|
Post by Hill2button on Mar 19, 2010 20:40:35 GMT 1
Ik heb precies heel wat cuts, crashes en divebombs gemist! En, en .. het ging om cuts. Nu zondag zal je ze wel niet missen als je er zelf beter van kan worden. ;D Dit mag wel eens ophouden. Cuts worden geregistreerd en het aantal wordt achteraf meegegeven. Als je wil zelfs tot op de seconde dat die werd uitgevoerd. Regels zijn voor alle piloten gelijk, admins inkluis.
|
|
|
Post by timothy on Mar 21, 2010 11:48:43 GMT 1
nu we mogen met de lichten flikkeren om achterblijvers attent te maken dat we er aan komen, kan je een knop zo programmeren zoals in LMS series dat die paar keer flikkert als je er maar 1 keer op duwt of lukt dit nie in Rf??
|
|
|
Post by Mee on Mar 21, 2010 12:23:35 GMT 1
Voor zover ik weet bestaat dat niet in rFactor.
|
|
|
Post by timothy on Mar 21, 2010 12:24:33 GMT 1
Laat het een uitdaging zijn voor de mensen die iets van programmeren afweten...
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 21, 2010 12:34:54 GMT 1
Laat het een uitdaging zijn voor de mensen die iets van programmeren afweten... Knop vooral niet te dicht bij de neutraal zetten.
|
|
|
Post by timothy on Mar 21, 2010 12:46:06 GMT 1
nu snap ik ook waarom
|
|
|
Post by Mee on Mar 23, 2010 23:19:09 GMT 1
Nieuwe toevoeging:Naar aanleiding van Ricardo zijn opmerking dat een pitlane start wel erg lang duurt hebben we 2 dingen toegevoegd aan het reglement: - Er wordt praktisch beschreven hoe het kwalificatieverbod in elkaar zit (nogal logisch), en hoe een pitlane start moet worden opgenomen. - Er is een sanctie toegevoegd, die qua "straf' zowat tussen een kwalificatieverbod en een pitlane start zit. Voor deze drive-through penalty mag je nog steeds niet kwalificeren, maar in plaats van te moeten blijven wachten voor een rood licht mag je de eerste ronde meerijden en moet je op het einde van de eerste ronde een drive-through opnemen. Je zal daardoor wel de staart van het peloton missen, maar je zal heen halve minuut achterstand hebben. Dit zijn de wijzigingen in het reglement: - 6.3.2. Straffen op een toekomstige race: Sancties in volgorde van ernst: waarschuwing, kwalificatieverbod, drive-through in eerste ronde, pitlane start, tijdelijke schorsing, definitieve schorsing.
- 6.4. Praktische uitvoering meest voorkomende sancties:
- 1. Kwalificatieverbod: Op te nemen de eerstkomende deelname aan een puntenrace. De piloot mag aan alle sessies deelnemen behalve de kwalificatie, en start zodoende achteraan de grid.
- 2. Drive-through: Op te nemen de eerstkomende deelname aan een puntenrace. De piloot mag niet deelnemen aan de kwalificatie en start daardoor achteraan de grid. Op het einde van de eerste raceronde rijdt de piloot de pitlane binnen om de drive-through op te nemen. Er mag niet worden gestopt in de pitlane om een pitstop te maken.
- 3. Pitstart: Op te nemen de eerstkomende deelname aan een puntenrace. De piloot mag niet deelnemen aan de kwalificatie en rijdt na de opwarmronde de pitlane in tot aan het rode licht op het einde van de pitlane. De piloot mag vertrekken als het licht op groen staat. Bij een rollende startprocedure zal dat rode licht al op groen staan, dus mag er doorgereden worden.
Deze wijzigingen zijn ook in de openingspost toegevoegd en zijn uiteraard in het reglement te vinden.
|
|
|
Post by Rino on Mar 24, 2010 5:48:27 GMT 1
Dus bij een rollende start is er eigenlijk geen pitlanestart maar gewoon een drivetrough. En voor alle duidelijkheid. Bij een drivethrough: mag je inhalen in lap1 of moet je positie houden (tenzij iemand van de baan gaat) ? Om zeker de achterpoortjes te sluiten
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 24, 2010 11:26:11 GMT 1
Ja, je mag voor je drive through inhalen.
|
|
|
Post by pe on Mar 24, 2010 16:31:45 GMT 1
hoi gasten ik denk dat er probleemen gaan ontstaan zo.
stel ik krijg een Drive-through en iemand anders een Pitstart. we mogen alle bij de opwarm ronde rijden. het volgende : de man met pitstart staat voor het rode licht. ik kom daar achter aan en mag normaal doorrijden volgens reglement. maar door rood mag niet en de weg wordt verspert door de gene die een pitstart heeft. wat nu ? ps. hoop het niet mee te maken he'. probeer zo fair mogelijk te rijden.
|
|
|
Post by Webbienl on Mar 24, 2010 16:54:36 GMT 1
hoi gasten ik denk dat er probleemen gaan ontstaan zo. stel ik krijg een Drive-through en iemand anders een Pitstart. we mogen alle bij de opwarm ronde rijden. het volgende : de man met pitstart staat voor het rode licht. ik kom daar achter aan en mag normaal doorrijden volgens reglement. maar door rood mag niet en de weg wordt verspert door de gene die een pitstart heeft. wat nu ? ps. hoop het niet mee te maken he'. probeer zo fair mogelijk te rijden. Je doet je drive thru Nadat je gestart bent, bij doorkomst van de eerste race ronde. dus niet tijdens de start. Diegene die uit de pitsstart doet dit logischer wijze wel in ronde 1 Je komt elkaar dus niet tegen in de pits
|
|
|
Post by pe on Mar 24, 2010 18:28:26 GMT 1
hoi gasten ik denk dat er probleemen gaan ontstaan zo. stel ik krijg een Drive-through en iemand anders een Pitstart. we mogen alle bij de opwarm ronde rijden. het volgende : de man met pitstart staat voor het rode licht. ik kom daar achter aan en mag normaal doorrijden volgens reglement. maar door rood mag niet en de weg wordt verspert door de gene die een pitstart heeft. wat nu ? ps. hoop het niet mee te maken he'. probeer zo fair mogelijk te rijden. Je doet je drive thru Nadat je gestart bent, bij doorkomst van de eerste race ronde. dus niet tijdens de start. Diegene die uit de pitsstart doet dit logischer wijze wel in ronde 1 Je komt elkaar dus niet tegen in de pits oke' was niet goed gelezen van mij.
|
|
|
Post by timothy on Mar 25, 2010 11:16:34 GMT 1
voor al u reglementsverduidelijkingen, 1 adres Legal Services Michalewski en Co. lol
|
|
|
Post by Webbienl on Mar 25, 2010 21:27:13 GMT 1
voor al u reglementsverduidelijkingen, 1 adres Legal Services Michalewski en Co. lol Misschien toch mn studie civiele techniek omzetten in een studie rechten
|
|
|
Post by rikodc on Apr 3, 2010 15:11:45 GMT 1
Ik ga eens kijken of ik een licht-flikkerknop kan maken in de logitech profiler
|
|