|
Post by Timpreza on May 14, 2011 22:51:38 GMT 1
Grats mannen. P2 is mooi, maar wel erg jammer dat we net P3 in de stand verliezen. Meer zat er niet in zo te zien. Jammer dat ik deze laatste race moest missen. Scheelde het veel met Busters aan de finish?
|
|
|
Post by Hill2button on May 14, 2011 23:00:17 GMT 1
Er zal wel meer in hoor, ik spinde in mijn eerste stint id hairpin, dat kostte 10 seconden. Bart raakte in zijn 2e stint een gespinde wagen die net vertrokken was en verloor de voorspoiler. We moesten de pitstop vervroegen en zo 36 ronden op een set banden rijden ipv de geplande 32 + 22 ronden op softs. Accident: 10 seconden, langere pitstop: 10 seconden, tijd verloren door geen soft: 10 seconden...
Op het eind scheelde het 30 seconden met Busters...
Maar 2e is mooi, maar het voelt niet zo aan omdat we de 3e plaats nog zijn kwijtgespeeld.
|
|
|
Post by Mee on May 14, 2011 23:03:04 GMT 1
Jawadde, dat was close! Ik neem van Werner over en kijk op een gat van 50 seconden met rivaal Sanacore. Ik ga aan de slag om dat gat toe te rijden, wat aanvankelijk niet goed lukt want mijn tempo van het begin is foetsie. Als het nog een dikke 40 seconden is: 2 Astons staan op een hoopje en rechts naast mij word ik gedubbeld. Ik ga naar links bij de Astons, en er vertrekt er juist ene: splitter eraf, en met zwaar onderstuur ga ik naar de pits. Daar ging de race en pitstopstrategie. Ik kap den bak helemaal vol en vertrek op Werner's advies met mediums terwijl ik anders voor hards had gegaan. 37 rondjes moest ik rijden op banden die normaal gezien 31-32 rondjes meegaan tot ze al hun grip verliezen. Ik doe het de eerste helft van mijn veel te lange stint kalm aan voor de banden, ondertussen de hele tijd denkend "had ik maar hards gepakt!". Wacky kwam ondertussen dichter en dichter, als antwoord begon ik sneller en sneller te rijden. Ik vreesde dat hij veel te snel ging zijn, maar vond dat het gaat minder snel klein werd dan ik had verwacht. Werner zei nog "hij is veel sneller dan u, laat hem gaan en hoop dat Sanacore problemen heeft", ik zei "I've got nothing to lose man!". Met nog 7-8 rondjes (?) te gaan zit Wacky vlak onder mijn vleugel en moet ik meer en meer mijn boost 3-knopje gebruiken om hem voor te blijven op de straights. De temperatuur was ondertussen gelukkig goed gezakt zodat ik ondertussen gewoon heel het circuit op boost 3 kon rijden. Ik heb het niet gedaan, maar man die boost was handig! Toch kan het niet verhinderen dat Wacky er zich naast zet in Stowe. Ik had deze middag met Kenneth nog ontdekt dat ik daar het best links bleef, maar dat haalde niet veel uit. De laatste kans om Wacky voorbij te gaan was hem in Vale terug uit te remmen. Ietwat controversiële move waar Wacky zelf blijkbaar pissed over was en ik vond hem zelf ook nogal divebomb-y. Gelukkig speelde hij het fair en stuurde niet in. T1 in de volgende ronde, en Wacky zit vlak achter mijn vleugel, moet de curb verkeerd raken en hij gaat rond. Woooohooo! kwam er hier uit, nu was het een kwestie van de banden niet helemaal op te rijden en te finishen. Oef! P2, very mixed feelings. Langs de ene kant: P2! Langs de andere kant: P4 in het klassement door Busters die won. En moest ik dat accident (het enigste serieuze van dit seizoen btw) niet hebben gehad had ik Sanacore kunnen pakken imo... Als als als... . Tot de volgende!
