|
Post by Mee on Mar 2, 2008 12:23:27 GMT 1
Gisteren zag ik Robin Verdegaal en Aalt Bischoff Tulleken de Porsche 996 BiTurbo testen met meteen een 2:12.0xx als resultaat... Dat was effe slikken .
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 2, 2008 13:00:31 GMT 1
yep die rij ik ook die tijd
|
|
|
Post by Petrol on Mar 2, 2008 14:39:40 GMT 1
Veel Astons en Lambo's, hopelijk volgen er nog wat Corvettes en zo (die is sneller dan in de VRL GT mod he). Saleens, Maserati's en 550's zullen ook nog wel volgen gezien die snel zijn.
Filip en ik gingen dus voor de Porsche kiezen, uiteindelijk gaan we niet het enige Porsche-team zijn.
18 inschrijvingen tot nu toe, dat is fantastisch. Maar enkel 8 daarvan zijn Belgische teams en zelfs niet allemaal VRL-ers, komaan jongens! ;D
|
|
|
Post by petje on Mar 2, 2008 14:45:02 GMT 1
Ik heb gisteren effen een ronde of 5 gedaan met de corvette en default setup en reed een 2.20.xx . De auto reed wel stabieler vindt ik dan toen we er mee reden vorig jaar. Na wat oefenen en andere setup moet het toch een stuk sneller kunnen denk ik.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 2, 2008 14:50:16 GMT 1
Wacht niet op een officieel VRL team, ga actief op zoek naar teammembers van uw kaliber en post een team dedju! Er zijn mensen van alle niveaus toegelaten, zolang ze maar fair zijn, en dat zijn we hier wel. Het zal niet drukker zijn op het circuit dan bij VRL races, en het niveau zal ook niet veel schelen. Deze race past ook perfect in onze kalender, er is genoeg tijd vrijgemaakt om hem niet te laten storen met onze seizoenen. Tijd zat om te trainen in het tussenseizoen, en iedereen kent Spa. Het is ook niet voor punten, dit is voor het plezier en de eer om erbij geweest te zijn. Laat je niet afschrikken door de pilotenwissels, eens je dat eens getraind hebt is het poepsimpel. Help ons mee om het een succes te laten worden!
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 2, 2008 16:49:41 GMT 1
Dan kunnen er nu wat Vettes, Vipers, Skylines en Maserati's komen Aston MARCEL ? Martin, Marcel, what's in a name.
|
|
|
Post by Nolle on Mar 2, 2008 17:23:41 GMT 1
ik ben in onderhandeling met een Saleen teambaas
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 2, 2008 21:05:18 GMT 1
hahaha kapotlachen, aston marcel:d
|
|
|
Post by PhilipDC on Mar 3, 2008 13:58:06 GMT 1
Laat je niet afschrikken door de pilotenwissels, eens je dat eens getraind hebt is het poepsimpel. Kan dat eens uitgelegd worden aub?
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 3, 2008 14:47:37 GMT 1
Er staat ergens in de regels van BES een link naar een uitgebreide uitleg in het engels. Maar eenvoudig uitgelegd werkt het zo:
- Zorg eerst dat je in controls een 'passenger' knop hebt ingesteld. Default is dat E.
- De piloot die wil overnemen: Je moet joinen als spectator. Je moet daarvoor in multiplayer settings 'spectate': 'on' zetten. Dan kan je als je op de server komt niet rijden, maar enkel bij auto's meekijken. Kijk live mee met de rijdende piloot van je team. Als je op E druk komt er een boodschap op het scherm: "You are now riding with..." Zolang je meerijd kan het stuur overgegeven worden in de pitlane. Meer moet je niet doen. Als de rijdende piloot de wissel in de pitstop geselecteerd heeft begint er een tellertje af te tellen vanaf wanneer jij het stuur overneemt.
- De piloot die aan het racen is en het stuur wil overgeven: Join zoals je gewoon bent en race. Als iemand met je meekijkt en passagier word komt dat bij u op het scherm: "... is driving with you." Vanaf dat moment kan je in je pitmenu (daar waar je je schade, banden, benzineniveau kunt veranderen) ook de drivers veranderen. Naast jouw naam staat daar nu ook de naam van je teamgenoot. Selecteer je copiloot voordat je in de pits stilstaat en maak je pitstop. Een tellertje telt dan af tot wanneer je je stuur moet afstaan. Eenmaal de piloten gewisseld zijn kan je teamgenoot uit de pits vertrekken.
