|
CarStat
Mar 15, 2010 10:52:32 GMT 1
Post by Mee on Mar 15, 2010 10:52:32 GMT 1
Slecht moment uitgekozen om dat te downloaden, want mijn webspace werkte blijkbaar een half uurke niet. Nu blijkbaar wel terug.
|
|
|
CarStat
Mar 15, 2010 10:57:38 GMT 1
Post by PhilipDC on Mar 15, 2010 10:57:38 GMT 1
heb het thx.
|
|
|
CarStat
Aug 30, 2010 15:31:50 GMT 1
Post by Mee on Aug 30, 2010 15:31:50 GMT 1
Ik heb CarStat een upgrade gegeven die niet erg indrukwekkend lijkt, maar waar wel redelijk wat tijd is ingekropen: 2 aanpassingen, 1 grote en 1 kleine: - Added the possibility to open multiple cars at once. Open the Vehicle Selector and double-click on a vehicle file. You'll see that this file is added in the list at the right side of the screen. Add all the cars you want to see (altough they better be from the same mod with the same tire-types and engine upgrades) and press the big button. Removing a car from the list can be done by double-clicking on it. There will be a number on CarStat instances spread all over your screen. You can control all these instances with the top left one (this is the 'master' window). - Removed "Select manually"-button in Vehicle Selector Nieuwe versie: mee.dommel.be/CarStat_1.2.rar
|
|
|
CarStat
Aug 30, 2010 16:21:36 GMT 1
Post by oracle on Aug 30, 2010 16:21:36 GMT 1
Bedankt super tool Nippon ideale bandentemp 70c altijd goed om weten, en op 75% tirewear vermindert de grip drastisch Dat gaan we de zondag aan de lijve ondervinden
|
|
|
CarStat
Aug 31, 2010 11:55:55 GMT 1
Post by bazookajoe on Aug 31, 2010 11:55:55 GMT 1
Zeer handig, thanks!
|
|
|
Post by Mee on Oct 2, 2011 1:24:06 GMT 1
Nieuwe versie in beta-vorm, speciaal voor jullie: mee.dommel.be/CarStat_1.3_beta.rarEr zijn 2 piepkleine veranderingen en 1 heel grote: - Optimal Tire Pressure stat is verdwenen, gaf een misleidende en niet-nuttige waarde weer. - Kleine spelfoutjes verbeterd. En dan de grote: daarstraks tijdens het rijden met de V8 vroeg ik mij af hoe lang de pitstops gingen duren en of er gelijktijdig kon worden getankt en banden worden gewisseld. Die info ontbrak in CarStat, dus heb ik ze er nu bijgezet. Er zijn nu 2 nieuwe tabs genaamd "Pitstops". In de eerste tab vind je veel info ivm de pitstops: hoe snel er wordt getankt, of je gelijktijdig banden kan wisselen, hoeveel vertraging er op kan zitten, etc. Allemaal heel nuttige info, maar het kan nogal overdonderend overkomen. Daarom is het 2de tabblad er: hier kan je CarStat laten berekenen hoe lang een pitstop gaat duren. Geef de hoeveelheid te tanken benzine in, hoeveel banden je wilt wisselen en druk op "Calculate". Je krijgt 2 waardes als resultaat: de minimumtijd dat de stop kan duren en het maximum, er zitten namelijk random vertragingen op tanken en banden wisselen waardoor je geen accurate voorspelling kunt maken. Als je opmerkingen, tips, fouten hebt, laat maar weten! Nog snel 2 screens:
|
|
|
Post by bazookajoe on Oct 2, 2011 8:03:43 GMT 1
Pro
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 2, 2011 8:45:51 GMT 1
Bah! Boe! Awoert! Dit toolke pakt veel van m'n strategisch testwerk af! Superhandig, dat dan weer wel. Gaat goed gebruikt worden hier!
|
|
|
Post by timothy on Oct 2, 2011 9:29:50 GMT 1
manmanman waar jullie allemaal de tijd vandaan halen om dit te maken, en de kunde natuurlijk...Sjapoo Bart ziet er ferm handig uit
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 2, 2011 11:25:21 GMT 1
Meteen gedownload en in gebruik genomen!
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 2, 2011 11:27:36 GMT 1
Nu nog een tire/wear/grip grafiek die afhankelijk is van wear cijfers per type band (die je zelf moet invullen).
|
|
|
Post by Mee on Oct 2, 2011 12:37:29 GMT 1
Nu nog een tire/wear/grip grafiek die afhankelijk is van wear cijfers per type band (die je zelf moet invullen). Da's een goed idee, maar gaan er mensen dat wel effectief gebruiken? Buiten u dan, obviously .
|
|
|
Post by RedBull74 on Oct 2, 2011 12:44:28 GMT 1
hey Bart bedankt! toevallig vond ik dit eergisteren, zag dat jij de creator ervan was Keep up the good work!
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 2, 2011 12:46:00 GMT 1
Nu nog een tire/wear/grip grafiek die afhankelijk is van wear cijfers per type band (die je zelf moet invullen). Da's een goed idee, maar gaan er mensen dat wel effectief gebruiken? Buiten u dan, obviously . Allez, dat is toch kei-interessante info. Dan is het snijpunt werkelijk het moment (in ronden) waarop de soft trager wordt dan de hard.
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 2, 2011 13:08:51 GMT 1
Idd Werner, zou handig zijn. Da's gewoon het samengooien van de wearrate balkgrafiek en gripverlies grafiek waarschijnlijk? Nog een nuttig en idee: Een grafiek met het percentage grip tov de temperatuur van de band. Kan dringen van pas komen.
|
|