|
Post by Hill2button on Feb 28, 2011 21:44:05 GMT 1
Dinsdag ?? bedoel je niet donderdag xD en ik heb maar gedaan met werken om 9 uur dus ik vrees dat dat een probleem is Dinsdag hoor, focus Dimi focus!
|
|
|
Post by DhStyleZz on Feb 28, 2011 22:12:44 GMT 1
Omg ik ben dus aan het slapen he ... ik zie het nu lol , ge ziet t'is ook maandag he xD
|
|
|
Post by oracle on Feb 28, 2011 22:15:21 GMT 1
Timo gij toch wel ?
Heb mailtje verstuurd naar Xavier om te zien of hij tijd heeft.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 1, 2011 18:38:30 GMT 1
Ik moet met Engelse klanten de boer op vanavond. Kan daar niet onderuit. Sorry daarvoor.
Timo
|
|
|
Post by oracle on Mar 1, 2011 23:37:17 GMT 1
Iets van een 70 rondes in de practice $$ Bedankt om op het laatste moment in de bres te springen Xavier. Nu nog wat oefenen, en zaterdag alles geven Kenneth vandaag nog wat wijzigingen aan de setup gemaakt, ga er zelf nog wat mee prutsen en misschien vinden we nog wat extra snelheid.
|
|
|
Post by kartonflash on Mar 2, 2011 7:03:20 GMT 1
Men race op simracing.nl was geene vette wel lachen op TS.Vandaag eens wa testen op laguna we moeten onze eerste punten binnenhalen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 3, 2011 21:18:05 GMT 1
Ik ben juist even op TS geweest en ook op de server in de hoop één van jullie tegen te komen.
Het is met spijt in het hart, maar ik moet forfait geven voor Laguna. Ben op aanraden van mijn dokter gisteren naar een osteopaat geweest en mijn rechterheup zat blijkbaar volledig vast. In se niet zo erg maar ik mag de komende weken niet langer dan 20 minuten aan een stuk zitten. Ik moet om de 20 minuten even een half minuutje wandelen.
Een endurance stint wordt dus onmogelijk.
Nu, voor Laguna hebben we sowieso Steven en Dimitri en met 4 moet dat zeker lukken en tegen de volgende zou ik terug op de been moeten zijn. Dus dramatisch is het niet. Maar wel sneu. Had hier toch al een 800 rondjes gedraaid ...
Dat gezegd zijnde, spreken we morgen nog even af op TS of de server?
Timo
|
|
|
Post by oracle on Mar 3, 2011 21:40:18 GMT 1
@timo Jammer, zeker na zo'n voorbereiding 800laps Wel lastig om continue recht te moeten staan, hopelijk schiet alles snel terug los. Ben morgen waarschijnlijk niet zo veel online, maar misschien tref ik u nog. We rijden dan wel met drie. Xavier die heeft hier niet zo veel geoefend en heeft zich al op Mugello toegelegd. Moeten we onze strategie misschien beetje aanpassen. @dimitri Hebt gij ook al 800laps gedraaid ? Houden we het op hards een 1:20u vol dat is wat we moeten testen nu.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Mar 3, 2011 21:53:00 GMT 1
nog nie maar wil gerust nu nog wat rijden met hij ?
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 3, 2011 22:15:02 GMT 1
mijn rechterheup zat blijkbaar volledig vast... Had hier toch al een 800 rondjes gedraaid ... Heeft het één niet met het ander te maken? Veel beterschap in elk geval!
|
|
|
Post by kartonflash on Mar 4, 2011 7:53:48 GMT 1
aj timo .....soigneerd u mar goe ,wil gerust twee stints draaien laat maar weten .....vandaag heb ik een feestje thuis dus oefenen zal pas iets voor morgen zijn.....
|
|
|
Post by kartonflash on Mar 4, 2011 10:52:33 GMT 1
Net ff de set nog eens getest en denk dat rechtsvoor het niet gaat redden voor 80minuten....of misschien net wel maar das nog al een groot risico....ronde tijden voorlopig mid 24.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 5, 2011 11:52:05 GMT 1
Ik heb helemaal in het begin dat ik begon te oefenen op Laguna (de dag na Road Atlanta) eens een stint gedaan met 99l aan boord en dan gewoon uitrijden. Ik heb toen een ronde of 50 gereden en naar het einde toe is rechts voor inderdaad helemaal op : staat dan in het laatste streepje rood. Maar hij houdt het wel en op de vier-vijf laatste ronden na, valt het om te rijden nog goed mee.
Timo
|
|
|
Post by oracle on Mar 5, 2011 17:54:04 GMT 1
Vandaag ook eens getest en ik houd het geen 80min vol op hards. Dus drie stops, jammer was thans een goede strategie geweest, maar Dimitri red dat ook niet dus de meerderheid wint @dimitri nog last minute changes aan de setup, dus ik moet die nog geven. En vergeet niet te hernoemen naar ''laguna01'' En als default setup in te stellen ''Assign'' We hebben de faster tire change upgrade genomen ,dus die ook nog installeren in upgrades. Ook de fuel tank upgrade en faster refueling upgrade alle drie level 1
|
|
|
Post by oracle on Mar 5, 2011 21:08:22 GMT 1
DNF Stomme fout, door omstandigheden.... Steven heeft contact met een lmp en gaat de pits in met damage, hij moest nog een minuutje of 6 volhouden tot Dimitri overneemt. Op dat zelfde moment is dimitri aan het opladen, en zeg tegen steven wacht eventjes, dit duurt uiteindelijk te lang, dan maar doorrijden en boem gedaan, motor te warm. We hadden er aan moeten denken, maar ja.... We waren thans goed bezig Steven was zeer snel met een tweede Qualify en een 4de positie rond zijn wissel.
|
|