|
Post by Dino on Aug 8, 2012 14:07:12 GMT 1
Yes de v8 groetjes uit warm Italië
|
|
|
Post by timothy on Aug 8, 2012 15:10:51 GMT 1
Dino eet maar een goed cremeke voor mij hé...mmmmmmmmmmmmm Italia icecream, me so like
|
|
|
Post by rodney on Aug 10, 2012 6:28:10 GMT 1
kan je eigenlijk de races alleen nog mee rijden? of moet het in team? Het is nu al een tijdje geleden dat ik gereden heb op de vrl maar met men kart racing pro trainingen weg te vallen zoek ik mischien terug wat vrl te rijden
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 10, 2012 7:16:39 GMT 1
Zéker, teams zijn vrijblijvend.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 13, 2012 21:30:55 GMT 1
Wacht niet op templates van ons om te beginnen skinnen: Het plan was om specifieke templates te maken voor de windows waar een VRL banner op de ramen kwam, en mensen hun eigen naam bij hun startnummer konden zetten.
Helaas is het nogal een gedoe met de alpha layers in deze mod, waardoor het onmogelijk is om 1 standaard te maken. Elke wagen moet apart gemaakt worden met pilotennaam en nummer, plus dat nog eens in de alpha layer om de transparantie van de stickers/windows te regelen, en da's dus niet haalbaar, tenzij iedereen dat voor zichzelf zou doen.
|
|
|
Post by timothy on Aug 14, 2012 9:04:17 GMT 1
Stond er niet ergens op het forum een link met wat uitleg over hoe je moet skinnen?? Zo keer willen proberen maar vind die nergens terug?
|
|
|
Post by RedBull74 on Aug 14, 2012 10:04:06 GMT 1
|
|
|
Post by Nick on Aug 14, 2012 22:42:22 GMT 1
Zijn er geen handdoekjes van de VRL te koop om in deze warme tijden het race-zweet af te drogen?
|
|
|
Post by timothy on Aug 15, 2012 23:05:28 GMT 1
Stond er niet ergens op het forum een link met wat uitleg over hoe je moet skinnen?? Zo keer willen proberen maar vind die nergens terug? Niemand?? Ook nergens een duidelijke link naar site om dit keer te proberen?? @admins: mogen we meerdere skins maken in de loop van het seizoen of één enkele maar?
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 16, 2012 18:57:03 GMT 1
Voor zover ik weet moeten de skins binnen zijn de week voor de race. Het is zowiezo niet de bedoeling om meerdere skins per seizoen te gebruiken. Maar misschien dat we wel tolerant gaan zijn als een skins maar later klaar is, en nu de default skin gebruikt gaat worden, dat weet ik niet. Wat mij betreft is dat skinnen hier nog een beetje onduidelijke materie, en we zien wel hoe het evolueert. Maar ik weet niet hoe de andere admins er over denken.
|
|
|
Post by timothy on Aug 16, 2012 19:03:07 GMT 1
vraag het maar omdat ik mss wel zin zou hebben om af en toe een nieuw jasje te maken voor mijn V8, met nieuwe skin...Beetje Nascarstyle om af en toe een specialleke te maken..hoor het wel of het kan of niet, anders wordt het enkel een Megamindyskin ;p
|
|
|
Post by Mee on Aug 16, 2012 19:59:41 GMT 1
De manier waarop de skins gaan geïntegreerd worden gaat het niet toelaten om meerdere skins te gebruiken, tenzij je de bestaande overschrijf. Maar bij een volgende sync gaat die skin terug overschreven worden. Nieuwe skins kan je ook tijdens het seizoen doorsturen, maar die gaan niet direct in de sync worden gestoken (pas na de volgende puntenrace).
|
|
|
Post by Webbienl on Aug 16, 2012 21:22:11 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 17, 2012 18:09:56 GMT 1
We gaan zelf window templates voorzien voor alle wagens die in het wagenkeuzetopic gekozen zijn. (Wat we eerst niet gingen doen.)
Er zal in het wit VRL-simracing.be staan op de voor en achterruit op een rode achtergrond bij de Holdens, en blauw bij de Fords. (zoals nu al is)
Op de zijramen gaat de naam van de piloten komen zoals in de wagenkeuzetopic.
Zelf hoeven jullie daar niets voor te doen, we zullen die in de sync steken als die klaar zijn.
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 18, 2012 14:38:19 GMT 1
Ok, bespaart wat tijd want is ff zoeken allemaal in het begin.
|
|