|
Post by Timpreza on Mar 6, 2010 23:15:11 GMT 1
Dat was X-Padder.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 6, 2010 23:53:45 GMT 1
Ik heb u daar eens een file voor gestuurd, met een oude versie, heb je die nog?
|
|
|
Post by Mee on Mar 6, 2010 23:58:27 GMT 1
Testrace 3 gewonnen se ^^. Werner was zonder enige training sinds een paar weken vertrokken (oeps en lag mooi 3de of 4de toen hij na 30 minuten al binnenkwam om te wisselen met mij (we gingen elk 30 minuten rijden). Ik kom als 10de terug de baan op. Na zo'n 10 minuten in mijn stint (lag ondertussen terug 7de) krijgen we een servercrash en wordt de stand hersteld. De leider deed niet meer mee, en plots lag ik op de 4de plaats achter Chris Lasselin. Die kon ik bij de restart (2 f'ing rondjes tegen max 100 km/h!) meteen voorbij, en dan werd het achtervolgen op de Pantera van Bakker en de Capri van Rino (die eerst reed!). Na een aantal rondjes kan ik voorbij Bakker, en niet veel later kan ik na een mooit gevecht voorbij Rino. Ik begin terug wat ritme te krijgen (het was voor mij ook weer een dikke week geleden) en pers er lage 39's en zelfs enkele 38's uit. Het plan was om redelijk snel terug te pitten om Kristof ook nog de kans te geven om te rijden (die sukkelaar heeft heel de race gevolgd om vervolgens niet te rijden), maar de eerste keer dat ik de pit wil ingaan mis ik de pit-ingang en een geluk, want ik bleek in mijn voorlaatste ronde te zitten. Resultaat: P1! Daar mag je wel niet te veel in lezen: de snelle Pantera van Tony Mau was gestopt, de Corvette van Wood was er niet en ook Border Reivers (met vliegende Hollander Pompert) waren er niet bij. Persoonlijk doel voor binnen 2 weken: podium!
|
|
|
Post by Rino on Mar 7, 2010 0:27:55 GMT 1
Euhm ik leide de race ook voor de crash Die Mau gast... nie normaal. Maar dacht die die van de baan gegaan was enzo achterop geraakt was. anyways.. eens nagaan wat er gebeurt met de tijden na een servercrash. was zo'n 10 sec los van P2. allemaal weg na de herstart. Dat zal zo zijn veronderstel ik. enkel rondes achterstand zullen behouden worden en iedereen in dezelfde ronde wordt gewoon na elkaar geplaatst.
|
|
|
Post by Mee on Mar 7, 2010 0:48:12 GMT 1
Euhm ik leide de race ook voor de crash Sorry! Die server crashes is te bezien zoals iemand op de server zei: bekijk het als een full course yellow (achter een fictieve safety car) en dat is redelijk realistisch.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 7, 2010 9:55:14 GMT 1
Euhm ik leide de race ook voor de crash Die Mau gast... nie normaal. Maar dacht die die van de baan gegaan was enzo achterop geraakt was. anyways.. eens nagaan wat er gebeurt met de tijden na een servercrash. was zo'n 10 sec los van P2. allemaal weg na de herstart. Dat zal zo zijn veronderstel ik. enkel rondes achterstand zullen behouden worden en iedereen in dezelfde ronde wordt gewoon na elkaar geplaatst. Zoals in een echte SC situatie hé. En niet zoals men forceerde in de GP van Japan in 94. Ik was redelijk tevreden na mijn halfuurtje gisteren. Ik had gepland om rond 20u te beginnen met wat rondjes, afstellingen, afspraken maken enzo. Dat hebben we allemaal gedaan, behalve het rijden zelf dan. Heb de auto een half uur uit de muur gehouden en VRL2 +- kunnen bijhouden. Binnen 2 weken moet het tempo nog wat hoger en moet ik in het donker rijden nog oefenen.
