|
Post by robin on Jan 2, 2015 20:15:52 GMT 1
Ik heb in het afgelopen jaar (of twee) bijna geen gesimuleerde meters meer gemaakt. Geen zin door reorganisatie op het werk, te veel rijplezier van de Multipla, alles. Maar ik had het gevoel dat het einde van de sabbatical eraan zat te komen. Omdat ik de woensdagavond van Simracing.NL niet altijd fijn vind overwoog ik om weer eens op VRL te komen kijken. Deze week het stuurtje afgestoft voor de End Of Days races (inloggen en net zolang races van een kwartier/halfuur rijden tot iedereen genoeg plezier heeft gehad, altijd leuk). De MX5 deed me een beetje denken aan de Lotus die we ooit op VRL in de historics mod hadden, wendbaar, goed op het randje te rijden en perfect voor close racen in een groepje. Als iedereen tegelijkertijd op de baan zou komen hoef ik niet meer te kiezen Gesteld dat we eruit komen met de racedag van keuze (of allebei: zo/wo test/puntenrace zondagcup/woensdagcup?) lijkt me dat een heel leuk startveld. De laatste keer dat ik bij VRL reed was er geen TeamSpeak. Dat is het grootste verschil met SNL, daar rijdt bijna iedereen met koptelefoon en microfoon en dat is heel anders racen. Ik denk dat SNL ook iets minder terugschrikt voor duw- en trekwerk op de baan. De SNL admins zijn gewend zich niet met de uitslag te bemoeien tenzij er een protest komt, en veel rijders vinden dat ook weer niet nodig. Genoeg cultuurverschillen dus, maar misschien wel meer overeenkomsten.
|
|
|
Post by richardblokker on Jan 4, 2015 13:17:10 GMT 1
Goedendag,
Ik ben 1 van de organisatoren op Simracing.NL en wij hebben inderdaad ook een terugloop in deelname.
Wellicht is een samenwerking van toepassing hier, ik denk dat we sowieso de sterke punten van beide leagues kunnen combineren tot iets leuks!
|
|