|
Post by Hill2button on Mar 21, 2010 10:43:52 GMT 1
Mijn 2 "scary-moments" van gisteren.
|
|
|
Post by timothy on Mar 21, 2010 11:36:56 GMT 1
die tweede is wel heel raar...blokkeerden u remmen ineens ofzo??
|
|
|
Post by Mee on Mar 21, 2010 12:24:49 GMT 1
die tweede is wel heel raar...blokkeerden u remmen ineens ofzo?? In neutraal gezet en dan naar 1ste .
|
|
|
Post by timothy on Mar 21, 2010 12:28:14 GMT 1
in neutraal???bovenaan de Raideillon??? En ik die dacht dat alcohol niet mocht als je racete
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 21, 2010 12:32:26 GMT 1
in neutraal???bovenaan de Raideillon??? En ik die dacht dat alcohol niet mocht als je racete Ja, idd niet mijn beste moment Neen, je ziet de achterligger daar voor me laggen hé. Ik wilde flikkeren met de lichten. Dat is bij mij de "H" key, maar ik drukte dus op "N"....
|
|
|
Post by timothy on Mar 21, 2010 12:45:45 GMT 1
hahhahahahahhahahahahaaahahahahaha da zal idd wel ferm verschieten geweest zijn...
|
|
|
Post by Arpé on Mar 23, 2010 12:04:49 GMT 1
Nog even m'n laatste indrukken van de race. Na 2uur intens rijden in het donker kreeg onze Ricardo het moeilijk en besloten wee dus terug over te nemen. Jan zou een uur rijden en ik zou uitrijden. Toen Jan in de wagen stapte merkte hij direct op dat de wagen niet goed meer trok en dat de remmen hun beste tijd ook hadden gehad. Hij kon wel constante rondjes blijven rijden waardoor we niet te veel tijden verloren. Klokslag middernacht stapte ik in de wagen op positie 18. De wagen had inderdaad zijn beste tijd gehad, maar reed plots 'beter' voor mij waardoor ik de ene race pb achter de andere reed. Ik kon tot op 12s van Ben komen en begon er in te geloven dat ik hem en Freddy (from) Hell nog kon inhalen. Jammer mar helaas viel de server uit en zullen we dit nooit weten.
Ik ben uiteindelijk heel tevreden over het verloop van de race. We hebben alle 3 voor de eerste keer samen gereden en hebbentoch vrij constante (weliswaar trage) rondjes gereden zonder al te veel brokken. Op uitzondering van Ricardo's salto's en hier en daar de muren te hebben geraakt hebben we de volle 11u15 uitgereden zonder escapes. Op zich een prestatie vind ik. Wat mij betreft wil ik direct terug inschrijven voor een volgende race.
Dikke proficiat aan VRL-Blitz die mooi gevochten heeft voor de 2e-3e plaats. Ook voor hen spijtig dat de server crashtte. Dikke proficiat ook VRL1 die lang gestreden heeft voor een mooie plaats en ook aan VRL2 die ondanks alle tegenslag toch is blijven doorrijden.
Ook felicitaties aan het SFH-team die op beide podiums staat!
Tot de volgende Endurance guys!!!!
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 23, 2010 21:49:24 GMT 1
Achteraf bekeken... Wanneer is de volgende?!
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 23, 2010 21:53:02 GMT 1
Achteraf bekeken... Wanneer is de volgende?! LM zeker? ;D
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Mar 23, 2010 21:54:33 GMT 1
Zal voor in het najaar zijn met l2r. Die gast doet da helemaal alleen!! Viel bekan van mene stoel toen ik da las. Arpé: Bedankt voor de complimenten. Maar je had me toch niemeer gepakt hoor. ;-) Proficiat aan alle teams van VRL, SFH en ART. 't Was plezant met zoveel bekend volk te racen.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 24, 2010 12:14:52 GMT 1
Arpé: Bedankt voor de complimenten. Maar je had me toch niemeer gepakt hoor. ;-) Da zegde gij, ik was nog maar pas op dreef aan het komen ;D
|
|
|
Post by phvg2008 on Dec 31, 2010 23:16:32 GMT 1
Waar zijn die skins te downloaden en wat is de naam van de mod? En is het misschien mogelijk om de link voor de Mod en Skins te geven? Dank bij voorbaat Met vriendelijke groeten Philippe Van Gucht Capri! Zijn er van de Capri piloten speciale wensen? Een mascotte als den Wesley ofzo, die ik er nog ergens moet bijzetten?
|
|