|
Post by Filip Verbert on Jul 11, 2012 14:33:44 GMT 1
Goh niet echt met je eens. Als we een stuurtje met pedalen kunnen kopen, een shifter van FREX, een Thrustmaster T500RS van 500 euro, een simrig kunnen bouwen, VPP/BRD pedals van een aantal honderden euro's, hop-ups voor de G25/G27,... Waarom zou je dan geen iRacing content kunnen kopen.
|
|
|
Post by Knarf on Jul 11, 2012 14:36:59 GMT 1
- integratie van iRacing georganisseerd door VRL; Jammer van de iRacing prijs... Toen ik iRacing reed dacht ik dadelijk hoe mooi het zou zijn om de hele week tegen 'onbekenden' te kunnen racen op een bepaalde combinatie, om dan zonder ZONDAG de 'echte' VRL race te kunnen doen. (ik vind dus dat de VRL kalender dan zou afgestemd moeten worden op de iRacing kalender). Maar die prijs gaat me er echt over...
|
|
|
Post by Knarf on Jul 11, 2012 14:41:32 GMT 1
Goh niet echt met je eens. Als we een stuurtje met pedalen kunnen kopen, een shifter van FREX, een Thrustmaster T500RS van 500 euro, een simrig kunnen bouwen, VPP/BRD pedals van een aantal honderden euro's, hop-ups voor de G25/G27,... Waarom zou je dan geen iRacing content kunnen kopen. sommigen kopen dat... Ik heb nog maar €200 in totaal uitgegeven aan al mijn sturen samen. Alleen die SST shifter heb ik eens in een zotte bui gekocht. Desalnietemin : ik vind dat iRacing idee niet slecht hoor. Hoeveel Vlamingen/Nederlanders zijn er momenteel actief op iRacing ?
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 11, 2012 15:24:31 GMT 1
Hiermee kunnen we ver offtopic gaan, het zou geen slecht idee zijn om een nieuw topic te starten waar iedereen zijn persoonlijke visie over de toekomst van de VRL kan posten. Ik quote je post in een nieuw topic.
|
|
|
Post by amdr on Jul 11, 2012 19:05:41 GMT 1
Ik denk dat ik ook is kom kijken bij die racekes, rf1 kan ik (zoals door meerdere al is gezegd) echt niet meer rijden, gevoel is compleet weg maar ik kan ni wachten om rf2 een beetje in competitie te rijden
|
|
|
Post by Nick on Jul 15, 2012 20:20:46 GMT 1
Q: P5 - Eerste rondje was degelijk, tweede rondje was veel beter maar verloor het jammer genoeg al in de tweede sector. R1: Goede start, wat incidentjes voor me die ik kan ontwijken en ik rij P1. Emile zit kort achter me en haalt me zonder veel moeite in. Ik hou de achtervolging niet strak vast en Emile loopt tot 3-4 seconden uit, maar blijft daar wat hangen. Ik blijf constante rondjes rijden en kijk hoe eerst Timothy en dan Bart dichterbij komen vanop een 3e positie. Telkens ze dichter komen, maken ze blijkbaar toch ergens een foutje waarbij ze terugvallen naar een veilige afstand. Enkele ronden van het einde maakt Emile een fout in T1 en ik passeer hem. P1 nu, het angstzweet breekt uit en het lijkt alsof elke bocht er nu van af hangt. Ik hou toch vol en rij foutloos naar de finish. P1!!! Eigenlijk mijn eerste serieus podium (remember F1 @ Spa en direct een mooie P1. Het is maar een funrace, maar toch, ik ben er blij mee! R2: Helemaal achteraan starten (of nee, Tim zat er nog achter ) maar al na enkele rondjes op P4. In de triple linkse krijg ik telefoon en verlies het... Jammer. Fun! rF2 geeft me good vibes
|
|
|
Post by oracle on Jul 15, 2012 20:39:48 GMT 1
Geraak nooit erg ver, want krijg twee keer een tik en sta krom. Maar kan gebeuren. Heb mij in de week wreed goed geamuseerd op de server. Het is toch wel een sim met veel belofte.
|
|
|
Post by Mee on Jul 15, 2012 20:40:09 GMT 1
|
|
|
Post by amdr on Jul 15, 2012 20:52:37 GMT 1
Bart zoude gy mij misschien terug op de mailinglist kunnen zetten? Alé toch zeker voor da tussenseizoentje Denk niet dat ik de fall trophy nog ga meerijden als het bij rf1 blijft.
|
|
|
Post by Mee on Jul 15, 2012 20:54:53 GMT 1
Done, ik ga er u waarschijnlijk wel vergeten terug uit te halen .
|
|
|
Post by Mee on Jul 15, 2012 20:59:31 GMT 1
Q: Slecht, ik start met reden voorlaatste.
R1: Stuff happens, ik rij op het einde van L1 al op P2... en ga dan lomp rond in T1. Ik vertrek terug als voorlaatste. Ik klim gestaag terug op - vooral door fouten van anderen - tot P3, en dan gaat ook Emile in de fout en rij ik P2. Daar eindig ik ook, mooi foutloos gereden van Nick.
R2: Ik vertrek 3de laatste, stuff happens in T1 en ik lig al direct op P3. Reyn gaat in de fout -> P2. Emile zit vlak achter mij en samen rijden we naar Cedric en gaan we hem voorbij. En dan moet een paar rondjes zwaar verdedigen tegen Emile (toch in T1). Ik trek dan eindelijk een gaatje en dat was dat. P1.
Plezante bakjes, echt!
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 15, 2012 21:14:34 GMT 1
Ik had er graag bij geweest. Maar ik ben niet op tijd thuis geraakt.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jul 16, 2012 9:15:09 GMT 1
Q: 4de
R1: Ik maak een goede start en maak drie plaatsen goed in T1. Dan zit ik vlak achter Guy en ga naar de binnenkant in T3 maar tik hem tegen zijn achterwiel en hij schuift af de baan tegen Tim. Sorry Guy en Tim. Ik rij dan 2de achter Nick en kan hem voorbij gaan. P1 dan , maar ik maak foutjes en kom op P3 terecht. ( @tim: Misschien was het indd een agressieve start maar het waren geen onmogelijke acties in mijn ogen ) R2: vertrek op P6 en kan met Bart voorbij Cedric Rijden. Ik heb een aantal keren geprobeerd hem voorbij te gaan maar dit lukte niet.
P3 en P2, niet slecht maar het had beter geweest als ik geen foutjes maakte...
|
|
|
Post by covids on Jul 16, 2012 9:21:11 GMT 1
Wegens omstandigheden pas om kwart voor 9 thuis geraakt. Vind het echt jammer dat ik deze gemist heb...
|
|
|
Post by timothy on Jul 16, 2012 10:34:13 GMT 1
zowel R1 als R2 enthousiast aangetikt geweest=boel scheef.
Voor mij voorlopig geen Rf2 meer want heb letterlijk mijn dochter wakker gemaakt met het rattlen vh stuur. En ze slaapt 3kamers verder :s Jammer maar is wat mij betreft dus nog absoluut niet opgelost.
|
|