|
Post by Cash on Nov 3, 2004 16:24:27 GMT 1
Hmm ik heb ook een 1.28.5 gereden met dezelfde setup als die dat ik op Kyalama gebruikt heb, niet echt de beste setup ervoor dus. Ik denk dat het wel mogelijk is sneller te gaan met een goede setup erbij.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2004 17:10:15 GMT 1
die tijden zijn wél op het oude circuit gereden hé ! probeer ze maar eens te evenaren op het nwe circuit ! Wel, dit krijg ik te zien: Dus Nolle, ipv te klagen zou ge beter wat oefenen want ik zie u er toch nie tussenstaan zu
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 3, 2004 17:16:09 GMT 1
die tijden zijn wél op het oude circuit gereden hé ! probeer ze maar eens te evenaren op het nwe circuit ! Toch niet Nolle, kijk eens naar de screencap van de Wim
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2004 17:28:04 GMT 1
die tijden zijn wél op het oude circuit gereden hé ! probeer ze maar eens te evenaren op het nwe circuit ! ???Op de rank staan toch beide versies apart,de eerste versie was voor mij zelfs iets trager 0.007 sec met de 65(check world records).En beide met dezelfde setup,ene dat ik voor u had gemaakt als je dat nog herinnerd.
|
|
|
Post by arnold on Nov 3, 2004 17:47:13 GMT 1
Wel, dit krijg ik te zien: Dus Nolle, ipv te klagen zou ge beter wat oefenen want ik zie u er toch nie tussenstaan zu heb het ondertussen ook al opgemerkt !. en wat da trainen betreft : ge zult me er ook niet vlug zien tussenstaan : de courage zit in mijn schoenen : ik slaag er maar niet in om de Honda ook een beetje te kunnen afstellen , ie zwalpt over de baan als een schip op het water ( pb 1.31.... !! )..dus vergeet Nolle maar voor de rest van het seizoen ( alleszins vooraan toch )...
|
|
|
Post by arnold on Nov 3, 2004 17:50:03 GMT 1
???Op de rank staan toch beide versies apart,de eerste versie was voor mij zelfs iets trager 0.007 sec met de 65(check world records).En beide met dezelfde setup,ene dat ik voor u had gemaakt als je dat nog herinnerd. dat weet ik nog héél goed Steve.....maar met de Lotus ben ik ook effectief rapper , zie maar mijn tijd op GPL-rank ! alleen ik hou niet van een veld vol Lotussen,Ferrari's en BT11.....daarom dat ik kies voor de Honda.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2004 19:39:59 GMT 1
Liever met een Lotus rijden voor een podium dan de pistons rond de oren te horen vliegen,komt daarbij nog eens het zware gewicht vd Honda.Het is je goed recht en er zullen er wel vele dat graag zien maar de frustraties ben je wel zelf aan het zoeken.Zeker dit circuit is niet geschikt voor de Honda,ik begrijp niet goed je keuze.Mij vertelde je dat je nog twijfelde tussen de bt7 of Honda.Ik verzeker je dat je met de bt7 een heel ander gevoel zal hebben.Misschien iets trager van topsnelheid maar de wegligging is hier belangrijker.De bt7 vergeeft bijna alles,in tegenstelling tot de Honda.Ik amuseer me er alleszins mee.
|
|
|
Post by arnold on Nov 3, 2004 19:54:09 GMT 1
Liever met een Lotus rijden voor een podium dan de pistons rond de oren te horen vliegen,komt daarbij nog eens het zware gewicht vd Honda.Het is je goed recht en er zullen er wel vele dat graag zien maar de frustraties ben je wel zelf aan het zoeken.Zeker dit circuit is niet geschikt voor de Honda,ik begrijp niet goed je keuze.Mij vertelde je dat je nog twijfelde tussen de bt7 of Honda.Ik verzeker je dat je met de bt7 een heel ander gevoel zal hebben.Misschien iets trager van topsnelheid maar de wegligging is hier belangrijker.De bt7 vergeeft bijna alles,in tegenstelling tot de Honda.Ik amuseer me er alleszins mee. idd Steve : ik heb hier zo'n 15 minuutjes zitten rijden met de BT7 ( met Uw setup waarvoor nogmaals dank ) en rij al 1.29....dus t'zal de deze worden zondag.
