ruud
Newbie
Rudy Rostek
|
Post by ruud on Nov 20, 2009 18:53:48 GMT 1
Bedankt het is gelukt maar ik geraak niet op de server
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 22, 2009 12:37:26 GMT 1
arg, rapidshare is niet meer wat het is geweest. breekt een download af, en nu alle slots bezet .
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 22, 2009 13:06:23 GMT 1
Wat zoek je?
|
|
|
Post by Mee on Nov 22, 2009 13:35:20 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 22, 2009 14:41:43 GMT 1
't is inmiddels gelukt, toch nog via rapid share, uurtje later proberen en dan heeel lang wachten.
|
|
|
Post by rikodc on Nov 22, 2009 18:53:49 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 22, 2009 19:02:41 GMT 1
Rik, 2 vraagjes/opmerkingen:
- zou je screenshots willen beperken tot 800*600? Zo kunnen mensen met 1200*1000 ook nog van het forum genieten.
- zou je de mapstructuur in je rar zo willen maken dat we niet moeten zoeken waar die juist moet komen? Zie voorbeeld van Robin.
Tnx, en mooie paint!
Ik neem aan dat die id map van Land Motorsport moet?
|
|
|
Post by rikodc on Nov 22, 2009 21:35:51 GMT 1
1) Is goed, ik haal deze er tijdelijk vanaf 2) Dit was om te testen, zo kan ik zien dat ze wel gedownload worden En inderdaad, hij moet in de map van Land Motorsport
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 23, 2009 16:56:24 GMT 1
De kalender is licht gewijzigd: Fuji is van datum gewisseld met de Silverstone 2 uurs race, zodat we de endurance als finale hebben.
Misschien dat die finale race dan ook voor dubbele punten telt, maar dat moeten we nog bespreken.
|
|
|
Post by rikodc on Nov 24, 2009 10:51:29 GMT 1
De kalender is licht gewijzigd: Fuji is van datum gewisseld met de Silverstone 2 uurs race, zodat we de endurance als finale hebben. Misschien dat die finale race dan ook voor dubbele punten telt, maar dat moeten we nog bespreken. Ik denk dat je dat het best voor de laatste race kan bepalen: Het kan een hoop uitmaken in het kampioenschap Je zou ook extra punten kunnen uitdelen voor het uitrijden, bovenop de normale punten, i.p.v. dubbele punten.
|
|
|
Post by Mee on Nov 24, 2009 18:48:56 GMT 1
Ik denk dat je dat het best voor de laatste race kan bepalen: Dat noemen ze wedstrijd (in dit geval kampioenschap)vervalsing . Effe de punten aanpassen zodat de 2de in de stand nog kampioen kan worden, da's niet zo proper hè .
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 24, 2009 18:54:39 GMT 1
Voor mij zou het mss goed uitkomen dan nog dubbele punten te kunnen halen, maar het hoeft voor mij niet. Een kampioenschap win je door het ganse seizoen goed te scoren en niet door de laatste race (met geluk?) kweet nie hoeveel punten te pakken.
Just my 5 cents....
|
|
|
Post by PhilipDC on Nov 24, 2009 19:01:25 GMT 1
Dat noemen ze wedstrijd (in dit geval kampioenschap)vervalsing . Effe de punten aanpassen zodat de 2de in de stand nog kampioen kan worden, da's niet zo proper hè . Daar ben ik het mee eens, tijdens een kampioenschap moeten de regels niet aangepast worden. Zelfs een aanpassing van de kalender vind ik persoonlijk niet kunnen. Het lijkt wel alsof er commerciële belangen mee gemoeit zijn. Uiteraard weet ik dat dit niet het geval is.
|
|
|
Post by rikodc on Nov 24, 2009 20:24:35 GMT 1
Ik denk dat je dat het best voor de laatste race kan bepalen: Dat noemen ze wedstrijd (in dit geval kampioenschap)vervalsing . Effe de punten aanpassen zodat de 2de in de stand nog kampioen kan worden, da's niet zo proper hè . Oef, niet aan gedacht, groot gelijk.
|
|
|
Post by Rino on Nov 25, 2009 5:45:15 GMT 1
De 2 uur race als afsluiter lijkt me super. Dubbele punten zouden wel niet mogen. Ik ben ermee eens dat die regels in "mid season" niet aangepast zouden mogen worden. Je zal maar de titel mislopen net door die dubbele puntentelling.
|
|