|
Post by Nolle on Mar 6, 2008 11:48:13 GMT 1
Nolle, ge moogt toch eens ophouden met die blijvende insinuaties. dit was zeker niet persoonlijk bedoeld , ik wou gewoon weten waar we aan toe waren , duidelijke regels , lees er maar eens het BES forum op na , iemand vind het rijden met elk zijn eigen setup niet realistisch , een ander vind de "forced cockpit view" niet goed , een ander vind "virtual mirrors" niet goed enz... die "insinuaties" stoppen vanaf heden , heb Philip al een mail gestuurd : ik trek me terug uit de BES competitie. hoef ik me vanaf nu dan ook nergens meer vragen over te stellen...
|
|
|
Post by WolF on Mar 6, 2008 16:36:19 GMT 1
Euhmja dit vind ik nu wel niet de goede manier van u om te reageren Nolle.. Wrom stapt ge er nu uit?? Dat was ook niet de bedoeling van Peter ben k wel zeker van. Ge moet uw vragen gwn eens wat anders stellen denk ik en een beetje geduld hebben. Tis niet gemakkelijk om zoiets van de grond te laten komen, er komt heel wat bij kijken. Dus stap voor stap en niet alles tegelijk als je snapt ale
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 6, 2008 17:41:32 GMT 1
Euhmja dit vind ik nu wel niet de goede manier van u om te reageren Nolle.. Wrom stapt ge er nu uit?? Dat was ook niet de bedoeling van Peter ben k wel zeker van. Ge moet uw vragen gwn eens wat anders stellen denk ik en een beetje geduld hebben. Tis niet gemakkelijk om zoiets van de grond te laten komen, er komt heel wat bij kijken. Dus stap voor stap en niet alles tegelijk als je snapt ale Idd, uw verwachting tov de admins is precies dat ze/we u ten allen tijde exact kunnen antwoorden. Als mensen dan een aanpassing doen terwijl er nog ruim tijd is om die te testen dan is het weer niet goed. Wij proberen echt wel alles zo snel mogelijk klaar te krijgen maar soms is dat gewoon niet mogelijk. Niet alles is op 1-2-3 geregeld wij zijn niet helderziend, maw, wij kunnen problemen ook niet maanden vanop voorhand voorspellen. Dank u voor je begrip.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 9, 2008 14:17:51 GMT 1
Nolle, begrijp je reactie niet goed hoor, waarom terugtrekken in een competitie die nu al succes heeft? Je zet jezelf voor schut... Wacht gewoon af wat de meerderheid vind en accepteer gewoon de regels. We rijden in een sim dus forced driving view moet zowiezo aanstaan; Virtual mirrors is er om de rijder te helpen zijn dode hoek te zien (heb ik al in het verleden probs mee gehad met Werner omdat ik hem niet goed zag bij het voorbijsteken, dus een must!) De setups zijn nu gescheiden, wat ideaal is voor elke rijder dat hij met zijn eigen setup kan rijden, zeker omdat we niet allemaal met dezelfde instellingen rijden.
Goed werk van de admins zeg ik dan
|
|
|
Post by Nolle on Mar 9, 2008 18:15:08 GMT 1
Nolle, begrijp je reactie niet goed hoor, waarom terugtrekken in een competitie die nu al succes heeft? Je zet jezelf voor schut... Wacht gewoon af wat de meerderheid vind en accepteer gewoon de regels. We rijden in een sim dus forced driving view moet zowiezo aanstaan; Virtual mirrors is er om de rijder te helpen zijn dode hoek te zien (heb ik al in het verleden probs mee gehad met Werner omdat ik hem niet goed zag bij het voorbijsteken, dus een must!) De setups zijn nu gescheiden, wat ideaal is voor elke rijder dat hij met zijn eigen setup kan rijden, zeker omdat we niet allemaal met dezelfde instellingen rijden. Goed werk van de admins zeg ik dan ik denk dat ik toch niet goed begrepen ben : het was juist omdat die 3 bovenstaande zaken in twijfel getrokken werden op het BES forum door een paar mensen ( virtual mirrors waren bv niet realistisch , forced in cockpit view was niet goed ) en die zelfs aangaven dat ze niet zouden meerijden als dit niet zou aangepast worden dat ik de opmerking gedaan heb om niet dezelfde weg op te gaan zoals bij een vorige mod........da's alles
|
|