van deze thread...
|
|
ruud
Newbie
Rudy Rostek
|
Post by ruud on Nov 20, 2009 16:33:28 GMT 1
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 20, 2009 18:27:36 GMT 1
Het moet in het mapje C: rFactor/gamedata/sounds/carrera terecht komen. Alle bestanden vervangen.
|
|