didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Oct 25, 2009 13:48:35 GMT 1
inderdaad, tom heeft in de voorlaatste ronde een schuiver gemaakt en de wagen was een beetje kapot, dan maar een escapeke gedaan, en ik heb overgenomen vanuit de pits.
Tim zit ook op zijn tandvlees, heeft zojuist ook een foutje gemaakt, maar we hebben nog altijd 1 ronde voor op p7,
hopen dat er niks meer gebeurd, dan is p6 binnen
|
|
|
Post by robin on Oct 25, 2009 14:36:14 GMT 1
Gefeliciteerd heren, we hebben de finish gehaald! De nacht is niet vriendelijk geweest voor VRL zo te zien, toen ik wakker werd was alles in duigen. SFH heeft ook zware tijden achter de rug. Iedereen heeft wel pech gehad, maar als we geen fouten hadden gemaakt was een top 10 finish mogelijk geweest, en een podiumplek in de klasse. Het heeft niet zo mogen zijn, de wagen was erg lastig, maar ik vind het geweldig om een echte 24u gedaan te hebben in een echte GT40
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 25, 2009 14:47:03 GMT 1
Poeh, we made it. P6 binnengesleept. De laatste loodjes... Voor de race had ik mezelf 2 doelen voorop gesteld: P6 en voor de de ander Gulf blijven. Dat eerste is gelukt, dat 2e niet. Die is 3e geworden. Tijdens de eerste helft van de race zag het er naar uit dat we voor P2 gingen kunnen rijden, en lagen we ferm in gevecht met die Porsche, maar 2 brake failures en een paar concentration failures deze voormiddag deden ons terugvallen. Een 2L penalty per esc weegt zwaar door. Ik heb de laatste stint nog gekregen. Niet dat ik hem nodig had, maar Dieter en Tom zaten er door. We zijn meer dan tevreden, maar al even versleten. Ik denk dat ik achteraf maar ga beseffen hoe leuk het eigenlijk wel was. Een 4e piloot had geen overbodige luxe geweest, dan hadden we een paar escapes minder gehad door concentratieverlies. Nu overal rap een uur terugdraaien, gelukkig hebben we dat nog vandaag.
|
|
didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Oct 25, 2009 15:30:11 GMT 1
amaiamai, ik weet even niet wat zeggen, ik word er zowaar wat emotioneel van, maar dat zal the lack of sleep zijn denk ik...
tis een dubbel gevoel, langs de ene kant ben ik blij dat het gedaan is, want ik zit er inderdaad een beetje door, langs de andere kant is het jammer dat het voorbij is, want er had zeker weten wel iets meer in gezeten... maar zoals in de echte races, kun je pech niet voorspellen, en dat was hier ook zo. we hadden pech op cruciale momenten; kregen brake failures op ambetante plaatsen, hadden juist gepit toen de server uitviel, dommelden in toen we om positie aan het strijden waren... just like in real life dus...
tis lastig, ge zit helemaal alleen, op een donker schermke te zien, in het midden van de nacht. uw ogen worden droog en zwaar, ge hebt dorst, maar ge vergeet dat er ne cola voor uw neus staat, ge krijgt warm en begint te zweten. en dan besef je dat ge nog maar twee uur bezig zijt, en dat ge nog drie keer hetzelfde moet "ondergaan". ge profiteert van de vier uurtjes die je kan slapen, maar een half uur voor je wekker afgaat, ben je al "wakker"...
Le Mans is niet vergevingsgezind, als je eraf gaat heb je brokken, in pitch black rijden vergt enorm veel energie, en die 917 op de baan houden is niet evident, als je tussen snellere en tragere wagens aan het laveren bent.
ik kon me geen betere teammates wensen, er was altijd iemand die me wakker wist te houden, en op het recht stuk een droog grapke vertellen, of wa info meegeven houdt je min of meer wakker.
bedankt mannen, met jullie wil ik dit direct nog eens overdoen, ik heb ervan genoten, twas een hele ervaring.!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Oct 25, 2009 17:55:52 GMT 1
Gratz om het zo vol te houden!
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 25, 2009 21:36:38 GMT 1
Gratz guys!
|
|
|
Post by Webbienl on Oct 25, 2009 22:13:11 GMT 1
gz guys, goede prestaties, en dikke pluim voor dieter om zn eerste endurance meteen maar een 24 klokuren te doen
|
|