|
Post by Timpreza on Oct 29, 2002 13:58:56 GMT 1
We houden best de testrace een week voor de race (10/11) Ik, Tom en Moerie komen die dag wel terug van de Condroz Rally... hopelijk zijn we op tijd terug. Het zou moeten lukken.
De week ervoor (deze week dus) weet ik nog nie wat we kunnen doen... Voorstellen? een eerste testrace op de ring of iets helemaal anders? Een F2 of F3 testrace ergens elders? Of een week pauze? Een test op Le Mans? Een testrace met enkel Coopers of zo? Iets anders?
|
|
|
Post by Petrol on Oct 29, 2002 20:17:30 GMT 1
geen slecht idee, misschien een testrace, eender waar, gewoon zonder snelle Lotussen en Eagles, dan kunt ge 'ns uittesten wat da ongeveer zou geweest zijn met uw voorstel van nen tijd geleden,
Peter
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 30, 2002 13:46:40 GMT 1
Goed idee Peter. een testraceke zonder Lotus en Eagle's. Ik stel voor dat we een simpel baantje pakken dat iedereen al kent. Watkins Glen bvb, dat staat niet op de kalender. Enkel Ferrari, Cooper, Honda, BRM en Brabham. (en liefst niet allemaal Ferraris dan ) Gewoon voor de fun en on eens te kijken wat dat oplevert. Ik heb geen plannen om zoiets in te voeren in de nabije toekomst. Ik ga misschien de Cooper pakken. Wie zou er meedoen en met welke mobiel?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2002 13:58:12 GMT 1
Ik wil wel meedoen en dan ga ik voor de tankmobiel! Een baantje als Monza/WG lijkt me wel stoer ja
|
|
|
Post by Petrol on Oct 30, 2002 18:48:10 GMT 1
Da wil ik absoluut ni missen, 'k weet nog ni met welken auto, maar zeker ni met den Honda,
en waarom ni Bugatti of Zeltweg of zo, bijvoorbeeld?
Peter
|
|
|
Post by FleaBite on Oct 30, 2002 18:58:39 GMT 1
Ik doe natuurlijk ook mee. En aangezien ik nu toch geswitched ben naar Ferrari, kom ik ook met die wagen aan de start.
Ik stem voor Watkins Glen. Ik heb die race gemist tijdens het testseizoen, en Bugatti en Zeltweg heb ik nie staan.
|
|
|
Post by Moerie on Oct 30, 2002 20:12:46 GMT 1
Geen slecht gedacht wi, doe zeker mee zonder de Lotus Weet wel nog nie met weke auto, maybay de Brabham. Kga wa verskillende auto's testen en zal zien. Da zo wel tof zijn Kverlang were al.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2002 22:00:53 GMT 1
ik zal zeker van de partij zijn , en warschinlijk met de honda of de brm. zal nog verdere info geven . hehe da zal precies een leutig raceke worden
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2002 22:04:24 GMT 1
Ik stel janakalla voor
|
|
|
Post by Moerie on Oct 30, 2002 22:46:08 GMT 1
Tis wel hip ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 31, 2002 9:33:32 GMT 1
gij zijt zot jong, k'zweeret (grapje) insiderke van tim en ik ;D ;D t'is skoon, maar da is wel kweenie oe moeilijk zu da circuit. we gaan moeten de damage afleggen , anders gaat heel het circuit vol liggen met brokken ;-)
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 31, 2002 13:40:10 GMT 1
Het gaat Watkins Glen zijn, kort baantje, door iedereen goe gekend (hoop ik)
Dus zondag 03/11 om 20u: testsessie op Watkins Glen 30 min training intermediate short server: 2.Vegeserver paswoord: test
Vrije keuze van auto, maar Lotus en Eagle zijn uitgesloten.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 3, 2002 22:47:46 GMT 1
Amai, da was ne prachtige race. Alleen Jammer va die start.... Wa was da allemaal De vlag gaat omhoog en Tom schiet ietskes vooruit, remt dan weer, Gauthier vertrekt dan tot tegen de BRM van Jenne, en ne keer dat de vlag dan valt geraakt Moerie nie weg... chaos tot en met. Kheb wa vertraagd halvewege de race toen ik op kop lag en Jenne doorgelaten omdat ik wa wou spelen. Na 2 keer contact met Jenne lag ik maar 3e (en Jenne nog wa verder, sorry daarvoor ...) Dan heb ik een paar ronden later schoon Tom uitgeremd. Daarna had ik een gevecht tussen Jan en ik voor de 1e positie in de eindfase. Dat was toch 1 van de beste gevechtjes da ik al heb gehad in den tijd da ik al gpl speel.... gedurende meer dan een ronde hebben we bijna iedere bocht van positie gewisseld. Jammer dat ik der door een beetje warp afgetikt werd. Het was verdomme close Zalig gewoon... Door die crash ben ik maar 3e gefinisht, maar da kon me eerlijk gezegd nie schelen, kheb me vrééd geamuseerd! ;D Tzou best wel eens kunnen dat ik ooit met de Brabham ga gaan rijden... (maar niet direct )
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2002 13:05:06 GMT 1
idd tim twas een geestig koerske, na mijn verprutste start , was ik een beetje wanhopig omdat ik een stop and go moest doen , maar ik heb schoon constant gereen , en beetje bij beetje teruggeklommen nara de tweede plaats. Ik heb mij vreed gejeund met de honda, maar ben nu de lotus verleerd, want ik heb een toerke gedaan op de ring, en kon hem niet meer op de baan houden. maar best dat het nog twee weken is voor de race
|
|
|
Post by FleaBite on Nov 4, 2002 17:05:59 GMT 1
jammer, da's nu de tweede keer dat ik de race op WG mis Maar met een kapotte gaspedaal zou het waarschijnlijk toch niks geworden zijn. Ik kon nie joinen omdat ik net mijn pc nog maar herinstalled had, en mijn stuur was nog niet geïnstalleerd. En op't moment van de race was ik in Linux aan het prutsen.
|
|