|
Post by Timpreza on Jun 29, 2009 22:17:24 GMT 1
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Jun 29, 2009 22:42:49 GMT 1
Geinteresseerd!
|
|
|
Post by Mee on Jul 3, 2009 16:13:11 GMT 1
Ik heb zo de indruk dat daar niet veel volk gaat op afkomen. Jammer genoeg...
|
|
|
Post by rikodc on Jul 3, 2009 16:35:37 GMT 1
Waar valt die mod te halen?
|
|
|
Post by Webbienl on Jul 3, 2009 17:11:28 GMT 1
|
|
|
Post by rikodc on Jul 3, 2009 18:05:38 GMT 1
Had hem al gevonden, en getest, en ik heb wel interesse in een prototype, het liefst de Alfa.
|
|
|
Post by Knarf on Jul 3, 2009 18:44:57 GMT 1
Denk er aan dat die tool nog nooit echt getest is geweest. En dat er met zo een tool toch wel vrij veel problemen zijn. - Er is geen startsequentie.
- Iedereen moet vanuit de pits starten en op de juiste plaats op de grid gaan staan (zonder enige hulp in de vorm van een rood vak wel te verstaan).
- Vervolgens moet iedereen de opwarmronde vertrekken zonder rode lichten (dit is dankzij chat nu niet direct een probleem)
- Geen blauwe vlaggen en verder geen indicatie dat degene achter u een ronde voor hangt (de gegevens in de HUD zijn foutief)
- Geen drive thru's of Stop en go's. Als je bijvoorbeeld 300Km/h door de pits rijdt zal je hiervoor geen straf krijgen van rF.
- Geen repair times in de pits
- Als iemand reconnect heeft die voor de rest van de race een tempcar. Het kan dus zijn dat na een tijd zowat de helft met tempcars rond rijdt. Tempcars hebben soms nogal eens de neiging van geen geluid te hebben. Heel soms hebben ze ook de neiging om onzichtbaar te worden.
- Het gebruik van ESC voor een super pit stop. Dit wordt in de L2RES tool opgevangen door middel van een tooltje dat je offline moet laten lopen terwijl je rijdt. Echter eenvoudig te omzeilen.
Imo werkt die L2RES tool dus enkel maar in theorie...
|
|
|
Post by rikodc on Jul 3, 2009 20:13:24 GMT 1
Zou leuker zijn als je allemaal vanuit de pits vertrekt
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 21, 2009 16:21:41 GMT 1
VRL en SFH heeft elk al een team ingeschreven. In totaal zijn er al 16 auto's ingeschreven. Moest er nog een extra team kunnen bijkomen van ons gasten zou dat wel super zijn. Komaan gasten, er zijn toch nog mensen die hieraan willen meedoen denk ik?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 21, 2009 16:34:15 GMT 1
Denk er aan dat die tool nog nooit echt getest is geweest. En dat er met zo een tool toch wel vrij veel problemen zijn. - Er is geen startsequentie.
- Iedereen moet vanuit de pits starten en op de juiste plaats op de grid gaan staan (zonder enige hulp in de vorm van een rood vak wel te verstaan).
- Vervolgens moet iedereen de opwarmronde vertrekken zonder rode lichten (dit is dankzij chat nu niet direct een probleem)
- Geen blauwe vlaggen en verder geen indicatie dat degene achter u een ronde voor hangt (de gegevens in de HUD zijn foutief)
- Geen drive thru's of Stop en go's. Als je bijvoorbeeld 300Km/h door de pits rijdt zal je hiervoor geen straf krijgen van rF.
- Geen repair times in de pits
- Als iemand reconnect heeft die voor de rest van de race een tempcar. Het kan dus zijn dat na een tijd zowat de helft met tempcars rond rijdt. Tempcars hebben soms nogal eens de neiging van geen geluid te hebben. Heel soms hebben ze ook de neiging om onzichtbaar te worden.
- Het gebruik van ESC voor een super pit stop. Dit wordt in de L2RES tool opgevangen door middel van een tooltje dat je offline moet laten lopen terwijl je rijdt. Echter eenvoudig te omzeilen.
Imo werkt die L2RES tool dus enkel maar in theorie... Tempcars zijn weer weg na een driver swap, dus na een reconnect zie je die tempcar enkel tot jouw volgende wissel. Ik heb die wagens nog nooit zien verdwijnen trouwens? Andere problemen zijn allemaal op te lossen, maar blijkbaar doet L2RES dat nog niet.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 21, 2009 16:54:39 GMT 1
Jup.
- Voor tempcars is er een oplossing door die auto's in te laden terwijl je aan het rijden bent. (Delay Vehicle Graphics="0" in je multiplayer.ini) Dat geeft een stutter van een fractie, t'is irritant als je dat op een slecht moment krijgt, maar je hebt dan geen tempcars. T'is maar wat je verkiest, ik denk dat ik de tempcars zal verkiezen. Uiteindelijk log je toch uit na je stint, dus ga je bij de pilotenwissel alle wagens terug inladen.
- Blauwe vlaggen zijn er niet, maar na een paar uren zal je wel weten wie je grote tegenstanders zijn, en er is een overlay op je scherm dat je positie en de interval met de wagens voor en achter je laat zien. In een sprintrace is gebrek aan blauwe vlaggen irritanter dan een lange endurance. Op LM en met deze mod zijn de snelheidsverschillen groot. Wie sneller is komt wel voorbij.
- Pit speed limit. In 1970 was die er niet, en op die track staat die op 300km/h, dus dat maakt niet veel uit.
Al bij al is er zoveel nadeel niet aan. Ik krijg enkel hun overlay niet aan de praat bij mij, tenzij ik maar op 1 monitor race. Voor mijn monitoren moet ik een speciale d3d9.dll gebruiken, en voor hun L2RES tool nog een andere... Ofwel moet ik zonder overlay rijden en vertrouwen op mijn collega's die me op de hoogte houden, ofwel moet ik op 1 monitor rijden. Hopelijk vinden ze daar een oplossing voor, maar als ik de enige ben met dat probleem reken ik daar niet op.
Heeft er iemand een idee hoe je zo'n dll kan editen zodat ik misschien 1 van de 2 kan modden zodat het toch alletwee werkt?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 21, 2009 18:36:02 GMT 1
Kun je wat info geven over "jouw" dll die je voor meerdere monitoren gebruikt?
|
|
|
Post by Knarf on Jul 21, 2009 19:20:29 GMT 1
Hoe je een dll edit weet ik niet (of ik weet het wel maar ik kan het niet).
Zelf heb ik echter ooit een track-overview progje gemaakt en om dat in rF zichtbaar te krijgen gebruik ik een tooltje met de naam 'game overlay'. Dat zal met uw ding ook wel werken neem ik aan.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 21, 2009 20:06:19 GMT 1
Misschien, eens proberen.
|
|
|
Post by Mee on Jul 21, 2009 20:37:12 GMT 1
Ik heb een VRL-Simracing 2 team gestart met de Porsche 917K, maar maar nu zoek ik nog 3 man om mee te doen natuurlijk . Als iemand interesse heeft, zet het dan maar hier of zeg iets op msn .
|
|