|
Post by Rino on Jun 28, 2012 18:48:42 GMT 1
Nooit te oud om nog iets te leren of iets nieuws te proberen hé bart.... Wel als het mij niet interesseert ;D.
|
|
|
Post by Dino on Jun 28, 2012 18:51:01 GMT 1
Wel als het mij niet interesseert ;D. das het voordeel van Admin te zijn zeker?? Vrije keuze... BTW waar kan ik Mills downen??Kijk er denk ik los over... lol
|
|
|
Post by Mee on Jun 28, 2012 19:08:46 GMT 1
Wel als het mij niet interesseert ;D. Oh sorry, mag ik mijn eigen mening niet meer verkondigen? Ik las Timo zijn antwoord als persoonlijk (niet te oud om te leren), mag ik dan niet zeggen dat mij dat niet interesseert? Ik kan mij inbeelden dat dit overkwam als "mij interesseert het niet, dus geen Nascar bij de VRL", maar zo bedoelde ik het zeker niet. Anders had ik dat zo wel geschreven. kvond op zich dat het teminste mocht gekozen worden door de leden of we wel effectief gingen overschakelen ... Om het vlakaf te zeggen: het was ofwel een rFactor 2 seizoen, ofwel geen seizoen (cfr admin-motivaties). Dan denk ik dat we de juiste keuze hebben gemaakt...
|
|
|
Post by covids on Jun 28, 2012 22:29:20 GMT 1
Net wat rondgereden met die F3 op mills. Moet zeggen dat dat inderdaad wel een goeie combo lijkt.
|
|
|
Post by oracle on Jun 29, 2012 14:52:04 GMT 1
F3 op Mills erg leuk. rF2 is ok in mijn ogen, maar wat weet ik ervan Was ook even alle flut kwijt, maar de MX5 in Iracing gaf me weer zin. rF1 heeft nog veel te bieden maar tegelijkertijd blinken andere wel veel meer uit in FFB graphics etc. Ik ben klaar voor rF2.
|
|
|
Post by Cedric on Jun 29, 2012 15:01:11 GMT 1
Komaan mannen, ik zeg het nog eens, laten we het gewoon positief bekijken rFactor 2 gaat alsmaar beter en beter worden en modders gaan hiermee kunnen werken zodat er op lange termijn goede mods gemaakt worden. Ik zie het tussenseizoen helemaal zitten! Vraagje, waarom wordt de server niet afwisselend op mills, estoril en monza gezet? Spa en Monaco rijden we toch niet in het tussenseizoen? Dan kunnen we sowiso per track de juiste wagens kiezen als voorbereiding
|
|
|
Post by Nick on Jun 29, 2012 15:16:21 GMT 1
Ik ben al ook al gestart met enkele rondjes op Mills met de F3. Erg leuk!
Eerst waren m'n mods niet up to date waardoor rFactor 2 me liet weten wat er nog ontbrak. Wel een handig systeem eens je er wat mee weg bent.
See you on track, guys!
|
|
|
Post by Rino on Jun 29, 2012 19:08:56 GMT 1
Waar zit die Brabham? Heb thans build 90.
|
|
|
Post by Nick on Jun 29, 2012 19:40:05 GMT 1
Waar zit die Brabham? Heb thans build 90. In de 1960's v1.1 update, dacht ik.
|
|
|
Post by Mee on Jun 29, 2012 20:32:36 GMT 1
In de 1960's v1.1 update, dacht ik. Klopt. Niet vergeten die mod te updaten naar v1.1 via de Mod Manager.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 2, 2012 13:44:43 GMT 1
Ik ga veel op mills te vinden zijn de komende dagen denk ik. Heb lang geen rf2 gespeeld en ik moet zeggen dat de updates al het een en ander hebben goed gemaakt. En het gevoel waar ik van houd, dat is er nog altijd. Het komt goed met rf2!
Ik krijg enkel brianza niet geintalleerd. Moet dat via de mod updater? Of moet tracks op een andere manier installeren?
|
|
|
Post by oracle on Jul 2, 2012 13:47:59 GMT 1
In de mod manager op options ''Show mods only'' uitvinken. Dan zie je alles.
|
|
|
Post by Mee on Jul 2, 2012 14:15:50 GMT 1
Of je klikt in-game (zowel single als multiplayer als ik mij niet vergis) bovenaan in het scherm op "mod manager". Of iets dergelijks .
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 11, 2012 13:37:26 GMT 1
De terugloop van rijders is volgens mij te verklaren door de toenemende concurrentie van andere leagues met een ruimere visie dan enkel 1 sim met dezelfde aantal races. Ook worden veel van deze races uitgezonden en kan me ze later terug bekijken op youtube. rFactor is niet dood! Denk maar aan de laatste endurance race van simracing.org of 24h-rennen.de. Ook FSR rijdt nog rFactor en daar rijden ERG veel jongens bij, waarvan velen die erg snel zijn. Waarom daar een grote toeloop van rijders en hier een sterke terugloop? Daar moet aan gedacht worden en dat kan enkel en alleen te wijten zijn aan het concept. Dit heeft vele jaren gewerkt en zal bij de die-hard VRL'ers nog steeds voldoende zijn om zich te amuseren, maar 50% die ik erover aanspreek vind het niet vernieuwend meer en wil iets anders. Ik zeg niet dat ikzelf, bij eventuele verandering van het concept, direct zal meerijden. Tijd is ook een erg belangrijke factor waarmee moet rekening worden gehouden. We worden allemaal ook wat ouder, krijgen kindjes en we hebben niet meer de tijd om uren te oefenen om het goed te doen in een race.
Mijn voorstel om een verdere terugloop te vermijden: - integratie van iRacing georganisseerd door VRL; - opstart van een kampioenschap (1 mod/auto op 12 circuits) - geen private kwalificatie (de rijder moet maar zien dat hij zijn auto weet te plaatsen voor een goede rondetijd neer te zetten) - races van 1.5u ipv 45min of 1 uur. - werken met een rijder- en teamkampioenschap - skins verplicht voor ieder team en rijder - broadcast integreren
rF2 is volgens mij te vroeg om mee te beginnen. Te weinig content. Met rFactor en iRacing kan er volgens mij genoeg volk aangetrokken worden, maar het concept moet ook veranderd worden.
Ik ken VRL nu 6 jaar en aan de leegloop moet iets tegen gedaan worden! VRL beschikt over admins die ervaring en kennis genoeg hebben. Het zou jammer zijn mocht er niets veranderd worden.
|
|
|
Post by Rino on Jul 11, 2012 14:18:04 GMT 1
Is maar de vraag Filip of mensen die iracing factuur telkens willen ophoesten. Volledig eens met je idee om het concept aan te passen. En vroeger kon je nog enigszins je persoonlijke menig opgeven over wat je liefst zag gebeuren. Of althans de illusie daarvan
|
|