|
Post by Timpreza on Aug 24, 2012 4:45:27 GMT 1
Paswoord is wat de mail zegt, kwestie van geen extra verwarring te creëren.
En de inlap regel is idd zoals Rino zegt. Rij trouwens maar vlot door bij je inlap in q om niemand te hinderen. Na afloop van de sessie duurt het vanaf nu 2 min voor de sessie overgaat zodat iedereen tijd heeft om zn inlap te maken. Slenter niet, of je raakt er niet. (was vroeger 30 sec)
|
|
|
Post by dutchie on Aug 24, 2012 9:25:06 GMT 1
Google docs klaagt ja, maar je kan gewoon op "toch doorgaan" ofzo klikken. Precies het probleem bij mij, als ik op "toch doorgaan" klik gebeurt er niets EDIT: problem solved, ff via de laptop gedownload
|
|
|
Post by Wilco on Sept 3, 2012 16:40:59 GMT 1
Ik heb een probleempje, als ik Phoenix opstart laad hij Valencia? Heeft iemand anders dit probleem ook?
|
|
|
Post by timothy on Sept 3, 2012 16:58:28 GMT 1
heb je valencia al gedowload Wilco?
|
|
|
Post by Wilco on Sept 3, 2012 17:24:41 GMT 1
heb je valencia al gedowload Wilco? Hoe bedoel je? ik heb de track pack gedownload, en ja ik heb valencia want daar hebben we gister gereden Maar mijn problem is dat hij juist Valencia opstart ipv phoenix als ik op phoenix druk.
|
|
|
Post by Wilco on Sept 3, 2012 17:29:11 GMT 1
Wacht eens hij doet het met alle circuits, hij start alleen Valencia op, ik denk dat het niet aan de mods ofzo ligt maar aan mijn pc. Ben namelijk naar windows 8 geswitcht, alles leek perfect te werken met rfactor tot dit. Ff uitzoeken anders w7 terug er op.
Edit: Probleem is verholpen, had de userdata gekopieerd van mijn oude pc en dat werkte dus niet
|
|
|
Post by Mee on Sept 3, 2012 17:31:53 GMT 1
Al eens gesynced Wilco?
|
|
|
Post by Wilco on Sept 3, 2012 17:33:51 GMT 1
Ja Bart, maar het werkt nu weer, had de userdata gekopieerd van de oude pc, maar dat werkte dus niet, met ander profile lukt het wel
|
|
|
Post by Mee on Dec 9, 2012 13:54:26 GMT 1
|
|