|
Post by Buchinski on Mar 29, 2006 8:19:56 GMT 1
Het is nog onduidelijk hoe de redactie van de St Johns Times deze info op het spoor kwam maar verantwoordelijken binnen de VRL moesten wel toegeven dat de kalender authentiek is!
Woordvoerders van de Times claimden nog in het bezit te zijn van andere documenten, zo zouden zij bij de plaatselijke drukker aankondigingsaffiches hebben gezien voor de komende races.
De Vlaamse Racing League zal later op de avond in een communiqué alle informatie vrijgeven aangaande het komende zomerseizoen voor GPL.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 29, 2006 9:16:19 GMT 1
Ziet er in één woord mega uit.
Vooral dat er weer om de twee weken geraced wordt, is IMO een goede zaak.
Timo
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 29, 2006 12:24:32 GMT 1
Omg, World to end soon!!!! ;D
|
|
|
Post by jansongpl on Mar 29, 2006 15:41:45 GMT 1
Omg, World to end soon!!!! ;D Ik denk dat dat slaat op de opkomst van concurerende sims ;D Das het donker stukje in willy zeker
|
|
|
Post by jansongpl on Mar 29, 2006 16:50:46 GMT 1
Lemans is al geïnstalleerd nu nog ne goeie setup voor die 67 auto's !! Hihi !! Let the games begin !! Bring them on ! ;D
|
|
|
Post by Pe on Mar 29, 2006 18:24:04 GMT 1
Hey, dit ziet er geweldig uit. 1 keer TC, 2 keer 65, 3 keer 67 en 4 keer 69. Misschien wat te veel nadruk op de 69, maar ik ga niet reclameren vooraleer ik met die wagens eens goed heb gereden want door LFS is daar eigenlijk nooit mee gereden. En daar zit nu net het probleem. Wanneer moet ik in godsnaam tijd vinden om dit allemaal te oefenen en daarenboven nog met LFS meedoen Ik denk dat er keuzes zullen moeten gemaakt worden.
|
|
|
Post by PhilipDC on Mar 29, 2006 19:20:41 GMT 1
Tof. Jullie mogen me verwachten op alle events, behalve die met de 67.
|
|
|
Post by jansongpl on Mar 29, 2006 19:34:03 GMT 1
Ik zal mij voor alle races "proberen" te in te zetten. Chimay met de 67 ! dat wordt Dragracing !! ;D Ik zie er wel al naar uit ! Nog een maand de tijd dus zal nog eens wat neuzen op het net naar goeie setups !! enige tips ?
|
|
|
Post by arnold on Mar 29, 2006 20:28:04 GMT 1
hmm hmm , zéér moeilijke keuze ze : ga ik nu ten volle voor GPl , of rij ik LFS én GPl maar da zal dan enkel voor de fun zijn , gewoon om "mee te doen"...... ga een beetje oefenen op de circuits waar ik nog nie heb op gereden in GPL en dan beslissen. Vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 29, 2006 20:52:34 GMT 1
Opgelet mensen ... niet te voorbarig oordelen : er zijn immers meerdere versies van sommige circuits in omloop. Ik zal zo spoedig mogelijk de juiste versies posten. k ga ook mijn best doen een circuitgids en een pakket setups te posten de week voordat elke wedstrijd plaatsvind.
Voor de nog nooit gebruikte banen en of wagens zal ik op tijd verwijzen naar de juiste links en installatiehulpen, maar daarover later meer!
Alvast dit: voor Chimay is dat 'Chimay2002 (final)' en voor Indianapolis is het 'Indy67'. Ik had ook eerst mijn twijfels over Chimay, maar nadat ik de "final" versie had gevonden was dat toch een serieus verschil ! Die baan rijdt nog redelijk vlot met die 67 ... veel vlotter dan Nijvel met de 67 zou zijn geweest :-) (trust me!)
Enne..Nolle ..sinds wanneer zijn we er niet meer in voor de fun (hehe) ... Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem maar omgekeerd ... met LFS. Ik wil daar ook gewoon meerijden voor de fun eigelijk.
|
|
|
Post by arnold on Mar 29, 2006 21:41:26 GMT 1
oké , ik wacht tot je alle benodigde zaken post om te downloaden , zodat we niet plots met een andere versie van een circuit zitten. alvast bedankt en het is een mooi initiatief om dit te doen.
ps : Indy67 , dan is dit een ovaal ?
|
|
|
Post by jansongpl on Mar 29, 2006 21:55:06 GMT 1
track database blijkt niet meer te werken !! Heb via GPL++ wel nog de links gevonden maar aintree, Chimay werken ook niet meer. Als ik de nodige kist met "silverware" kan vinden denk ik wel enkele te kunnen doormailen. Zouden we geen GPL landay kunnen doen ? For old times sake . Dankzij die gast van Chimay heb ik de vrl leren kennen en dat dan aan willy doorgegeven !! Had ik het maar eerder geweten ! ;D
|
|
|
Post by arnold on Mar 29, 2006 22:02:39 GMT 1
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 29, 2006 22:04:57 GMT 1
De Track Database van Magnus Thome is al geruime tijd uit de lucht maar is door enkele goede zielen vervangen door de "Alternative Track Database" die ongeveer via hetzelfde principe werkt. Update your links : gpltd.bcsims.com/@nolle : inderdaad ... de ovaal. Door dat nu een beetje meer en beter te bekijken moet ik wel zeggen dat qua ovaal Indy67 1 van de beste is, qua "rijdbaarheid" maar ook grafisch. Prachtbaan. Maarre moest je het nog niet opgemerkt hebben... dat is onze eerste wedstrijd en die doen we voor de verandering eens met de Thundercars. Die werken daar perfect op! Meer info volgt heel spoedig. =EDIT= Goede verzameling links Nolle, de alternatieve track database staat er ook tussen. Allez nu we er toch al over bezig zijn .... link voor Chimay 2002 : www.simracingdrivers.be/simu_gpl_chimay2k2.phplink voor Indianapolis : dixierunners.speedgeezers.com/Indy1967/Het bestand is "Indy67", Track Author: David Sabre Released: November 24, 2003
|
|
|
Post by Knarf on Mar 29, 2006 22:37:32 GMT 1
ps : Indy67 , dan is dit een ovaal ? Uiteraard de ovaal hé Nolle. De 'King of the HILL' trophy bestaat uit de 3 grootste sportevenementen ter wereld: Indianapolis 500 Monaco Le Mans Eindelijk eens racen op een oval, daar kijk ik naar uit. Volgende races ga ik zeker pogen mee te pikken (allemaal circuits & auto's die ik ken) Indy met de TC's Monaco met de 65's Laguna Seca met de 67's En als de tijd het toe laat (auto's die ik ken maar onbekende circuits) - Le Mans met de 67's - Nijvel met de 65's of wat staat daar ? Ik zie daar 66 staan ma da zal wel nie kloppen - Chimay met de 67's De 69 races doe 100% zeker niet aan mee.
|
|