|
Post by Moerie on Nov 25, 2002 18:49:32 GMT 1
Lap, 'k begin er aan te twijfelen of ik wel bij de Cooper zou blijven... Zie dat er hier zijn die in de 53's zitten... Hmmm 't gaat knokken worden om mee te kunnen Euh Wim teneerst vind ik da ge vré rap zijt met de Cooper wi. Ge zijt er vré rap mee wi. Kzou serieus moen vechten met de lotus om u achter te houden. Allez als ik nie spin é Ge zijt goe bezig Wa bedoelt ge met uw achtertrein wa positiever zetten Uw camber dan? Leg ns uit please!
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 25, 2002 18:55:29 GMT 1
Meer toespoor ("toe" in het spel), denk ik. En ja, dat helpt met de stabilitteit onder 't remmen, ook als ge al eens een voorwieltje blokkeert. Heeft wel meer de neiging om in een snelle bocht een beetje weg te glijden dan.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 26, 2002 9:52:58 GMT 1
Hehe, ja, spinnen op LRP is niet moeilijk, het overkomt mij ook regelmatig. Wat ik bedoel met de achtertrein wat positiever zetten is idd wat Jan al verduidelijkt heeft: de "toe" op de achtertrein positiever zetten (normaal staat die al positief dus gewoon iets vergroten). Het helpt uwe wagen stabiel houden tijdens het remmen. Als ge trailbraking doet, moet je idd wel oppassen want van de moment dat ge begint te draaien en remmen tegelijk, is het niet moeilijk uw achterwielen naast u te zetten... Beteke gasgeven terwijl ge aan het remmen bent en proberen de wagen neutraal te houden tot zelfs licht onderstuur... Enfin, da's den theorie he. Gisteren eens geprobeerd op LRP maar niet gemakkelijk omdat het zo al een gladde ondergrond is. In theorie zou ge door meer positieve toe vanachter ook trager moeten worden op de rechte lijn (minder topsnelheid) maar ik vraag me af of dat in GPL gesimuleerd is. Heb er al een paar keer discussie over gehad met andere en die hebben ook hun twijfels of ge werkelijk aan topspeed verliest. W
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 26, 2002 10:38:38 GMT 1
Normaal gezien zit het er in. Wat ik misschien kan bedenken is dat door meer toe-out, de banden warmer worden en de druk erin stijgt en ze daardoor uiteindelijk toch even snel lopen. 't is maar een gedacht.
TomDM
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 26, 2002 11:26:18 GMT 1
Hehe, als't op de GPL engine aankomt geloof ik u op uw woord Tom :-) Misschien kunnen we het ne keer testen op IMS, iemand met veel toe en iemand met weinig toe en zien wie het snelst rondgeraakt ;D Ofwel het lange rechte stuk op Le Mans ;D W
|
|
|
Post by Moerie on Dec 1, 2002 12:50:58 GMT 1
Kheb ier nog een replayke voor de gasten die zeggen da ge nie kunt inhalen ep LimeRock Park ;D Een ganse ronde naast elkaar ;D ;D Da was gewoon weg zalig, é Tim users.pandora.be/moerie/figt_lime.zip
|
|