|
Post by Dino on Aug 20, 2012 16:31:44 GMT 1
grint is wa lastig om uit te geraken
|
|
|
Post by RedBull74 on Aug 20, 2012 18:01:46 GMT 1
We gaan zelf window templates voorzien voor alle wagens die in het wagenkeuzetopic gekozen zijn. (Wat we eerst niet gingen doen.)
Er zal in het wit VRL-simracing.be staan op de voor en achterruit op een rode achtergrond bij de Holdens, en blauw bij de Fords. (zoals nu al is)
Op de zijramen gaat de naam van de piloten komen zoals in de wagenkeuzetopic.
Zelf hoeven jullie daar niets voor te doen, we zullen die in de sync steken als die klaar zijn. oké is het miss al bekent wanneer de ingezonden skins klaar voor gebruik zijn? want ik ga pas weer trainen als ik dat in me eigen bak kan doen en ja ik oefen alleen online
|
|
|
Post by Mee on Aug 20, 2012 18:10:10 GMT 1
grint is wa lastig om uit te geraken Lastig, ja. Onmogelijk, nee. In het echt is het ook niet zo simpel om uit het grind te geraken . oké is het miss al bekent wanneer de ingezonden skins klaar voor gebruik zijn? want ik ga pas weer trainen als ik dat in me eigen bak kan doen en ja ik oefen alleen online Wel, die window templates zijn er nog niet, dus daar moet nog wat op gewacht worden. We willen ook liefst zo veel mogelijk skins ineens doen, momenteel hebben we er nog maar 3. Zie hier voor een up-to-date lijstje van de skin-situatie: docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AuVR9ahNMuPXdFRHNjhXbUVXYVR3dlF0NWRqX1c3UkE&pli=1#gid=3Nog effe vreemd gaan in een andere wagen als je het mij vraagt .
|
|
|
Post by oracle on Aug 20, 2012 18:13:25 GMT 1
Ik heb ze ook al verstuurd, niet aangekregen ? Wss wel verkeerde benaming....
|
|
|
Post by Mee on Aug 20, 2012 18:17:08 GMT 1
Ik heb ze ook al verstuurd, niet aangekregen ? Wss wel verkeerde benaming.... Ow, sorry. Jullie skin was er zo snel dat ik niet ver genoeg heb gekeken .
|
|
|
Post by oracle on Aug 20, 2012 19:29:04 GMT 1
Ge moet al ver terugkijken om ons holbewoners te vinden
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 20, 2012 20:09:09 GMT 1
|
|
|
Post by Nick on Aug 20, 2012 20:11:04 GMT 1
Ge moet al ver terugkijken om ons holbewoners te vinden Een bijlage beitelen duurt natuurlijk uren
|
|
|
Post by RedBull74 on Aug 20, 2012 20:23:14 GMT 1
is het miss dan geen idee om de ingezonden skins nu al vrij te geven
als ik het goed begrijp update het sync bestand ze automatisch wanneer jullie ze klaar hebben of denk ik nu te simpel?
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 20, 2012 21:29:35 GMT 1
grint is wa lastig om uit te geraken Had ik ook al meerdere malen ondervonden. ;D Gewoon gas blijven geven en als hij lager in toeren gaat 1 versnelling lager schakelen en zo tot je er uit bent. Ik denk wel dat dit tijdens een race u een pak plaatsen gaat kosten moest je daar in sukkelen. Hopelijk lijd dit niet tot frustraties en vroeg tijdige escapes.
|
|
|
Post by dutchie on Aug 23, 2012 19:42:12 GMT 1
ik kan de track pack niet downloaden, google docs begint dan te miepen, dus ik gebruik de track via VRLSync.
|
|
|
Post by Mee on Aug 23, 2012 19:43:43 GMT 1
Google docs klaagt ja, maar je kan gewoon op "toch doorgaan" ofzo klikken.
|
|
|
Post by strand on Aug 23, 2012 21:08:11 GMT 1
Als ik me niet vergis heb daar iets over gelezen dat vroegtijdig op escape drukken niet meer kan.De pits proberen te halen ...daar eventueel de race stoppen....maar je blijft aanwezig. Vind ik trouwens een goeie verandering.
|
|
|
Post by Cedric on Aug 23, 2012 22:18:35 GMT 1
Ik heb de racemail gelezen, maar klopt het paswoord? En zijn we ook verplicht om een inlap te maken tijdens de race wanneer we zouden willen escapen bij een crash?
|
|
|
Post by Rino on Aug 23, 2012 22:55:01 GMT 1
Ik heb de racemail gelezen, maar klopt het paswoord? En zijn we ook verplicht om een inlap te maken tijdens de race wanneer we zouden willen escapen bij een crash? Denk ook dat het paswoord niet correct is. Escape rule: Het gebruik van “escape” in kwalificatie, warm-up en race is enkel toegelaten in je eigen pitvak. De wagen dient daarvoor van genoeg benzine voorzien te zijn. Wie door schade zijn wagen niet veilig naar de pits kan brengen mag escapen na een poging om zijn wagen veilig van het asfalt weg te parkeren. Wie de race door een tekort aan benzine niet kan eindigen in de pits krijgt een standaard penalty van 10s aan zijn finishtijd toegevoegd. Maw je moet indien je kan naar je box terug en in je rode vak mag je dan escapen. Als je wagen echt onbestuurbaar is mag je (veilig) on track escapen. Ook na de race een inlap doen! No burnouts (tenzij je je motor nie opblaast en of zonder benzine valt . Anders haal je de pit niet, en dat wordt gesanctioneerd. Dit alles om nog meer diepgang en realisme na te streven. Zowel voor diegene die naar de pit kruipt, als de mannen op volle snelheid. Nog meer dan ooit zal er met gele vlaggen rekening moeten gehouden worden. Goeie regel vind ik
|
|