|
Post by Timpreza on Feb 27, 2008 22:10:53 GMT 1
Altijd al eens in een Aston Martin DBR9 willen stappen, het gaspedaal in willen trappen om de avondschemering tegemoet te rijden, terwijl je teammaat ondertussen een strategie bedenkt om je directe tegenstanders te snel af te zijn? Binnenkort krijgen teams van twee man de gelegenheid om in een goed gevuld veld het online tegen elkaar op te nemen in dit grootse Nederlandstalige endurance interleague event. Rijderswissels, pitstopstrategieën, zonnige dagen, donkere nachten, al deze factoren spelen een grote rol bij de uiteindelijke overwinning.Met grote vreugde kunnen we u de Benelux Endurance Series voorstellen. VRL en S.NL zaten - zonder van mekaar weet te hebben - met een gezamelijke droom rond om een endurance kampioenschap op te starten. Elke league zat met een gebrek aan deelnemers om een veld te vullen met teams met meerdere piloten. Zo is de Benelux Endurance Series van de grond gekomen in een samenwerking van de VRL, Beracing, Simracing Holland en Simracing.NL. Op 12 april 2008 organiseren we ons eerste endurance-evenement, waaraan men kosteloos kan deelnemen: De 1000km van Spa-Francorchamps Indien dit evenement met enthousiasme wordt ontvangen en met succes wordt verreden, zal deze race vervolg krijgen in de vorm van een kampioenschap, bestaande uit een viertal races per jaar op de meest aansprekende circuits.
De Race: 1000km Spa-Francorchamps (BES)Datum: 12 april 2008 Circuit: Spa (layout: New busstop) Duur: 144 Laps (+/- 5,5 uur) Mod : BES GT Mod Tijdsversnelling: 2x Kwalificaties starten om 20.00 Virtuele (ingame-)starttijd: 12.00 (finish is virtueel rond 23.30) Testraces: 29-03-2008: Kwalificatie start om 20.00, 90 minuten racen 05-04-2008: Kwalificatie start om 20.00, 90 minuten racen Virtuele starttijd beide races: 20.00 (finish om 23.00) Tijdsversnelling: 2x Tijden - 12 April 2008xx.xx-20.00 Practice 20.00-20.08 - Kwalificatie (8 mins.) 20.08-20.18 - Warm-Up (10 mins.) 20.18-01.48 - Race (5 uur.) *Tijden onder voorbehoud. De sessies kunnen enige uitloop vertonen. Wagens12 type wagens, 73 in totaal: 8x Saleen S7R 4x Maserati MC12 10x Ferrari 550 Maranello 5x Lamborghini Murcielago R-GT 5x Aston Martin DBR9 7x Ferrari 575 GTC 6x Lister Storm 4x Porsche 996 BiTurbo (Alzen) 5x Chevrolet Corvette C5R 14x Chrysler Viper GTS-R 3x Nissan Skyline GT-R34 2x Porsche 993 BiTurbo Elk paintscheme mag maar één keer worden gekozen. Er kan met eigen skins gereden kunnen worden. Voor het reglement, inschrijving en veel meer aanvullende informatie kan men terecht op de officiële site met bijbehorend forum: benelux.endurance-series.org/De BES- en de VRL-organisatie hoopt dat we heel veel VRL'ers in dit unieke evenement te mogen verwelkomen. Wij hebben er in ieder geval veel zin in!
|
|
|
Post by Mee on Feb 27, 2008 23:25:29 GMT 1
Count me in . Wat wordt hier mee bedoeld: In principe kan u enkel aan deze race deelnemen op uitnodiging. Indien u echter van mening bent dat u geschikt bent voor deze races aarzel dan niet om contact op te nemen met de BES admins. ? En nog iets: Anyone wanna join me?
|
|
|
Post by Petrol on Feb 27, 2008 23:43:34 GMT 1
Zeker bij een endurance race gaan we niet zomaar iedereen laten meedoen. Stel dat iemand die we niet kennen een brokkenpiloot is die de hele 5-uursrace om zeep helpt. Als je bij de VRL wil racen moet je ook eerst een testrace meedoen en dan volgt een evaluatie. Iedereen die bij de leagues die we uitnodigden racet is dus al zeker welkom. En ik doe uiteraard ook mee! We hopen op veel volk, en een gevarieerd startveld. Het is een perfecte gelegenheid om je eerste stappen in het endurance racen te zetten dus laat die inschrijvingen maar komen. Er zijn geen punten aan verbonden dus doe mee voor het plezier en om de VRL mee te vertegenwoordigen.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 27, 2008 23:55:59 GMT 1
Piloten die bij de VRL rijden zijn in principe geen probleem, iedereen krijgt nog een mail met een uitnodiging.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2008 0:09:19 GMT 1
Mooi stukje tekst! Het eerste team van Simracing.NL is een feit. We hebben er zin in!
|
|
Noid
Newbie
Noid
|
Post by Noid on Feb 28, 2008 0:30:04 GMT 1
Ik heb ook wel zin om mee te doen. Liefst met een VRL rijder natuurlijk. Contacteer me maar via MSN of PM. Of stellen we vanuit de VRL teams samen?
