|
Post by robin on Oct 24, 2009 16:00:56 GMT 1
SFH heeft L2RES problemen. Met nog vier ronden te gaan was Johan opeens disconnected. 'Wrong I.P.' aldus de admin, maar Johan reed al vanaf de start dus dat is onzin. We werden de pits ingeroepen om daar te proberen de tool te restarten maar dat lukte niet.
Dennis zou overnemen maar kreeg op dat moment net TeamSpeak problemen en kon niet luisteren of praten. Zo kon hij niet instappen en besloten werd om Johan nog een rondje te laten rijden waarna Dennis de wagen alsnog overnam, deze keer zonder problemen.
Onze 15e plek werd een 18e, en nu liggen we om een of andere duistere reden opeens 19e. Even contact opnemen met de admin.
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 24, 2009 18:12:14 GMT 1
Zo, net 3 stints aan een stuk gereden, zo'n 3u, en onze wagen naar P2 gereden. Het ging super met een comfi setup en een lekker ritme. Nog nooit had ik zelf zooo lang in 1x doorgereden, maar t'is een goed circuit daarvoor. Tom heeft nu overgenomen, heeft na 50 min een relatief zware crash gehad, een escape was nodig, en zo verloren we 2 ronden. Zo zijn we teruggevallen naar P7. Hij is weer lekker op weg met een frisse wagen en klimt rustig terug op. Alle wagens tot en met P3 liggen in dezelfde ronde. De race is nog héél lang. Ik verwacht Tom binnen tussen 19u45 en 20u, dan neemt Dieter het over in zijn eerste echte endurance stint. Jep, t'is iets speciaal en t'is heel spannend. En we zijn nog maar begonnen.
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 24, 2009 18:21:24 GMT 1
Hoppa, servercrash al na 4u racen. Er volgt nu een neutralisatie en restart, en dan zijn we weer vertrokken.
|
|
|
Post by Zwijger on Oct 24, 2009 19:28:39 GMT 1
Kunnen we dat ergens volgen met live beelden?
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 24, 2009 20:22:01 GMT 1
Ik weet niet of dat zichtbaar is voor niet-deelnemers: Video: www.l2rteam.com/L2RTV1/TV/tabid/224/Default.aspxTiming: www.l2rteam.com/LiveRfactor/tabid/116/Default.aspxMomenteel zit Tom's dubbelstint erop, Dieter is nu weg voor een dubbelstint. Tom heeft zich na zijn ene fout herpakt, en momenteel liggen we heel mooi 3e, alweer door fouten en problemen van de snelle mannen. De 2 Longtail 917's liggen achter ons, die jagen nu op Dieter, dus die gaan we waarschijnlijk moeten laten gaan. De andere 917K ligt 1m30 voor ons op P2, dat is ons haalbaar target. In die wagen rijdt trouwens ook Pierre Ragues, die heeft al wat endurance ervaring met echter materiaal... www.pierreragues.com/
|
|
|
Post by Zwijger on Oct 24, 2009 20:43:21 GMT 1
Zelfs na een registratie krijg ik dit te zien, Vous ne pouvez accéder à cette page du site. Spijtig, ik had dit graag gevolgd
|
|
|
Post by robin on Oct 24, 2009 20:56:39 GMT 1
SFH heeft na de server crash weer een rare wissel achter de rug. Alles leek goed te gaan maar op het moment dat Dennis de controle kreeg en Robin die verliest gaat er iets mis. Robin ziet de wagen niet wegrijden, terwijl Dennis wel de baan op gaat. L2RES geeft bij Dennis wel de juiste positie aan (P9!!) maar zodra Robin op ESC drukt crasht Dennis van de server af en moeten we reconnecten. Dat kost twee rondes penalty en nu rijdt Dennis op de 16e plaats rond
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 24, 2009 21:21:19 GMT 1
Je bent niet de enige met dat probleem: de #3 917L heeft dat ook, en is ver teruggevallen.
