|
Post by bazookajoe on Dec 21, 2010 11:23:52 GMT 1
Werken met de league system:
Seizoen data ingeven: Drivers -> Edit Data -> Seasons
Team maken (Chiefs): Teams -> Manage
Team invitation: Teams -> Invitations
Ik zie voorlopig enkel Tim in de league system pilotenlijst.
en YYYYYYYEEEEEESSSSSSS voor D'Ambrosio!!!
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 21, 2010 11:55:22 GMT 1
WOOOHOOOOOO!!! Go Jeromke!
|
|
|
Post by oracle on Dec 21, 2010 12:26:21 GMT 1
Heb mij geregistreerd paar dagen geleden, maar ik kom niet in de driver lijst te staan, vergeet ik nog iets ??
|
|
|
Post by Mee on Dec 21, 2010 12:45:56 GMT 1
Heb mij geregistreerd paar dagen geleden, maar ik kom niet in de driver lijst te staan, vergeet ik nog iets ?? Het eerste wat Kenneth zegt. Je moet het nieuwste seizoen nog kiezen en de auto waar je mee gaat rijden (dat zal nadien wel aangepast kunnen worden vermoed ik).
|
|
|
Post by oracle on Dec 21, 2010 12:53:20 GMT 1
Ben mee wacht nog op de beslissing van de wagen, dus daar wacht ik dan effe mee. Had die tabbladen eerst zelf niet gezien. Thx voor het advies
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 21, 2010 22:13:02 GMT 1
ben ook geregistreerd
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 21, 2010 23:09:34 GMT 1
Bon, ik heb het VRL R&G-team geregistreerd met Guy, Xavier en ikzelf als drivers in een 996.
Der kan nog een vierde driver bij. Laat maar weten wie wil.
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 22, 2010 9:24:54 GMT 1
De registratie van het VRL R&G-team is uitgesteld tot blok 2 omdat er al een VRL-team geregistreerd was. Denk niet dat dat een probleem gaat zijn want wij waren de enigen met een 996 tot hier. Zou wel leuk zijn als de 27ste de R&G-mannen hun VRL-team dan als eerste kunnen registreren. Dan kan de VRL laten zien dat zijn R&G's nog wel een match kunnen zijn voor wat elders aliens zijn ;D ;D Xavier, krijg je je mails? Steven, wil jij de vierde rijders zijn voor Watkins? Dan stuur ik je een invitation. Groeten. Timo
|
|
|
Post by covids on Dec 22, 2010 10:01:22 GMT 1
Ik zou zoiets echt wel zien zitten, maar aangezien ik de zaterdag meestal voetbal zou ik enkel de tweede en laatste race mee kunnen doen. Jammer, een volgende keer mss .
|
|
|
Post by Mee on Dec 22, 2010 10:11:30 GMT 1
Zou wel leuk zijn als de 27ste de R&G-mannen hun VRL-team dan als eerste kunnen registreren. Dat was het plan ja .
|
|
|
Post by kartonflash on Dec 22, 2010 10:29:42 GMT 1
Nee timo ik ben enkel met laguna zeker vrijn al de rest ben ik ni zeker van dus wil enkel met laguna meedoen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 22, 2010 11:12:44 GMT 1
Nee timo ik ben enkel met laguna zeker vrijn al de rest ben ik ni zeker van dus wil enkel met laguna meedoen. OK. Reyn, wil jij dan meerijden op Watkins?
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 22, 2010 11:46:48 GMT 1
Aangezien timo anderen neemt en ik weer vrij kom ben ik weer op zoek naar een team (beschikbaar voor alle tracks)
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 22, 2010 12:19:23 GMT 1
Aangezien timo anderen neemt en ik weer vrij kom ben ik weer op zoek naar een team (beschikbaar voor alle tracks) Neenee, zo moet je dat echt niet zien. Ik probeer gewoon een beetje de cronologie waarin mensen interesse betuigden te volgen. Dat lijkt mij het fairste. Het is bovendien onze bedoeling om alle rookies die willen proberen mee te laten rijden over de verschillende races. Dus de 4 voor Watkins zijn niet noodzakelijk dezelfde vier voor Road Atlanta etc. Timo
|
|
|
Post by Rino on Dec 22, 2010 13:14:27 GMT 1
Ook niet onderschatten ee Dimi. Als je van de baan gaat en plooit je auto op dan is het gedaan. Ook voor je teammates Geen reconnect zoals bij L2R geweest denk ik. Wil daarmee nu ook niet zeggen dat je van de baan zult gaan ee! @timo Roman. Mijne mail gekregen ?
|
|