|
Post by Timpreza on Apr 16, 2011 20:54:49 GMT 1
Ja bizarre boel. Ik kijk een ronde bij bart mee zonder probleem, tot vlak voor Bart de pits gaat inrijden. Ik krijg een mismatch en kijk plots bij de oranje LMP mee. Terug naar de juiste wagen zoeken, opnieuw passenger selecten, niets helpt. Plots zie ik Bart's auto in de zandbak staan met een kapotte motor en een wiel af. Tot mijn verbazing heb ik wel controle, maar blijkbaar is Bart nog aan't rijden met een missend wiel. Ik exit snel rF, doe een nieuwe sync, maar niets word geupdate. Ik ga terug op de server, passenger bij Bart op het moment dat hij de pits inrijdt, maar rF wil hem niet pitten, dus hij laat het aan mij over en dan freezed mijn rF helemaal. Bizarre shit, een opéénstapeling van bugs precies, en heel teleurstellend en demotiverend. Weeral als we in een veelbelovende positie liggen. Volgens mij was er iets met de server, dinsdag was die ook redelijk laggy. Lag is een dooddoener bij pilotenwissels. Misschien was er net op dat moment teveel volk op de server voor de pilotenwissels, en heeft lag ons de das omgedaan...
|
|
|
Post by Mee on Apr 17, 2011 11:35:16 GMT 1
Pff, de pipo's zeiden blijkbaar dat het mijn schuld was dat Marc daar rond ging . Bizar dat mijn wiel later echt gewoon verdween en in de verte voort vloog, ik had nog meer dan een volledig streepje over trouwens dus daar zal het niet aan gelegen hebben.
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 20, 2011 13:42:09 GMT 1
Rondje Silverstone: Fingers crossed voor een zwart/groen/geel podium
|
|
|
Post by bazookajoe on May 10, 2011 21:52:04 GMT 1
Up next:
|
|
|
Post by Mee on May 13, 2011 12:41:24 GMT 1
Het zal spannend worden morgen! We staan momenteel 3de in de ranking met één puntje voorsprong op de oranje Porsche van Busters Racing (met Sanacore en raket Pizzo). De opdracht is dus heel duidelijk: voor hun eindigen!
Het zal een zware opgave worden, want Tim gaat morgen niet mee kunnen rijden. En de 'tragere' van Busters (Sanacore) rijdt al erg deftige tijden waardoor de kans er dik in zit dat we het op pace niet zullen halen.
Zoals ik zei: het wordt spannend!
|
|
|
Post by Hill2button on May 14, 2011 17:01:42 GMT 1
Race gaat zo dadelijk van start, we starten 4e na een mooie qualy van Bart, net achter "de concurrent", Pizzo. Hij was wel bijna een seconde sneller dus het wordt moeilijk, maar 5 uur is lang!
|
|
|
Post by Hill2button on May 14, 2011 17:31:32 GMT 1
Simrace.tv, stream 3, superspannend tussen eerste 3, Bart vlak erachter in P4.
|
|
|
Post by Webbienl on May 14, 2011 17:32:00 GMT 1
go team vrl en sbi !
|
|
|
Post by Hill2button on May 14, 2011 17:38:15 GMT 1
Contact tussen Wackerbauer en Pizzo, Pizzo naar P32.
|
|
|
Post by Zwijger on May 14, 2011 17:52:04 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on May 14, 2011 18:45:24 GMT 1
Zo, gekwalificeerd als 4de dus, ik kon echt niet sneller. Tot mijn verbazing kan ik nog tamelijk aanklampen bij de 3 toppers voor mij. Nog groter is mijn verbazing als blijkt dat mijn rondetijden maar liefst gemiddeld een halve seconde (en meer) hoger liggen dan ik in practice kon rijden. Ik presteer blijkbaar altijd weer het best in de race, geweldig. Ik kan blijven volgen, maar niet aansluiten. Wackerbauer en Pizzo gaan in de clinch met elkaar en ik kom wel erg dicht bij Wacky, maar kan niets doen. Hij trekt weer naar 1,5 seconde... en gaat dan rond! P3 is binnen, maar Pizzo en Marc zijn wel gaan vliegen. Naar het einde van de stint maak ik meer kleine foutjes, maar ik kan voor Wacky blijven tot ik de pits in rij voor het stuur aan Werner over te laten. We komen als P2 terug de baan op - Wacky rijdt nog een paar rondjes door - maar Werner moet al erg snel Marc doorlaten. Momenteel wordt hij achtervolgd door Mueller en Pizzo, die bij "een zotte inhaalmove" al eens is rondgegaan. Tempo ligt wel hoger dan gehoopt, ik hoop dat Sanacore een stuk trager is dan Pizzo en dan komt het wel goed. Werner is nu aan zijn dubbelstint bezig. Btw SBI, you're welcome voor EL en Pizzo op te houden .
|
|
|
Post by Mee on May 14, 2011 20:26:53 GMT 1
Zo, Werner zijn 2de stint zit er bijna op, we liggen nu 3de op een dikke minuut van Busters... ik ga nu dik 1,5 stint rijden, we zullen zien waar we eindigen! PS: Werner heeft Kenneth doorgelaten in de hoop dat die het moeilijk kan maken (lees: ophouden) voor Busters straks .
|
|
|
Post by bazookajoe on May 14, 2011 21:26:40 GMT 1
Driverswap bug met 30 sec voorsprong en enkel Markus die nog een stint moest doen. Gutted
|
|
|
Post by bazookajoe on May 14, 2011 21:36:55 GMT 1
6 sec tussen vrl (p2) en EL (p3)
KOMAAN STROOB!
|
|
|
Post by Hill2button on May 14, 2011 22:45:03 GMT 1
En Stroob doet het!
2e, beste resultaat vh seizoen, helaas wel achter Busters waardoor we "slechts" 4e worden ih kapoenschap.
|
|