Dieter is schitterend bezig met een gevecht voor P2. Er zijn 3 Porsches bezig met een gevecht: voor P2: de andere 917K en de overblijvende 917L. We zijn 3 ronden voor op P5 en P1 ligt 1 ronde voor. Binnen een halfuurtje neem ik weer voor 2 stints over. Tom is al gaan slapen voor een vroege stint morgenochtend.
|
|
|
Post by robin on Oct 24, 2009 21:41:00 GMT 1
VRL gaat super!
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 24, 2009 22:05:39 GMT 1
Damn als ik dat zo hoor krijg ik er wel zin in! Nuja, 24u is toch echt wel lang. 12 uur ofzo totdaartoe.
|
|
didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Oct 24, 2009 22:26:50 GMT 1
jawadde, wat een ervaring, superlastig, moeilijk, , op den duur begin je je eigen zweet te ruiken, en da is niet zo aangenaam, maar voor de rest, zalig...
ik moest lang wachten voor ik mijn eerste stint kon doen, door die servercrash, waardoor ik nerveuze en nerveuzer kwam. toen ik eindelijk begon te rijden, had ik moeite om mijn ritme te vinden. toen ik eindelijk op dreef kwam, maak ik een kleine schuiver tegen een paar paaltjes. gevolg, topsnelheid omlaag en stuur scheef. nog een ronde of zes zo doorgereden, tot ik eindelijk kon gaan pitten. tweede stint ging veel vlotter en ik reed niet als snelste rond, maar wel redelijk constant. P2 kunnen pakken, en uitgelopen tot 20 sec... toen was het aan tim, waardoor we nu weer op P3 liggen.
ik rij nog van 1 tot 3 en dan kan ik een uurtje of vier slapen. om dan om 8 u weer fris te zijn.
echt waar, een aanrader, die 24h
grtz
|
|
|
Post by Rino on Oct 24, 2009 22:52:19 GMT 1
Klinkt super. Hoeveel wagens rijden er in totaal ? Suc6 voor de rest van de race !
|
|
didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Oct 24, 2009 23:00:22 GMT 1
22 wagens aan de start.
Tim is nu tweede, en loopt in op de leider. hij moet nu pitten, dus zal nog een tijdje tweede blijven...
thx Rino
|
|
didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Oct 24, 2009 23:42:16 GMT 1
momenteel is tim terug in gevecht voor P2, hij heeft ook een schuivertje gemaakt, en kampt nu met een topsnelheid missende porsche. gelukkig heeft P2-identiek dezelfde wagen- ook dat probleem... ze rijden constant dezelfde tijden, op minder dan een seconde van elkaar, terwijl het nu echt donker word (door de servercrash is heel het tijdscheme veranderd, en is het nu pas donker).
P4 loopt zeer rap in, 8 sec per ronde, dus die zullen we moeten laten gaan.
terwijl ik dit typ zegt tim me dat P2 pit, en dat hij er voorbij is. dus das goed nieuws. ik zal me dan stilletjesaan klaarmaken voor mijn tweede stint...
grtz
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 25, 2009 0:06:20 GMT 1
Crap! Ik weet niet of het een mod issue is, server issue of gewoon een cool feature van rF, maar ik heb in rF nog nooit zoiets ervaren als een brake failure... Tot nu... 1 wiel wou niet meeremmen en plot klap ik in een remzone naar rechts weg, de muur in. Ik probeer verder te gaan, maar tot mijn verbazing kan ik mijn wagen bijna niet meer tot stilstand brengen. Ik probeer paniekerig Dieter te bereiken die net een sigaretje gaan pakken was, en ga tot ik hem kan bereiken verder. Uiteindelijk kappen ze er helemaal mee en knal ik in tertre rouge tussen de paaltjes. Auto helemaal om zeep, ondertussen komt Dieter vrolijk piepen en mag hij meteen terug instappen, na een escape van mij. Zo vallen we terug naar P4, 2 ronden van P3... Ouch.
Ik val hier steil van achterover... Offline getest en er scheelt niets met mijn pedalen. Zou rF echt brake failures hebben dan? Achteraf gezien was dat wel superrealistisch om plots zo'n technisch probleem te hebben, maar plezant is anders.
|
|