|
Post by pe on Jun 27, 2012 17:36:19 GMT 1
Wordt een seizoen zonder mij.
|
|
|
Post by Mee on Jun 27, 2012 18:07:32 GMT 1
Speel met de waarde in het lijntje "Steering Torque Filter". Daarmee kan je de meeste bumps opvangen zodat je stuur niet/minder ratelt. Je kan met die waarde zelf bepalen hoeveel feel je wilt inruilen voor minder geratel. Begin op bv 10. "Off-road multiplier" zet je best ook zo laag mogelijk (hoeveel ffb als je off-track rijdt). Also: in je Windows-settings de force feedback op 107% zetten. Helpt!
|
|
|
Post by Knarf on Jun 27, 2012 18:46:37 GMT 1
Assetto Corsa...te weinig die hard sim Huh ? Ooit nK-PRO gespeeld ?
|
|
|
Post by bazookajoe on Jun 27, 2012 18:47:40 GMT 1
Fijn dat de VRL ons wil bezighouden, ik doe mee wanneer ik kan
|
|
|
Post by Reyn on Jun 27, 2012 19:40:12 GMT 1
Ik zie er naar uit
|
|
|
Post by Rino on Jun 27, 2012 20:11:28 GMT 1
Speel met de waarde in het lijntje "Steering Torque Filter". Daarmee kan je de meeste bumps opvangen zodat je stuur niet/minder ratelt. Je kan met die waarde zelf bepalen hoeveel feel je wilt inruilen voor minder geratel. Begin op bv 10. "Off-road multiplier" zet je best ook zo laag mogelijk (hoeveel ffb als je off-track rijdt). Also: in je Windows-settings de force feedback op 107% zetten. Helpt! Raar. Je zou denken dat 0 de minimumwaarde zou moeten zijn. Bij mij stond ie dus op 0, en wanhoop sloeg toe. Dus dacht ik 'ik ga voor een spontane polsbreuk, en zet het ding eens op 10. Blijkt dus minder te ratelen! Al is er wel een stuk feel weg. Wegens tijdnood moeten afsluiten, maar ga morgen eens 8 proberen.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 27, 2012 20:21:13 GMT 1
Assetto Corsa...te weinig die hard sim Huh ? Ooit nK-PRO gespeeld ? Nee Frank heb ik nooit gedaan, maar wel veel over gelezen en gehoord. Ik weet da Kunos een die hard simmaker is en dat hij met nK en FVA misschien wel de beste sims op de markt gemaakt heeft, maar de screenshots en licenses die hij bekend maakt voor Assetto Corsa, doet mij vermoeden dat het wel eens anders kan zijn. Ik hoop van niet, maar er geld opzetten durf ik nog zeker niet te doen.
|
|
|
Post by Mee on Jun 27, 2012 22:32:07 GMT 1
Raar. Je zou denken dat 0 de minimumwaarde zou moeten zijn. Is toch zo? 0 = minimum aan filtering, dus de krachten worden ongefilterd en dus vollen bak naar het stuur gestuurd (ha).
|
|
|
Post by MacTuffer on Jun 27, 2012 23:09:35 GMT 1
Persoonlijk vindt ik het jammer want heb rFactor nog maar net. Ik ben dus nog niet uit gekeken op deze sim. Dat je ooit moet overschakelen weet iedereen. Spijtig dat het nu al gebeurt, denk niet/misschien wel dat ik rfactor2 ga aanschaffen. Ikzelf was al opzoek gegaan naar andere race events voor me bezig te houden tot aan het nieuwe seizoen. Maar tot nu toe enkel het vervolg van de 24u van Le mans gevonden. Is een 5 tal races met de GT3 mod maar dan 12u en 24u races. Dat is ook weer iets dat niet alleen gaat maar heb hier wel interesse in. link: www.sim-racing.org/e107_plugins/calendar_menu/event.php?1341165600Als iemand hier met mij een team wil maken, stuur maar PM.Voor de rest heb ik veel bijgeleerd hier bij VRL en hoop van dit nog te doen. Misschien dat ik rFactor 2 wel aanschaf tegen dat het seizoen begint. Alleen had ik eerst andere plannen en weet ook niet of mijn laptop het aankan. Misschien een tip om met andere simclubs een kalender samen te stellen. Deze nog gevonden: www.srvn.nl/#Zo kan je eventueel ieder om beurten een race hosten. Kan je punten geven voor de club + teams maken van 2 voertuigen. Eventueel eigen painting gebruiken en noem maar op. Alleen lijkt me dit veel werk om dit op korte tijd inorde te krijgen. Ik zie wel wat het gaat worden, hou het hier in het oog.
|
|
|
Post by Mee on Jun 27, 2012 23:18:02 GMT 1
€30 per jaar zie ik daar al staan, dan is rFactor 2 er snel uitgehaald .
|
|
|
Post by timothy on Jun 28, 2012 16:03:46 GMT 1
Als leek in een Nascar-race stappen is ook niet evident met al hun regels. Full course yellows, er is iets met een gelukkige hond enzo... als je daar totaal niets vanaf weet (ik!) is dat niet simpel voor een paar racekes... Nooit te oud om nog iets te leren of iets nieuws te proberen hé bart....
|
|
|
Post by Mee on Jun 28, 2012 16:28:55 GMT 1
Nooit te oud om nog iets te leren of iets nieuws te proberen hé bart.... Wel als het mij niet interesseert ;D.
|
|
|
Post by timothy on Jun 28, 2012 16:48:20 GMT 1
Nooit te oud om nog iets te leren of iets nieuws te proberen hé bart.... Wel als het mij niet interesseert ;D. das het voordeel van Admin te zijn zeker?? Vrije keuze... BTW waar kan ik Mills downen??Kijk er denk ik los over...
|
|
|
Post by Mee on Jun 28, 2012 17:12:31 GMT 1
BTW waar kan ik Mills downen??Kijk er denk ik los over... Ik denk dat die in de Mégane-mod zit.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jun 28, 2012 18:41:00 GMT 1
geen zin om geld te verspillen als het 'maar' voor een jaar is.. Dus i'm out want het interesseert my ook niet!! kvond op zich dat het teminste mocht gekozen worden door de leden of we wel effectief gingen overschakelen ...
|
|