|
|
|
Post by Pe on Nov 3, 2004 19:54:23 GMT 1
Ik begrijp heel goed dat Nolle liever met de Honda rijdt dan met de BT7. Met de Honda zal hij op sommige powercircuits kunnen meestrijden voor een podiumplaats, maar met de BT7 zijn die races een ware marteling. Ik vind het enorm moedig van Willy dat hij het seizoen aanpakt met de Cooper, maar hij liever dan ik. Ik zou liever op de bochtige circuits wat moeilijkheden hebben en toch op de powercircuits meekunnen, dan zitten te vloeken dat je te weinig power hebt op de lange rechte stukken. Ik snap heel goed dat Nolle met een andere wagen wil rijden, maar wat ik niet begrijp is waarom hij dan geen BRM neemt. Als ik eerlijk ben vind ik de Honda ook wel cooler dan de BRM, maar met de BRM heb je toch een competatieve wagen waar bijna niemand mee rijdt. Ik zou in elk geval liever hebben dat Nolle wat meekan, want ik hou ervan met hem te strijden. Het zijn altijd harde, maar faire duels. Aan de andere kant ben ik zo langzaam op dit circuit dat ik mss wel met hem kan strijden als hij in de Honda zit Veel suc6 Nolle, wat je ook besluit te doen...
|
|
|
Post by arnold on Nov 3, 2004 20:03:46 GMT 1
Ik begrijp heel goed dat Nolle liever met de Honda rijdt dan met de BT7. Met de Honda zal hij op sommige powercircuits kunnen meestrijden voor een podiumplaats, maar met de BT7 zijn die races een ware marteling. Ik vind het enorm moedig van Willy dat hij het seizoen aanpakt met de Cooper, maar hij liever dan ik. Ik zou liever op de bochtige circuits wat moeilijkheden hebben en toch op de powercircuits meekunnen, dan zitten te vloeken dat je te weinig power hebt op de lange rechte stukken. Ik snap heel goed dat Nolle met een andere wagen wil rijden, maar wat ik niet begrijp is waarom hij dan geen BRM neemt. Als ik eerlijk ben vind ik de Honda ook wel cooler dan de BRM, maar met de BRM heb je toch een competatieve wagen waar bijna niemand mee rijdt. Ik zou in elk geval liever hebben dat Nolle wat meekan, want ik hou ervan met hem te strijden. Het zijn altijd harde, maar faire duels. Aan de andere kant ben ik zo langzaam op dit circuit dat ik mss wel met hem kan strijden als hij in de Honda zit Veel suc6 Nolle, wat je ook besluit te doen... Thanks peter , das een goeie oppepper.....ik zou ook liever kunnen meestrijden met U en de rest maar ik denk toch dat ik ga moeten afhaken met de Honda : juist omdat NIEMAND met die wagen heeft gereden zijn er ook buiten de standaard setups géén setups voorhanden van collega's VRL rijders , het vorige zomer seizoen was daar met de BT11 geen enkel tekort aan ( nietwaar Peter , Herman , Steven ,Tom ? ). nu moet ik op mezelf terug vallen en juist van Auto-mekaniek heb ik geen bal verstand van...hoe graag ik met de Honda zou willen rijden....ik krijg hem té wienig onder controle om verder mee te doen.
