|
Post by Timpreza on Jul 15, 2012 17:44:18 GMT 1
De bedoeling gaat waarschijnlijk zijn dat je kiest een wagen voor het hele seizoen, en erbij blijft. Er gaat er een mogelijkheid zijn om 1x in het seizoen te switchen, mocht die wagen u niet liggen of je gewoon een andere wagen wil leren kennen. Maar er gaat geen rem opzitten op het aantal verschillende chassis bvb. Iedereen gaat dezelfde wagen kunnen nemen als ze dat willen.
|
|
|
Post by Nick on Jul 15, 2012 18:08:59 GMT 1
Iedereen gaat dezelfde wagen kunnen nemen als ze dat willen. Er gaan mss sowieso een paar mensen een persoonlijke skin maken. Ik ga alvast m'n verfborstels zoeken ;-)
|
|
|
Post by Rino on Jul 15, 2012 18:48:27 GMT 1
Als we GT3 rijden neem ik alvast de skin van onze 458. Net ontvangen, en redelijk trots op het resultaat Soon te bewondeen in het juiste topic
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 16, 2012 17:58:19 GMT 1
Een kampioenschap met 1 mod en 1 type wagen en een teamkampioenschap. Daar heb ik ook wel zin in.
|
|
|
Post by timothy on Jul 16, 2012 19:33:58 GMT 1
ik neem ook de 458 skin (als ik mag van de chief natuurlijk)
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 16, 2012 20:06:19 GMT 1
Het goeie aan 1 mod en wagen per seizoen vind ik dat je na een paar races weet wie in welke wagen rijd. Dan weet je wie er in je buurt zit zonder die ellendige namen boven die auto's. Komt ook het realisme ten goede.
Ik denk dat je altijd wel wat variatie zal hebben bij de chassis. Ik bv. kies nooit wat de snelste of beste wagen is, maar wel op basis van de bruutste of mooiste. Waar ik het meeste zin in heb om te rijden ipv diegene die mij sowieso de beste resultaten geeft.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jul 20, 2012 12:15:09 GMT 1
Misschien ook wel een leuk idee om de startnummers van de wagens aan te passen aan hoe we het vorig seizoen geëindigd zijn in het klassement
|
|