|
Post by bazookajoe on May 16, 2011 10:20:33 GMT 1
|
|
|
Post by oracle on May 16, 2011 10:28:33 GMT 1
De laatste race voelde ik mij echt goed in de 996, rot geamuseerd. Ook mooi gereden Guy, je had toch een grote voorsprong op uw achterliggers als ik mij niet vergis... Heb het gat even op zo'n 20sec kunnen houden, maar gespind en dan werd de achterstand maar groter en groter. Achterliggers waren indd wel wat trager, jammer dat er niemand in de subtop was buiten mezelf
|
|
|
Post by bazookajoe on May 16, 2011 15:24:09 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on May 16, 2011 18:36:35 GMT 1
Fantastisch filmpje!
Wacky moet idd niks zeggen, het was hard tegen hard maar fair!
|
|
|
Post by bazookajoe on Jun 18, 2011 17:28:14 GMT 1
Kleine compilatie:
|
|
|
Post by oracle on Jun 18, 2011 17:48:38 GMT 1
super mooi !!!
|
|
|
Post by Mee on Jun 18, 2011 18:16:47 GMT 1
Schitterend weer Kenneth! Mijn favoriete beelden: 2:10 en 3:00 natuurlijk .
|
|
|
Post by bazookajoe on Aug 15, 2011 14:08:08 GMT 1
Ladies and gents, We hebben weer een VRL team in het nieuwe Sim.Org 'Reloaded' seizoen. Drivers: B.Stroobants R.Michalewski K.Jeanty Spare drivers:M.Francois T.Wackerbauer Next up: (we hebben de eerste race niet gereden) Ohja, we rijden met een Saleen
|
|
|
Post by Cedric on Aug 15, 2011 16:56:09 GMT 1
Nice! Dan weet ik weer wat te doen op zaterdag. Allen naar de chatroom ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2011 16:48:33 GMT 1
Het ziet er naar uit dat ook Simracing For Holland met meer teams af zal reizen naar Estoril. De mensen die mij al wat langer kennen, weten dat ik een tijdje terug bezig was met software om het rijden van endurance events in rFactor beter te laten verlopen door het toestaan van een reconnect ook tijdens een race. Zoals het er nu naar uitziet, zal sim-racing.org deze software in de toekomst gaan gebruiken waardoor het een stuk aantrekkelijker zal worden voor teams om mee te doen. Ik zou me zomaar voor kunnen stellen dat we binnen VRL dan ook meer belangstelling krijgen!
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 16, 2011 20:57:51 GMT 1
Het ziet er naar uit dat ook Simracing For Holland met meer teams af zal reizen naar Estoril. De mensen die mij al wat langer kennen, weten dat ik een tijdje terug bezig was met software om het rijden van endurance events in rFactor beter te laten verlopen door het toestaan van een reconnect ook tijdens een race. Zoals het er nu naar uitziet, zal sim-racing.org deze software in de toekomst gaan gebruiken waardoor het een stuk aantrekkelijker zal worden voor teams om mee te doen. Ik zou me zomaar voor kunnen stellen dat we binnen VRL dan ook meer belangstelling krijgen! Bring it on. Als er nog een VRL team gevormd worden ben ik beschikbaar. (gezien uit bovenstaande blijkt dat ik geen team meer heb)
|
|
|
Post by bazookajoe on Aug 19, 2011 10:06:33 GMT 1
Gentlemen,
Practice - Aug. 23rd Briefing: 8.00 pm (CET) Start official practice: 8.30 (CET) Duration: 1 hour
Race - Aug. 27th Briefing: 17:00 CET Qualifying: 17:15 CET Warm-up: around 17:45 CET Racestart: around 18:00 CET
|
|
|
Post by Mee on Aug 20, 2011 19:08:05 GMT 1
Effe iets rechtzetten: het kan zo overkomen maar het is zeker niet zo dat Tim en Werner "uit het team werden gezet" en vervangen werden door wat snellere mannen. Nadat ons eerste sim-racing.org seizoen was afgelopen en het nieuwe seizoen werd aangekondigd was er weinig animo onder ons om ons terug in te schrijven en mee te racen. Werner had er blijkbaar wel nog zin in, maar die communicatie is ergens verloren geraakt bij mij en ik ben dat vergeten. Toen Kenneth mij vroeg om toch mee te doen (al hadden we de eerste race gemist) met hem en Ricardo heb ik toegestemd, omdat ik in mijn achterhoofd het idee had dat er in het "originele" VRL-team geen geïnteresseerden meer waren om er deze keer opnieuw aan mee te doen. Dat klopte blijkbaar niet en daar heb ik nu spijt van, maar wat is gebeurd is gebeurd. Maar het komt er dus op neer dat het niet zo is als het lijkt: Tim en Werner werden niet vervangen, maar er werd eigenlijk een nieuw VRL-team opgericht met daarin andere piloten, de enige link is de VRL-naam en mijzelf als "payed driver" (nuja .