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 4, 2004 15:15:25 GMT 1
;D Bwa, dat valt nog mee in die Cooper op Dijon... zie maar dat je niet in mijn echappementen zit want op Dijon zou het eens kunnen dat je die lang kunt bewonderen. Ik zit met die Coop toch ook in de 1.29 en der zit zelfs een 1.28 in als ik mij niet vergis... Als er 1 resultaat is dat ik zal kunnen zetten dit seizoen is het waarschijnlijk Dijon! Ik heb ook getwijfeld om de BRM te nemen maar bvb op Kyalami heb ik in mijn prive trainingen maar 1x mijn Cooper tijd kunnen evenaren. Voor de rest van de tijd vind ik de brm een te grote last om te controleren. Ik heb het voor die bottom/mid range power V8'ten eerder dan voor de hoogtoerige motoren... [EDIT] Voila, wat had ik just nog gezegd :
|
|
|
Post by Pe on Nov 5, 2004 20:01:47 GMT 1
;D Bwa, dat valt nog mee in die Cooper op Dijon... zie maar dat je niet in mijn echappementen zit want op Dijon zou het eens kunnen dat je die lang kunt bewonderen. Ik zit met die Coop toch ook in de 1.29 en der zit zelfs een 1.28 in als ik mij niet vergis... Als er 1 resultaat is dat ik zal kunnen zetten dit seizoen is het waarschijnlijk Dijon! Ik weet dat ik problemen zal hebben om je te volgen in Dijon, Willy. Ook al rij je met de Cooper. Als er 1 circuit is waar je volop kunt gebruik maken van de Cooper is het wel in Dijon. Wat ik bedoelde was dat het frustrerend moet zijn om een race te rijden met een wagen waarvan je weet dat je met die wagen toch niet kan volgen. Bijvoorbeeld op Silverstone zal je misschien wel kunnen slipstreamen, maar inhalen zal héél moeilijk zijn. Met de Honda daarentegen zal het moeilijk zijn om op Dijon iets te doen, maar je kan dan weer wel meevechten op Silverstone. En als je dan met die Honda op Dijon een bevredigend (hiermee bedoel ik niet winnen hé) resultaat kan neerzetten is de euforie héél groot. De race die ik vorig jaar op Spa reed met de Honda was een prachtig voorbeeld hiervan. Tot voorbij halfwege de race kon ik een 5de plaats handhaven en ik moet zeggen dat dit geweldig goed voelde. Met de Cooper sta je volgens mij soms (op de snelle circuits) aan de start en moet je hopen op enkele uitvallers om een redelijk resultaat te behalen. Bij de Honda daarentegen heb je wat geluk nodig en je kan op de bochtige banen ook een rol van betekenis spelen.
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 5, 2004 21:00:45 GMT 1
Wat ik bedoelde was dat het frustrerend moet zijn om een race te rijden met een wagen waarvan je weet dat je met die wagen toch niet kan volgen. Bijvoorbeeld op Silverstone zal je misschien wel kunnen slipstreamen, maar inhalen zal héél moeilijk zijn. ... Tja, wat veel frustrerender is is met een topwagen aan de start staan en dan ook niet kunnen volgen. Ik sukte vorig seizoen big time op Silverstone. Ondanks de Lotus draaiden Vansweevelt, Goessens, Janssens en den Arnold rondjes rond mij ... en dan kunt ge het niet op de auto steken he! Met de Cooper sta je volgens mij soms (op de snelle circuits) aan de start en moet je hopen op enkele uitvallers om een redelijk resultaat te behalen. Bij de Honda daarentegen heb je wat geluk nodig en je kan op de bochtige banen ook een rol van betekenis spelen. Idd, en geloof maar dat die er gaan zijn op Dijon, die incidenten. Heb een keertje offline een raceke gedaan tegen de tamelijk voorspelbare Ai en heb al wreed mijn best moeten doen om niet alle rondes in incidenten te zitten, De voorsteek mogelijkheden zijn beperkt maar ik vrees dat de meesten geen hele ronde gaan kunnen wachten tot het rechte stuk en dan bonjour les degats, gegarandeerd ...! Ik weet nu al dat er zijn die zich niet gaan kunnen bedwingen bovenop die trage "double gauche de la bretelle" en na de "gauche de la bretelle" dat gaan daar autokerkhoven worden...;D ;D Hmmm, ik ben echt benieuwd naar deze race!
|
|