- Setups: Zorg wel dat je race setup als default setup toegewezen staat in je setup scherm, anders ga je misschien met een verkeerde setup onderweg zijn. Iedereen kan zijn eigen setup gebruiken, die word gewisseld samen met de pilotenwissen. Je moet dus niet met de setup van je teammaat leren rijden.
Opmerking: Als je na dat te testen niet meer op de server kan rijden en enkel meekijken staat in je multiplayer settings je "spectate" nog aan. Je kan daar ver naar zoeken anders...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 3, 2008 14:52:33 GMT 1
Leuk initiatief en succes !!
|
|
|
Post by Knarf on Mar 3, 2008 15:54:14 GMT 1
Er staat ergens in de regels van BES een link naar een uitgebreide uitleg in het engels. Maar eenvoudig uitgelegd werkt het zo: - Zorg eerst dat je in controls een 'passenger' knop hebt ingesteld. Default is dat E. - De piloot die wil overnemen:Je moet joinen als spectator. Je moet daarvoor in multiplayer settings 'spectate': 'on' zetten. Dan kan je als je op de server komt niet rijden, maar enkel bij auto's meekijken. Kijk live mee met de rijdende piloot van je team. Als je op E druk komt er een boodschap op het scherm: "You are now riding with..." Zolang je meerijd kan het stuur overgegeven worden in de pitlane. Meer moet je niet doen. Als de rijdende piloot de wissel in de pitstop geselecteerd heeft begint er een tellertje af te tellen vanaf wanneer jij het stuur overneemt. - De piloot die aan het racen is en het stuur wil overgeven:Join zoals je gewoon bent en race. Als iemand met je meekijkt en passagier word komt dat bij u op het scherm: "... is driving with you." Vanaf dat moment kan je in je pitmenu (daar waar je je schade, banden, benzineniveau kunt veranderen) ook de drivers veranderen. Naast jouw naam staat daar nu ook de naam van je teamgenoot. Selecteer je copiloot voordat je in de pits stilstaat en maak je pitstop. Een tellertje telt dan af tot wanneer je je stuur moet afstaan. Eenmaal de piloten gewisseld zijn kan je teamgenoot uit de pits vertrekken. - Setups:Zorg wel dat je race setup als default setup toegewezen staat in je setup scherm, anders ga je misschien met een verkeerde setup onderweg zijn. Iedereen kan zijn eigen setup gebruiken, die word gewisseld samen met de pilotenwissen. Je moet dus niet met de setup van je teammaat leren rijden. Opmerking: Als je na dat te testen niet meer op de server kan rijden en enkel meekijken staat in je multiplayer settings je "spectate" nog aan. Je kan daar ver naar zoeken anders... Enkele kleine opmerkingen : Default is het de toets P. Het heel verhaal van te joinen als spectator is niet nodig. Als je de server op een gewone manier joined tijdens een open sessie voor de racestart en je teammaat start gewoon de race (en jij blijft gewoon in de pit en drukt niet op Race) dan kan je ook kijken naar andere auto's en passagier worden dmv de P toets. Het enige waarvoor dat spectator ding dient is dat je kan joinen tijdens een gesloten sessie. Als je dus pas joined als de race loopt kan je er op die manier toch nog op, en passagier worden bij iemand en z'n stuur overnemen.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 3, 2008 16:14:39 GMT 1
Dat is me toch niet gelukt om op onze VRL server over te nemen zonder spectator te zijn toen ik dat met Moerie testte dit weekend. Dat lukte wel op de SFH server toen ik dat met u testte Frank. Beiden was dat in practise.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 3, 2008 16:17:51 GMT 1
Zeker van dat ge u niet vergist had van toets toevallig ? Want in de PDF staat overal E maar de default toets is P...
Mja iedereen moet het maar eens testen, het werkt in ieder geval zeer eenvoudig.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 3, 2008 16:37:27 GMT 1
Default was het bij mij ook "P"-toets, maar om dat iedereen in de regels, oa. SSCA regels, spreekt over de "E"-toets, dan heb ik die ook maar gewijzigd naar de "E"-toets
|
|