|
|
|
Post by Rino on Mar 7, 2010 11:25:48 GMT 1
Ook JBindX doet z'n werk prima om een key te binden voor TS2
|
|
|
Post by Webbienl on Mar 7, 2010 13:26:11 GMT 1
toch maar ff een verslagje doen Sinds de eerste testrace geen rfactor meer aangeraakt, ff een uurtje van tevoren wat rondjes gedaan en dat zag er wel goed uit. Op de server toen nog een rondje gedaan van 2.42.9 ... niet geheel foutloos maar wel snel, de snelste fiat , 4rde GT2 Toen de start...Chris legde me uit dat op het moment dat er GT2 go geroepen word, alle GT2's moeten gaan...dus ik plank em dr meteen uit, en ik start als 4rde achter Dennis Douma met zn Corvette. Bij de start zet ik em er al naast in Eau Rouge, maar das natuurlijk alleen ff kijken, meer niet , want op het rechte stuk schiet hij ervandoor, no problemo, want ik zie hem glijden en dweilen in het bochtige gedeelte en ga hem met weinig moeite voorbij. Dan is het aansluiting zoeken met de lotus voor me, maar die krengen gaan snel op het rechte stuk, verbaast vraag ik aan Jan of hij ff wilt mee luisteren bij de lotussen, en of hij dan een vertraging hoort tussen het schakelen. Jan antwoord dat er in de lotussen een naadloze F1 versnellingsbak ligt, waarop wij maar besloten volgende race ook zo'n ding uit Woking over te laten vliegen ( Gated shifter upgrade terwijl je met paddles schakelt scheelt 1 seconde per ronde...). Na een paar rondjes komt die lotus achter me aardig opzetten en ik ga superwijd in Eau Rouge...ik zwieper wat over de baan en tik met mn achterkant zacht de muur aan bovenin... Kut, daar gaat die lotus voorbij. Na een paar rondjes ga haak ik weer aan en ik pak zn slipstream in Eau Rouge, we komen bij de volgende bocht en hij remt iets te laat, ik zet hem aan de binnenkant maar dan zit ik aan de buitenkant voor de volgende bocht...ik lift het gas dus een beetje en pak hem binnendoor terug...vervolgens gooi ik het gat dicht, ricardo style ( refereert naar le mans waar hij 5 cm ruimte liet met 300 km/u ... ruim voldoende ;D )...P3 in class in handen. Ik kom dan nog de lotus tegen die op P2 lag, en die rij ik ook voorbij ... Zo reed ik ten tijde vd server crash op P2 in class en P5 algemeen. Nie slecht.... Was wel grappig, ik had mn deur openstaan en mn kat zat op de kamer...Ging ie met het koord vd koptelefoon spelen, ik riep keihard KSSSST en die kat schrok er zo hard van dat ie met koord en al in zn bek wegsprinte...de koptelefoon lag toen 3m bij me vandaan hahahaha....Ik spinde vd baan , was helemaal van mn apropo en had fikse damage, 30 sec daarna viel alles weg...geluk bij een ongeluk De restart gebruikt om een rijderswissel uit te voeren, weet iemand ook of dat mag tijdens de echte race ?, je kan er niet op anticiperen en in het echt voeren ze tijdens een safety car situatie ( want zo moet je het zien is mij vertelt ) ook een rijderswissel uit. Al met al meer plezier gehad dan bij de vorige testrace...laat 20 maart maar komen
|
|
|
Post by Mee on Mar 7, 2010 14:06:45 GMT 1
De restart gebruikt om een rijderswissel uit te voeren, weet iemand ook of dat mag tijdens de echte race ?, je kan er niet op anticiperen en in het echt voeren ze tijdens een safety car situatie ( want zo moet je het zien is mij vertelt ) ook een rijderswissel uit. Vragen op het forum, ik zou ook wel eens willen weten of dat mag.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 8, 2010 20:44:41 GMT 1
Vragen op het forum, ik zou ook wel eens willen weten of dat mag. Heb het gedaan
|
|
|
Post by Arpé on Mar 11, 2010 12:03:02 GMT 1
|
|
|
Post by amdr on Mar 12, 2010 17:20:21 GMT 1
Idd bedankt Chris voor dat ff te vragen
|
|
|
Post by Rino on Mar 14, 2010 0:18:34 GMT 1
Voila qualy zit erop... De uitslag is nog niet officieël gepost maar ik denk P9 ofzo. Den Ben heeft zowaar vleugeltjes gekregen plots ;D De tijden die sommige GT1 mannen draaien... nie normaal. Maar 12u zo glijden en stampen zie ik ze toch nie ongestraft doen (i hope). Grote afwezige was VRL1 Valt op dat de GT1 VRL deelnemers mooi op elkaar zitten in de tijdstabellen Lekker knus Gezien tijdens de 24u van Le Mans dat de rijders hier hun stint kwamen posten en het verloop van de race. Ik stel voor dat we elk ons kleur kiezen per team? wordt een stuk overzichtelijker imo. VRL2 neemt dus rood
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Mar 14, 2010 0:42:59 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 14, 2010 9:33:20 GMT 1
Ik zie op de logistics pagina iets van patch 1.08? Ik reed gisteren de Q zonder deze patch en ondervond geen problemen... toch op letten dus, er is nog een patch!!
|
|