|
Post by bazookajoe on Dec 15, 2010 20:08:39 GMT 1
Beste stuurvreters, Als er genoeg interesse is kan het VRL met een team meedoen aan: # Original Endurance Series mod SP1 by Enduracer # 3 classes: LMP2, GT1 + GT2 # Up to 36 Teams from all over the world # 6 races with race length between 4 and 6 hours # Unique manager-mode # Improve your performance with tactical upgrades # The whole season will be streamed on SIMRACE.TV SCHEDULE * 15 January 2011 - 4h of Watkins Glen * 12 February 2011 - 600 miles of Road Atlanta * 05 March 2011 - 4h of Laguna Seca * 26 March 2011 - 4h of Mugello * 16 April 2011 - 4h of Brno * 14 May 2011 - 1000km of Silverstone 3 a 4 piloten zou ideaal zijn voor een team. Ik vermoed dat Tim tussen de pampers door ook wel eens zal meedoen als reserverijder. Races zijn op zaterdagen dus geen overlap met vrl races. dussss wie wie wie?
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 15, 2010 21:31:25 GMT 1
klinkt leuk maar lol denk dak nog iets te weinig ervaring heb
|
|
|
Post by Mee on Dec 15, 2010 22:27:44 GMT 1
Klinkt wel interessant en ik heb er wel interesse in, maar ik heb wel nog een paar vraagjes: - Hoe zit dat geld/manager/upgrade systeem in elkaar en werkt dat goed? - Hoe zit het met de organisatie, is dat daar tamelijk professioneel? Is het de eerste keer dat ze dit doen of hebben ze al ervaring opgedaan? - Driving aids? - Reconnect-systeem (waarschijnlijk niet voor zo'n "korte" races)? - Wordt er opgetreden tegen cutten? - Zoekt gij ook nog een team Kenneth of is het puur ter promotie?
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 15, 2010 23:01:34 GMT 1
Voor zover ik weet: - Hoe zit dat geld/manager/upgrade systeem in elkaar en werkt dat goed?Ge krijgt geld naarmate u prestaties, maar vorig seizoen kon iedereen eigenlijk altijd de upgrade kopen die hij wou, maar dat was daarom niet altijd de voordeligste.. upgrades zijn pitcrew, damage repair, benzinetank, etc.. - Hoe zit het met de organisatie, is dat daar tamelijk professioneel? Dat valt goed mee, men vindt natuurlijk altijd wel iets om over te zeuren Diegenen die ermee bezig zijn maken er hun werk van, servers zijn ook dik in orde voor zover ik weet. -Is het de eerste keer dat ze dit doen of hebben ze al ervaring opgedaan?Dit wordt het 2e seizoen - Driving aids?Enkel clutch - Reconnect-systeem (waarschijnlijk niet voor zo'n "korte" races)?Geen reconnect, wissels wel via hotswap en dat blijkt uit ervaring veel stabieler, mijn laatste pilotenwissel-crash is al van een hele tijd geleden. - Wordt er opgetreden tegen cutten?Na elke race worden klachten behandeld. Er wordt fair gereden, maar klungels hebt ge ook altijd. - Zoekt gij ook nog een team Kenneth of is het puur ter promotie? Ik ga meedoen met mijn regular team, ik post dit omdat ik weet dat er wel een paar endurance fans bij de vrl zitten. Wat meer competitie kan trouwens nooit kwaad gr
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 16, 2010 12:05:53 GMT 1
Zijn er hier mindere goden die met mij een team zouden willen vormen hiervoor? Van de snelle mannen weet ik dat die liever met elkaar bollen, wat logisch is.
Timo
|
|
|
Post by m635csi on Dec 16, 2010 19:02:35 GMT 1
Zijn er hier mindere goden die met mij een team zouden willen vormen hiervoor? Van de snelle mannen weet ik dat die liever met elkaar bollen, wat logisch is. Timo als je met mij in zee wilt gaan, ben ik bereid er mij op toe te leggen...
|
|
|
Post by nicoroman on Dec 16, 2010 20:07:11 GMT 1
thx kenneth, klinkt zeker interessant, zal mijn kleine broeder keer aanspreken
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 17, 2010 16:15:45 GMT 1
Zijn er hier mindere goden die met mij een team zouden willen vormen hiervoor? Van de snelle mannen weet ik dat die liever met elkaar bollen, wat logisch is. Timo als je met mij in zee wilt gaan, ben ik bereid er mij op toe te leggen... Ja zeker. Ik denk dat wij ongeveer even snel (of traag zoals je wil ) zijn dus dat moet goed uitkomen... Ik stuur je pm met mijn e-mail. groeten, Timo
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 17, 2010 16:39:46 GMT 1
Kleine roundup van mogelijke teams:
VRL Team 1:
Bart Stroobants Nico Roman (Timo Roman) (Tim Vanhee)
VRL Team 2:
Timo Vermeersch Xavier Lerouge
Feel free to edit
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 17, 2010 19:51:55 GMT 1
Ik wil wel graag een race of 3 meepikken nu en dan, maar me zeker niet engageren als teammanager ofzo.
|
|
|
Post by oracle on Dec 18, 2010 23:24:20 GMT 1
Ik zien dat ook wel zitten, misschien één groot rookie team ??
Hotswaps en andere technische zaken, kunnen die in een testrace worden geoefend ?
|
|
|
Post by Reyn on Dec 18, 2010 23:35:41 GMT 1
Kei goei idee Guy. Ik zie het wel zitten om mee in het groot rookieteam te stappen ;D No experience... Teamleader ??
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 19, 2010 0:42:15 GMT 1
Ik zien dat ook wel zitten, misschien één groot rookie team ?? Hotswaps en andere technische zaken, kunnen die in een testrace worden geoefend ? In testraces en natuurlijk op de trainingserver. Er is een teamspeak-server ter beschikking ook voor briefing en vragen etc. Teams moeten inderdaad een teamleader kiezen die zowat de contactpersoon speelt tussen team en league. Registraties openen trouwens nu maandag. Bookah
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 19, 2010 0:46:26 GMT 1
VRL Team 1:
Bart Stroobants Nico Roman (Timo Roman) (Tim Vanhee)
VRL Team 2:
Timo Vermeersch Xavier Lerouge Guy Bruyns Reyn
|
|
|
Post by kartonflash on Dec 19, 2010 5:21:45 GMT 1
Omdat ik met men werk ni alle races zal kunne meedoen maar toch eens wil proeven van endurance sessies geef ik me op als reserve voor het rookie team.
|
|