|
Post by amdr on Jul 22, 2009 19:14:56 GMT 1
Die 917 10, wat een beest
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 14, 2009 14:43:20 GMT 1
Ik ga mij daar niet voor inschrijven maar als er één van de teams hier een tweede, derde of vierde rijder wil, sta ik klaar. Ik ben traag, zoals geweten, maar rijdt meestal wel zonder zware schade uit.
Ik zit er ook niet mee in op nachtelijke stints of stints 's morgens vroeg te rijden. Denk dat 2h aan elkaar zo wat mijn max is voor een stint.
Wagen maakt mij niet uit. Proto 5000 klinkt wel wat angstaanjagend maar bon ...
Timo
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 17, 2009 14:06:19 GMT 1
De eerste kwalificatiesessie zit erop, en de VRL 917k staat momenteel 5e met 3:30.11, SFH staat 14e met de GT40. De VRL Ferrari heeft niet gereden. De 2e kwalificatiesessie begon 15u tot 17u, en is live te volgen op www.l2rteam.com/L2RTV1/TV/tabid/224/Default.aspxIk ga mij daar nog eens laten zien. Ik zou graag mijn pb aanscherpen, hoewel dat eigenlijk niet van belang is voor de race.
|
|
|
Post by Mee on Oct 17, 2009 19:54:26 GMT 1
Ik denk dat VRL 2 zich binnenkort afmeld...
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 17, 2009 22:26:17 GMT 1
Spijtig Bart. T'is allemaal op z'n pootjes aan het vallen. Voor de organisatie was het ook een enrome taak, en elke testsessie leren ze bij. De laatste test zijn vlekkeloos verlopen, we hebben live timing en streaming, en de piloten rijden gedisciplineerd. We starten onze 917K als eerste van de niet-longtails wagens op P4 met een 3:28.29, vóór Michiel Pompert, en bijna 3 seconden sneller dan de andere 917K. Super resultaat vind ik. Hier een complete uitslag van de kwalificatie: www.l2rteam.com/24HL2R/QualificationsResults/tabid/238/Default.aspxNu op naar het echte werk volgende week...
|
|
|
Post by Mee on Oct 17, 2009 22:38:15 GMT 1
Mooi gedaan Tim, dat zijn tijden waar zelfs de long-tail Ferrari een maand geleden niet aankwam...
|
|
|
Post by amdr on Oct 18, 2009 6:50:04 GMT 1
Kvind ook spijtig dat VRL2 niet meer echt veel zin heeft. Khad den 24ste zelfs verlof gepakt opt werk om erbij te kunnen zijn vant begin Maarja volgende keer beter zeker
|
|
|
Post by Mee on Oct 18, 2009 12:03:40 GMT 1
Ik heb gezien dat Steven Moerman niet meer mee rijdt in de Porsche...
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 18, 2009 12:51:33 GMT 1
Nope. Hij zag het zitten, maar geeft geen teken van leven als het er op aankomt.
|
|
|
Post by robin on Oct 23, 2009 20:31:50 GMT 1
Zijn we er allemaal klaar voor? Simracing For Holland heeft sterrijder Wilfred van den Brink kunnen vervangen door Andras Kiraly en Dennis Douna. Nu dus vier man aan de start. Het lijkt erop dat we eindelijk allemaal werkende L2R tools hebben. Met rondjes 3:45 gaan we proberen zo lang mogelijk heel te blijven en niet meegesleept te worden door gevechten in de eerste stint.
Veel succes VRL, cya on track!
|
|
|
Post by Mee on Oct 23, 2009 21:59:47 GMT 1
Met de beperkte ervaring die ik heb opgedaan heb ik gemerkt dat uw wagen heel houden een van de beste dingen is die ge kunt doen. Ik weet dat ik in een testrace een paar keer de muren heb ontmoet, en zelfs na een paar pitstops lag mijn topsnelheid zo'n 20 km/h lager. Op de Mulsanne straight tikken de seconden zo weg...
Ik zal eens een voorspelling doen voor morgen/overmorgen se: VRL op P3 en SFH op P8.
Veel succes aan beide teams, make us proud!
|
|
|
Post by robin on Oct 24, 2009 12:27:53 GMT 1
GRATIS TIP nu lezen is geld verdienen! Eergisteren merkte ik bij het testen dat na stint-overname van Dennis opeens een automatische shift-pauze werd ingevuld bij het schakelen. Nu heb ik zelf wel de manual shift upgrade en de h-shifter upgrade dus daar klopte iets niet. Toen Dennis beide ook installeerde werkte het nog niet. Blijkt dat Dennis de SFH wagen nog niet gekocht had in het rFactor vehicle selection screen. Als een van de rijders de volgende handelingen niet verricht heeft zit het hele team vanaf zijn stint met de schakelpauzes. Dus: 1. Koop de auto 2. Koop EN installeer de manual shift upgrade 3. Koop EN installeer de H-shifter upgrade Je kunt dan zonder pauze opschakelen en dat scheelt in een rondje met de GT40 in ieder geval al zo'n anderhalve seconde. Succes straks
|
|
didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Oct 24, 2009 12:49:11 GMT 1
thx robin!
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 24, 2009 13:36:53 GMT 1
SSSSTTTTRRREEESSSSS Succes SFH!
|
|
|
Post by amdr on Oct 24, 2009 13:41:44 GMT 1
succes e mannen, ik vond het iets te kort voor de race om nog een andere auto te gaan leren dus ik ga er spijtig genoeg niet bij zijn dit weekend. Have fun
|
|