|
Post by arnold on Nov 2, 2004 12:21:19 GMT 1
zeker nieuwe versie,ik heb er al genoeg tijd ingestopt ja en ik al genoeg tijd in het oude..............en nog anderen met mij...........
|
|
|
Post by arnold on Nov 2, 2004 12:35:25 GMT 1
Tim beslist of hij daar nog ne poll over wil opzetten. Ik denk echter dat constant veranderen meer verwarring brengt ! Als iedereen hetzelfde circuit gebruikt (wat aangekondigd is en nog eens zal vermeld worden op forum en racemail) dan is er hoedanook geen probleem. iemand brengt op het forum uit dat er een nwe versie is en direkt wordt er beslist om dit cuircuit te nemen : DAT is verwarring zaaien ! één week voor de testrace terwijl iédereen al aan het oefenen was op het bestaande circuit.....voor mij blijft het een probleem , sorry maar dat is mijn gedacht , passeren zit er zowieso niet meer bij en je kan je setup volledig opnieuw maken !. ik wil hier absoluut niet gaan dreigen maar ik weet nog niet of ik meedoe éénmaal het seizoen is uitgetekend dan blijf je er bij !!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2004 12:42:57 GMT 1
iemand brengt op het forum uit dat er een nwe versie is en direkt wordt er beslist om dit cuircuit te nemen : DAT is verwarring zaaien ! één week voor de testrace terwijl iédereen al aan het oefenen was op het bestaande circuit.....voor mij blijft het een probleem , sorry maar dat is mijn gedacht , passeren zit er zowieso niet meer bij en je kan je setup volledig opnieuw maken !. ik wil hier absoluut niet gaan dreigen maar ik weet nog niet of ik meedoe éénmaal het seizoen is uitgetekend dan blijf je er bij !! Rustig rustig mensen... 't is gewoon hetzelfde circuit he, vergeet dat niet... 't is niet dat je nu op een paar dagen de Nordschleife ineens vanaf nul moet gaan leren he. Ik had ook al wat gereden op Dijon V1 en had ook al wat tijd gestoken in setups... Mijn ervaring is dat ge uwe setup trouwens gewoon kunt overnemen en passeren op Dijon was zo al moeilijk, dus niet beginnen overdrijven en paniekeren he Het circuit is gewoon wat trager geworden imho vooral doordat bepaalde bochten iets scherper gemaakt zijn en elkaar korter opvolgen. Wim
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 2, 2004 13:30:14 GMT 1
Man man, wat een paniekzaaiers hier. T'is nog 2 weken voor de puntenrace... Die oude versie is zelfs niet meer te vinden op de site van de maker, gewoonweg omdat V2 de vervanger is van V1. Het blijft versie 2.
|
|
|
Post by Knarf on Nov 2, 2004 13:37:00 GMT 1
Man man, wat een paniekzaaiers hier. T'is nog 2 weken voor de puntenrace... Die oude versie is zelfs niet meer te vinden op de site van de maker, gewoonweg omdat V2 de vervanger is van V1. Het blijft versie 2. Loopt schreeuwend de kamer uit
|
|
|
Post by PhilipDC on Nov 2, 2004 14:41:10 GMT 1
Dit is duidelijke taal. Bedankt Tim voor het machtswoord.
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Nov 2, 2004 17:59:42 GMT 1
Amai, Nolle zijne Montoyaspiegel is weer gestegen...
Ik denk dat de "Hondaman" gewoon wat indruk wil maken op zijn nieuwe teambaas ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2004 18:09:46 GMT 1
'k Heb net eens de 2 vergeleken... kom toch tot een aantal interessante vaststellingen... Het rode traject is de tarmac van V1, het blauwe de tarmac van V2. In de figuur wordt ondersteld dat de start/finish van beide versies op dezelfde plaats ligt... En ik die dacht dat de veranderingen vooral in de laatste 2 sectoren zaten Ik wist al niet hoe het kwam dat ik in de tweede sector een seconde trager ben op V2 dan op V1 In de laatste 2 sectoren zitten er toch zeker een aantal ingrijpende relief wijzigingen imho maar ja, die zie je niet op deze figuur natuurlijk. Wim
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2004 18:13:43 GMT 1
... zijne Montoyaspiegel ... LOL applespice ;D Wim
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2004 19:09:59 GMT 1
hallo een vraagje rond welke tijden draaien ze in divisie2 ikzelf geraakmaar aan 1 38 ga ik sneller=meer risico=vlieg ik eruit groetjes
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2004 19:16:38 GMT 1
Ik ken de andere Dijon banen niet, maar ik vind deze wel super-vet. Lekker korte laps, snelle wagens, veel stukken naast de baan verhard waardoor je bij een spin weinig tijd verliest... Mogelijkheden genoeg om in te halen... Je kan bij je voorligger er overheen, onderdoor.. doorheen... Ook kan bijv. aan de verkeerde kant van de curbs gaan rijden om je voordeel te doen Maar ik zie het wel zitten, ik verheug me erop (Hopelijk heb ik binnen 2 weken mijn nieuwe computer binnen, want de fps zijn weer erg laag. Met de lite versie haal ik gem. 25 fps).
|
|
|
Post by Knarf on Nov 2, 2004 19:17:36 GMT 1
Oh ja, door al dat mooie bijna vergeten: een setup voor de 67 eagle, iemand mss in een vrijgevige bui? Ik denk dan bijvoorbeeld aan mijn teamgenoot vorige zondag, die een prachtige overwinning pakte... Mmmmmm Ik denk dat onzen team-baas een klein detail over het hoofd heeft gezien Werner ;D We zullen eens nen setup van mosport ofzo proberen en de gears pogen te herleggen... Als we daar nie in slagen wa hopen op support van anderen. Zal wel allemaal in orde komen.
|
|
|
Post by arnold on Nov 2, 2004 19:18:07 GMT 1
Tiran ! Dictator ! Hitler ! ;D
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 2, 2004 20:15:14 GMT 1
hallo een vraagje rond welke tijden draaien ze in divisie2 ikzelf geraakmaar aan 1 38 ga ik sneller=meer risico=vlieg ik eruit groetjes De laatste keer dat ik op de GPL Rank keek zag ik dat normale stervelingen draaien in 1.28-1.29 ... De supermannen kunnen zelfs dalen tot 1.26 (nietwaar Steve?) Een goeie tip Randy als je je afvraagt hoe snel ze op een bepaald parcours gaan : meld je aan bij GPL Rank (http://gplrank.schuerkamp.de/php-pub/gplrank.php), kies multiple choice hell aan de linkerkant en vul bij de diverse velden het circuit in, "any chassis of 1965" en "Belgium" en klik dan op Top Times, je zal dan zien waar iedereen zich zo ongeveer bevind in tijden...
|
|
|
Post by arnold on Nov 3, 2004 14:10:33 GMT 1
De laatste keer dat ik op de GPL Rank keek zag ik dat normale stervelingen draaien in 1.28-1.29 ... De supermannen kunnen zelfs dalen tot 1.26 (nietwaar Steve?) Een goeie tip Randy als je je afvraagt hoe snel ze op een bepaald parcours gaan : meld je aan bij GPL Rank (http://gplrank.schuerkamp.de/php-pub/gplrank.php), kies multiple choice hell aan de linkerkant en vul bij de diverse velden het circuit in, "any chassis of 1965" en "Belgium" en klik dan op Top Times, je zal dan zien waar iedereen zich zo ongeveer bevind in tijden... die tijden zijn wél op het oude circuit gereden hé ! probeer ze maar eens te evenaren op het nwe circuit !
|
|