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 20, 2011 21:09:08 GMT 1
Neenee, ik heb inderdaad momenteel niet de motivatie om daarvoor tijd te maken. Het was voor mij wel de leukste simervaring tot nu toe. Een hoogstaand spannend seizoen en leuk teamwork, maar ik heb minder tijd en weinig zin om nog veel rF te rijden. Ik heb iets nieuw nodig voor verse motivatie! Vraag het me nog eens als ze rF2 endurances houden.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 20, 2011 22:54:56 GMT 1
Effe iets rechtzetten: het kan zo overkomen maar het is zeker niet zo dat Tim en Werner "uit het team werden gezet" en vervangen werden door wat snellere mannen. Nadat ons eerste sim-racing.org seizoen was afgelopen en het nieuwe seizoen werd aangekondigd was er weinig animo onder ons om ons terug in te schrijven en mee te racen. Werner had er blijkbaar wel nog zin in, maar die communicatie is ergens verloren geraakt bij mij en ik ben dat vergeten. Toen Kenneth mij vroeg om toch mee te doen (al hadden we de eerste race gemist) met hem en Ricardo heb ik toegestemd, omdat ik in mijn achterhoofd het idee had dat er in het "originele" VRL-team geen geïnteresseerden meer waren om er deze keer opnieuw aan mee te doen. Dat klopte blijkbaar niet en daar heb ik nu spijt van, maar wat is gebeurd is gebeurd. Maar het komt er dus op neer dat het niet zo is als het lijkt: Tim en Werner werden niet vervangen, maar er werd eigenlijk een nieuw VRL-team opgericht met daarin andere piloten, de enige link is de VRL-naam en mijzelf als "payed driver" (nuja . Bedankt voor deze rechtzetting Bart. In tegenstelling tot Tim had ik wél interesse om er nog een enduro-seizoen aan te knopen. Ik informeerde voor de start van het seizoen bij Bart en Tim maar daar was weinig animo te vinden. De zomer stond voor de deur en daar stopte het dan ook. Groot was mijn verbazing toen ik "opeens" op het forum mocht lezen dat het VRL team terug ging rijden met enkel Bart van het originele team, en bovendien met 2 niet VRL-reservepiloten. I felt "screwed" zoals men dat noemt. Ik heb het een tijdje laten bezinken maar na een paar dagen bezinning heb ik het toch even besproken met Bart. Het werd al snel duidelijk dat het grotendeels een misverstand was, Bart had mijn mails over het hoofd gezien en het kwaad was geschied. Tot zover "apology accepted". Toch blijft er bij mij sprake van enige "rest-frustratie". Deels doordat het uitklaren van de situatie nog altijd hetzelfde gevolg heeft: me out of enduro-team. En deels door de achterliggende opzet van dit team. Ik werd nergens bij betrokken, dus ik kan er een verkeerde kijk op hebben, maar ik heb begrepen dat het initiatief voor dit team uit SBI hoek komt. Voor alle duidelijkheid: ik heb geen enkel probleem met SBI. Maar wat zou SBI ervan vinden als ik mij morgen inschrijf in een enduro kampioenschap met een paar man en het team "SBI" doop? Zou het dan niet beleefd zijn om even te overleggen met het "originele" SBI team voor je zo'n stap zet? "Team VRL" schrijft zich nu in met 2 reservepiloten die niets met VRL te zien hebben, terwijl minstens één van de originele piloten niets werd gevraagd. Ric reed de laatste enduro voor SBI, Kenneth is uiteraard SBI, net zoals reservepiloot Francois. Wackerbauer is zeker geen VRL. Nogmaals, ik wil geen 'ambras' maken, en ik wens jullie alle succes toe. (dat is niet sarcastisch) Maar gezien bovenstaande gebrekkige communicatie zou ik me er alvast beter in voelen als dit team zich zou inschrijven als SBI, en niet als VRL. Just my five cents...
|
|