|
|
|
Post by Hill2button on May 14, 2011 23:34:08 GMT 1
Jawadde, dat was close! Ik neem van Werner over en kijk op een gat van 50 seconden met rivaal Sanacore. Ik ga aan de slag om dat gat toe te rijden, wat aanvankelijk niet goed lukt want mijn tempo van het begin is foetsie. Als het nog een dikke 40 seconden is: 2 Astons staan op een hoopje en rechts naast mij word ik gedubbeld. Ik ga naar links bij de Astons, en er vertrekt er juist ene: splitter eraf, en met zwaar onderstuur ga ik naar de pits. Daar ging de race en pitstopstrategie. Ik kap den bak helemaal vol en vertrek op Werner's advies met mediums terwijl ik anders voor hards had gegaan. 37 rondjes moest ik rijden op banden die normaal gezien 31-32 rondjes meegaan tot ze al hun grip verliezen. Ik doe het de eerste helft van mijn veel te lange stint kalm aan voor de banden, ondertussen de hele tijd denkend "had ik maar hards gepakt!". Wacky kwam ondertussen dichter en dichter, als antwoord begon ik sneller en sneller te rijden. Ik vreesde dat hij veel te snel ging zijn, maar vond dat het gaat minder snel klein werd dan ik had verwacht. Werner zei nog "hij is veel sneller dan u, laat hem gaan en hoop dat Sanacore problemen heeft", ik zei "I've got nothing to lose man!". Met nog 7-8 rondjes (?) te gaan zit Wacky vlak onder mijn vleugel en moet ik meer en meer mijn boost 3-knopje gebruiken om hem voor te blijven op de straights. De temperatuur was ondertussen gelukkig goed gezakt zodat ik ondertussen gewoon heel het circuit op boost 3 kon rijden. Ik heb het niet gedaan, maar man die boost was handig! Toch kan het niet verhinderen dat Wacky er zich naast zet in Stowe. Ik had deze middag met Kenneth nog ontdekt dat ik daar het best links bleef, maar dat haalde niet veel uit. De laatste kans om Wacky voorbij te gaan was hem in Vale terug uit te remmen. Ietwat controversiële move waar Wacky zelf blijkbaar pissed over was en ik vond hem zelf ook nogal divebomb-y. Gelukkig speelde hij het fair en stuurde niet in. T1 in de volgende ronde, en Wacky zit vlak achter mijn vleugel, moet de curb verkeerd raken en hij gaat rond. Woooohooo! kwam er hier uit, nu was het een kwestie van de banden niet helemaal op te rijden en te finishen. Oef! P2, very mixed feelings. Langs de ene kant: P2! Langs de andere kant: P4 in het klassement door Busters die won. En moest ik dat accident (het enigste serieuze van dit seizoen btw) niet hebben gehad had ik Sanacore kunnen pakken imo... Als als als... . Tot de volgende! Was medium dan de foute keuze?
|
|
|
Post by Mee on May 15, 2011 1:01:45 GMT 1
Was medium dan de foute keuze? Hmm, dat is een moeilijke. Ik moest imo in het begin te traag gaan om nog banden over te hebben op het einde, misschien was ik met hards in het begin sneller geweest en ik had meer band over gehad op het einde. Maar "misschien, misschien...", ik weet het dus ook niet. Moest ik er niet in geloofd hebben had ik het niet gedaan . tijd verloren door geen soft: 10 seconden... Een stuk meer hoor, de strategie alleen al kostte mij iets van een 20 seconden imo (again: omdat ik zo traag moest rijden in het begin). Soit, het was een heel leuke uitdaging met al bij al een goed resultaat! Btw, Petter Kaasa... weer de 5+ uur helemaal alleen gereden en een minuut of 3-4 (?) voorsprong op de 2de in GT1. Jawadde!
|
|
|
Post by bazookajoe on May 15, 2011 9:58:40 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on May 15, 2011 11:51:42 GMT 1
Bart zou gij de replay van uw laatste stint kunnen uploaden? Server replay niet vlot genoeg? Enige voorkeur naar waar uploaden? (is 50 MB)
|
|
|
Post by bazookajoe on May 15, 2011 12:30:13 GMT 1
vlot genoeg wel maar na 4 a 5 uur replay beginnen auto's vaak te zweven en door de grond te zakken
naar waar maakt niet uit, rapidshare ofzow
|
|
|
Post by Mee on May 15, 2011 12:58:55 GMT 1
|
|
|
Post by bazookajoe on May 16, 2011 0:35:05 GMT 1
|
|
|
Post by Rino on May 16, 2011 1:02:30 GMT 1
Ga eens eentonig doen... SCHITTEREND film(pje) alweer. Grats met de titel. Mooie move van de VRL Ferrari! Bart? Toch enkele bedenkelijke acties gezien. Zowal bij passes als dubellen.
|
|
|
Post by Timpreza on May 16, 2011 7:55:16 GMT 1
Epic! Amai, hard tegen hard. T'is eraan te zien dat het de finale alles of niets race was precies. Het was een schitterend seizoen. Super evenwichtig team, en ik denk dat we veel geleerd hebben van elkaar door een seizoen een auto te delen. Ook bedankt VRL F430 naaimachientje! Ge zou zowaar ne emotionele band krijgen met een autootje.
|
|
|
Post by Mee on May 16, 2011 8:16:47 GMT 1
Sehr schön Kenneth! Het was inderdaad wel hard tegen hard blijkbaar. En Wackerbauer had totaal niks te zeggen want hij deed het een stuk erger bij Pizzo... Ik mis de F430 al sinds gisteren, daar zit zoveel meer balans in dan in die lompe Corvette!
|
|
|
Post by oracle on May 16, 2011 8:28:35 GMT 1
Nice Prachtige inhaal beweging Bart. De laatste race voelde ik mij echt goed in de 996, rot geamuseerd.
|
|
|
Post by Mee on May 16, 2011 9:54:14 GMT 1
De laatste race voelde ik mij echt goed in de 996, rot geamuseerd. Ook mooi gereden Guy, je had toch een grote voorsprong op uw achterliggers als ik mij niet vergis...
|
|