|
Post by bazookajoe on Mar 6, 2011 0:12:28 GMT 1
Balen, zeer jammer dat Guy en Dimitri niet hebben kunnen rijden na al dat testen, er zat denkik veel in voor de rookies..
P2 in Q voor een rookie team, impressive..
Op naar Mozarello!
|
|
|
Post by kartonflash on Mar 6, 2011 7:25:02 GMT 1
Eerst en vooral dank aan het rookie team dat ik een keertje mogt meerijden. Met volle moed dus heel de dag getrained en met lage 24ers zag ik het volledig zitten.
Q : p2 op zes duizendste voor Bart!
Race : Kan redelijk mee met top 4 met bart achter me die ik zodra het uitkwam voorbij laat want die zou toch sneller zijn als mij en in ronde 3 ofzo passeert ook die backenbauer.P4 houden lukt me makkelijk en op een ronden of 8 vooor onze wissel raak ik een lmp en ga rond met crash als gevolg?het gebeurde op een bocht of twee van de pits dus maar ineens binnegaan.Dimi was verrast e, kon niet tijdig inloggen,ik verget de motor af te zetten met opgeblazen motor tot gevolg.Jammer hier zat meer in.Maar heel tof de races van simracing.org tsal zeker mijn laatste ni zijn.En timo glock als spectator graaf!
|
|
|
Post by m635csi on Mar 6, 2011 21:57:08 GMT 1
ja, spijtig rookies, we hadden beter verdiend, maar brute pech. Ik was al richting Belgie van woensdagnamiddag en kan moeilijk internetten. Vandaar kreeg ik het trieste bericht te horen deze morgen van een oververhitte motor. maar was een hotswap toch niet mogelijk , want dan valt alle schade (oververhitting) weg of een escape en 15 min wachten.? we zien mekaar wel op Mugello, waar ik na 2 weken voorsprong met oefenen op enkele dagen weer zal worden voorbijgevlogen door mijn teammates e.a.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 6, 2011 22:38:12 GMT 1
maar was een hotswap toch niet mogelijk , want dan valt alle schade (oververhitting) weg Zeer juist.
|
|
|
Post by oracle on Mar 6, 2011 22:44:06 GMT 1
ja, spijtig rookies, we hadden beter verdiend, maar brute pech. Ik was al richting Belgie van woensdagnamiddag en kan moeilijk internetten. Vandaar kreeg ik het trieste bericht te horen deze morgen van een oververhitte motor. maar was een hotswap toch niet mogelijk , want dan valt alle schade (oververhitting) weg of een escape en 15 min wachten.? we zien mekaar wel op Mugello, waar ik na 2 weken voorsprong met oefenen op enkele dagen weer zal worden voorbijgevlogen door mijn teammates e.a. Escape is game over niet ? Maar die driverswap hadden we kunnen proberen..... Hadden ze misschien niet gezien Want mag normaal niet zo veel damage herstellen op die manier denk ik. Ja voor Mugello, Timo is nog out, moest die nog meedoen skip ik deze wel eens. Zo kan er is iemand een dubbele stint rijden of andere pitstrategie.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 6, 2011 23:17:49 GMT 1
ja, spijtig rookies, we hadden beter verdiend, maar brute pech. Ik was al richting Belgie van woensdagnamiddag en kan moeilijk internetten. Vandaar kreeg ik het trieste bericht te horen deze morgen van een oververhitte motor. maar was een hotswap toch niet mogelijk , want dan valt alle schade (oververhitting) weg of een escape en 15 min wachten.? we zien mekaar wel op Mugello, waar ik na 2 weken voorsprong met oefenen op enkele dagen weer zal worden voorbijgevlogen door mijn teammates e.a. Escape is game over niet ? Maar die driverswap hadden we kunnen proberen..... Hadden ze misschien niet gezien Want mag normaal niet zo veel damage herstellen op die manier denk ik. Ja voor Mugello, Timo is nog out, moest die nog meedoen skip ik deze wel eens. Zo kan er is iemand een dubbele stint rijden of andere pitstrategie. Imo staat dat nergens id regels. Je wisselt id pit. Esc mag je niet doen, maar zo lang je id wagen zit kan je die afstaan.
|
|
|
Post by m635csi on Mar 8, 2011 10:59:21 GMT 1
maar was een hotswap toch niet mogelijk , want dan valt alle schade (oververhitting) weg Zeer juist. Dank U Tim
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 8, 2011 17:48:59 GMT 1
Ik ben er nog altijd ni goe van ... onze kans op een podium.
Bah, so be it. Up to the next one.
Timo
|
|
|
Post by oracle on Mar 9, 2011 9:22:51 GMT 1
@timo ja was ook teleurgesteld, en die hotswap had ons kunnen redden.......
Wie rijdt er zeker op Mugello mee ?
Xavier Timo Dimitri
Xavier Guy Dimitri Xavier Timo Xavier Guy Xavier Dimitri
Wat is ons team ? Ik zou maximum met drie rijden.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Mar 9, 2011 14:06:27 GMT 1
ik doe mee
|
|
|
Post by m635csi on Mar 9, 2011 20:22:09 GMT 1
dju toch Ik begon me al lichtjes op te vrolijken toen ik die hotlap tijden op simracing zag, want ik was met een lage 1.54 een tijdje safe. helaas toen ik even symsyncte zag ik tot mijn grote verbazing een totaal ander Mugello als dat van rfactor.net Veel realistischer was dit nieuwe met meer hoogteverschillen en vlakke curbs, voor zover ik me de moto gp herinner. het zou te mooi geweest zijn. Spijtig,het deed deugd even te zweven in hogere regionen. Ik haal de strijdbijl weer boven en begin nog es opnieuw.l GLA XL
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 9, 2011 21:13:04 GMT 1
Spijtig dat het circuit er grafisch zo verschrikkelijk 'jaren 90' uitziet. Platte textures en vierkante objecten. Geen sfeer en geen gevoel van snelheid, redelijk jammerlijke circuitkeuze.
|
|
|
Post by m635csi on Mar 9, 2011 21:24:32 GMT 1
ik vind het een supermooi circuit. Maar dan in THE REAL WORLD. En die versie die hier op mijn andere Rfactor staat is vooral leuker, veel mooiere grafics en ietsje sneller. De bochten zijn hier minder vloeiend.En curbs oprijden is strafbaarder.
|
|
|
Post by m635csi on Mar 12, 2011 18:32:50 GMT 1
Ik zou graag rijden met om het eender wie, misschien wil Steven wel revanche na een slecht afgelopen swap... maar het zou leuk zijn als we al eens afspreken op de server, om setups en strategie te bespreken... tot op de server....
|
|
|
Post by oracle on Mar 13, 2011 0:03:56 GMT 1
Timo zijt gij van de partij ??
Zo niet begin ik deze maandag te trainen.
Tenzij iedereen liever met vier rijd. Vind drie persoonlijk wel beter. Anders duurt die ''endurance'' maar zo lang als een vrl race....
|
|