|
Post by markrenton on Nov 7, 2002 20:18:32 GMT 1
was een schoon raceke
was wel kut van mijnen valse start
|
|
|
Post by Petrol on Nov 7, 2002 20:32:59 GMT 1
zo'n alternatief testraceke, is da voor herhaling vatbaar?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 8, 2002 2:29:52 GMT 1
Idd Jan, ge kunt dan doen! Maar mijn probleem is dak geen knopkes meer over eb aan mijn stuur. Das de merde van Logitech MOMO, ge hebt maar 6 knopkes! <snip> Eh... da's toch meer dan voldoende? De paddles om te schakelen, een knopke voor de koppeling, eentje om uwen arm omhoog te steken, twee voor respectievelijk links en rechts te kijken. Da's toch alles? -Dan hebt ge 'r zelfs nog twee over! En dan? -De echte rijders lieten die ook gewoon bijten op een toerental waarbij de achterwielen zeker zouden doorspinnen en doseerden dan met de gas. Als ge de koppelingen van toen zoudt laten slippen was uwen GP na 50m al gedaan. Net zoals er in de bochten een gebied is tussen volledig rollen en glijden (lees door patineren in het geval van accellereren) is er bij het accelleren ook een zeker punt waarbij de grip van de banden maximaal is. Dit punt wordt aangegeven als "on the cam" (op de krukas... ;D) door de rijders. Hehehehe... ;D Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 8, 2002 5:52:26 GMT 1
Het is te zeggen Jan, ik en moerie gebruiken gplshift, en daarmee kun je vanalles op u buttons instellen: op de spaken van mijn actlabs staan links en rechts elk 3 knopen. De bovenste zijn ingesteld op links en rechts kijken aan 45°, de middelste op 90° en de onderste op 135°: zeer handig, zo heb je bijna geen dode hoek meer. Mijn HAT knop gebruik ik voor de PI, PO, Sorry! en np. FOV (field of view) kan je ook 'live' vanuit je cockpit aanpassen, maar daar gebruik ik mijn keyboard voor omdat ik dat toch niet aanpas. je kan ook nog volume, shift-R, en replay op u stuur instellen, dus ge kunt niet genoeg knopjes hebben Gotcha there, Jan! camshaft = nokkenas
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 8, 2002 6:05:16 GMT 1
Als da past in de kalender zou da zeker doenbaar moeten zijn. zo zou ik nog wel eens een testje willen doen met bvb allemaal dezelfde auto en zo. of een oval, of een F2 of F3 race.... mogelijkheden genoeg, gaten in de kalender tekort. Misschien kunnen we zoiets voor de races van Kyalami en Silverstone doen, want ik veronderstel dat iedereen die tracks wel kent en niet teveel meer moet testen daar. Het is misschien eens een idee om eens een poll over te houden: welke alternatieve testrace willen jullie doen...
|
|
|
Post by Moerie on Nov 8, 2002 16:41:39 GMT 1
Ja idd Jan, zoals Tim zegt heb je geen knopjes genoeg Kheb er 6 en kgebruik ze allemaal, 4 knopjes voor mijn zicht en 2 vo "PI & PO". Voor mijn koppelingske en armkse zijn er geen knopkes meer. Kheb da ingesteld op mijn keybord Btw, zo'n testrace zie ik wel nog ns zitten. Kheb me vré geamuseerd ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 9, 2002 0:24:17 GMT 1
Gotcha there, Jan! camshaft = nokkenas Allez vooruit, weer iet bijgeleerd om te vergeten. Hebbe 'k ik den indruk gegeven van iets van autotechniek (in 't echt) af te weten of zo? ;D ;D Jan. =----
|
|