|
Post by Timpreza on Nov 1, 2004 11:07:29 GMT 1
We rijden nu zondag de nieuwe, pas gereleasede versie van Dijon. Download de juiste versie hier: bossyjac.perso.cegetel.net/Het is een versie van dezelfde maker, met een paar aanpassingen in de layout, maar ik denk dat mensen die al een setup hadden voor de oude versie hier al even goed mee zullen zijn.
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Nov 1, 2004 11:48:54 GMT 1
Deze versie is door de scherpere layout wel nog moeilijker en tot 1.5 à 2 sec trager geworden. Controlled aggression geherdefinieerd.........
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2004 11:53:55 GMT 1
Deze versie is door de scherpere layout wel nog moeilijker en tot 1.5 à 2 sec trager geworden. Controlled aggression geherdefinieerd......... Die laatste sector is idd aardig hertekend en veel scherper geworden, ze hebben idd ook wel een aantal hoogteverschillen aangepast en er zitten een paar lastige tricky bumps in nu. Ben ook wel trager maar niet zoveel als gij daar zegt hoor HH Wim
|
|
|
Post by Cash on Nov 1, 2004 11:58:27 GMT 1
Kan er iemand me een site zeggen waar er een aatal basis setups staan voor de 65 wagens in Dijon?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2004 14:30:06 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2004 15:29:51 GMT 1
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 1, 2004 16:20:30 GMT 1
twee woorden : gauche de la bretelle
Damn ... ***
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 1, 2004 18:13:41 GMT 1
twee woorden : gauche de la bretelle Da zijn er vier. Jan. ;D =---
|
|
|
Post by arnold on Nov 1, 2004 18:58:52 GMT 1
Deze versie is door de scherpere layout wel nog moeilijker en tot 1.5 à 2 sec trager geworden. Controlled aggression geherdefinieerd......... volledig mee eens ! nog moeilijker ? JA : zeker het passeren is nu bijna onmogelijk zonder fout van de tegenstander want het circuit is mérkelijk smaller. mooier ? NEE , het is zéker trager.....voor mijn part mag het blijven zoals het was met het oude circuit........
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 1, 2004 19:28:23 GMT 1
Prachtige baan! Zowel de layout als grafisch! Ik heb nooit op de vorige versie gereden, dus ik kan niet vergelijken... De pitpoes al gezien die aan het einde van de pits staat? Oh ja, door al dat mooie bijna vergeten: een setup voor de 67 eagle, iemand mss in een vrijgevige bui? Ik denk dan bijvoorbeeld aan mijn teamgenoot vorige zondag, die een prachtige overwinning pakte...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2004 21:14:57 GMT 1
Hmz, ben op beide versies ongeveer even snel tot nu toe ma 'k vind de oudere versie toch ietske leuker om op te rijden. Heb op de nieuwe versie veel problemen om fatsoenlijk uit de bocht te accelereren (zal ook wel voor een groot deel aan setup liggen), maar op de oudere was dat toch duidelijk minder.
|
|
|
Post by arnold on Nov 2, 2004 8:33:04 GMT 1
is iédereen wel akkoord met die late wissel van circuit ? en zal het geen soep worden zondag met personen die nog het oude circuit hebben : als ik de tijden bezie op GPL-rank dan denk ik dat er nog zijn die zonder te weten op het oude circuit rijden... misschien ne poll starten over welke Dijon we nemen ? ik stem alvast voor het oude circuit : méér fun verzekerd want het nieuwe laat niet meer toe om te passeren zonder fout van de voorganger. is mijn visie althans...benieuwd wat de anderen denken in D2 ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2004 10:14:31 GMT 1
Prachtige baan! Zowel de layout als grafisch! Ik heb nooit op de vorige versie gereden, dus ik kan niet vergelijken... De pitpoes al gezien die aan het einde van de pits staat? Oh ja, door al dat mooie bijna vergeten: een setup voor de 67 eagle, iemand mss in een vrijgevige bui? Ik denk dan bijvoorbeeld aan mijn teamgenoot vorige zondag, die een prachtige overwinning pakte... Grafisch is de baan idd in orde en in het begin vond ik ze qua layout best leuk om te rijden maar mijn mening is wat dat betreft veranderd. Wat me meest tegensteekt is dat ge nergens kunt inhalen behalve op het rechte stuk... en om dat te doen, heb je een wagen met VEEL power nodig dus ik zie de eerste spec race al komen Wat dat betreft, maakt het volgens mij al niet uit of je V1 of V2 rijdt... ook op Dijon V1 was inhalen maar op 1 plaats mogelijk imho. Wim
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 2, 2004 11:04:30 GMT 1
Wat me meest tegensteekt is dat ge nergens kunt inhalen behalve op het rechte stuk... en om dat te doen, heb je een wagen met VEEL power nodig dus ik zie de eerste spec race al komen Wim tja, als iedereen Lotus of eagle neemt dan is het inhalen voor iedereen even moeilijk. Als er natuurlijk (quote) "1 idioot" met een Cooper tussenzit dan is die natuurlijk de pineut Tim beslist of hij daar nog ne poll over wil opzetten. Ik denk echter dat constant veranderen meer verwarring brengt ! Als iedereen hetzelfde circuit gebruikt (wat aangekondigd is en nog eens zal vermeld worden op forum en racemail) dan is er hoedanook geen probleem. v1 of v2 maakt niet zoveeel uit en zoals Wim zegt, er zal sowieso maar een beperkt aantal inhaalmomenten mogelijk zijn ongeacht de versie, dus veel maakt het niet uit.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2004 11:08:58 GMT 1
zeker nieuwe versie,ik heb er al genoeg tijd ingestopt
|
|