Nico.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Feb 28, 2008 1:38:08 GMT 1
Ik doe ook mee, 'k wacht op aanbiedingen lol
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2008 7:47:59 GMT 1
Ik doe ook mee, 'k wacht op aanbiedingen lol ;D ;D Funny!
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 28, 2008 8:36:09 GMT 1
"Een teambaas mag verschillende teams beheren." Ik stel voor dat we een Team VRL opzetten met 1 teambaas die verschillende auto's beheert. Iedereen die wil meedoen laat het weten en dan kunnen we meteen wat piloten die nog geen teammaat hebben bij mekaar zetten om de teams te vormen. Ik ben geen kandidaat voor de teambaas, ik heb me al genoeg aangetrokken.
|
|
Noid
Newbie
Noid
|
Post by Noid on Feb 28, 2008 13:01:10 GMT 1
Als niemand zich aanbied om teambaas te 'spelen', wil ik het wel doen. Ik weet alleen niet waar ik aan begin en hoeveel tijd er in gaat kruipen.
Intussen zal ik eens kijken of ik een testserver kan opzetten op ons bedrijf. Deze zal dan enkel in de niet kantooruren toegangkelijk zijn, maar dan kunnen de teams makkelijker samen oefenen. Maar hiervoor heb ik wat info nodig: welke poorten moet ik forwarden? Moet je de instalaltie van rfactor op de server activeren? hoe groot moet de bandbreedte zijn? en hoeveel verbruikt zo'n server aan verkeer?
Bedoeling is om de server achter een telenet office lijn te zetten (600kbit upload). Deze mag tot 20GB aan trafiek per maand trekken.
Het zou tof zijn als iemand met ervaring hierrond me ff contacteerd op msn: verheyen.nico [at] pi.be
thx.
N.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 28, 2008 13:04:30 GMT 1
tip: In het BES forum is er een apart pilotenmarkt forum. Daar kan je je eigen aanbieden en teammakkers zoeken.
|
|
|
Post by Buchinski on Feb 28, 2008 20:18:34 GMT 1
Helaas zit ik dat weekend met het openingsweekend in Zolder, anders was dit wel spek naar mijn bek geweest.
Misschien bij de volgende gelegenheid al vult de real life autosport kalender vanaf maart wel menig weekend bij mij.
|
|
|
Post by PhilipDC on Feb 28, 2008 20:52:14 GMT 1
Hoe zal dit gecombineerd worden met de VRL-Kalender?
Want twee races in een weekend en wss op een verschillend circuit en met een andere MOD, dat wordt moeilijk.
Of vinden deze 4 race in de rustperiodes van de VRL plaats?
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 28, 2008 21:16:41 GMT 1
Hoe zal dit gecombineerd worden met de VRL-Kalender? Want twee races in een weekend en wss op een verschillend circuit en met een andere MOD, dat wordt moeilijk. Of vinden deze 4 race in de rustperiodes van de VRL plaats? Zoveel mogelijk inde rustperiodes Philip, desnoods lassen we een pauze in ons VRL seizoen, of organiseren we eens geen testrace zodat de vrijdag vrij blijft.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 28, 2008 21:30:14 GMT 1
Als niemand zich aanbied om teambaas te 'spelen', wil ik het wel doen. Ik weet alleen niet waar ik aan begin en hoeveel tijd er in gaat kruipen. Intussen zal ik eens kijken of ik een testserver kan opzetten op ons bedrijf. Deze zal dan enkel in de niet kantooruren toegangkelijk zijn, maar dan kunnen de teams makkelijker samen oefenen. Maar hiervoor heb ik wat info nodig: welke poorten moet ik forwarden? Moet je de instalaltie van rfactor op de server activeren? hoe groot moet de bandbreedte zijn? en hoeveel verbruikt zo'n server aan verkeer? Bedoeling is om de server achter een telenet office lijn te zetten (600kbit upload). Deze mag tot 20GB aan trafiek per maand trekken. Het zou tof zijn als iemand met ervaring hierrond me ff contacteerd op msn: verheyen.nico [at] pi.be thx. N. Nico, het zou me een plezier doen moest jij het doen. Veel houdt het eigenlijk niet in maar je draagt wel wat verantwoordelijkheid. - Jij stelt teams samen. - Jij moet er als teambaas dan voor zorgen dat alle info tot bij je piloten raakt, we mailen enkel naar u. - Jij zorgt ook voor je registraties van je piloten, da's gewoon de registratietopics up to date houden. - Je zorgt dat de skins tijdig bij de admins krijgt.
|
|