Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2009 16:59:22 GMT 1
Echt zot om ze zo door het verkeer te zien gaan. Die Lambo die zich ff wou bewijzen... ;D
|
|
|
Post by amdr on May 6, 2009 17:36:44 GMT 1
Mai wa een gek filmke
|
|
|
Post by Wilco on May 6, 2009 18:53:14 GMT 1
Die in die Porsche weet wel wat verdedige zet Gaaf filmpje
|
|
|
Post by Timpreza on May 6, 2009 19:25:10 GMT 1
Terug on topic meld ik even dat de BES race voor zaterdag is gecancelled wegens te weinig interesse.
|
|
|
Post by robin on May 6, 2009 22:10:50 GMT 1
ik las het.. jammer dat het veld niet groter werd
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on May 6, 2009 23:00:31 GMT 1
Ontzettend jammer
|
|
|
Post by amdr on May 7, 2009 6:06:02 GMT 1
geen laguna seca race?
|
|
|
Post by Timpreza on May 7, 2009 8:27:08 GMT 1
Helaas niet nee. Met slechts slechts 8 wagens die half gemotiveerd zijn (waar dus gemakkelijk nog een paar afhaken wegen te weinig deelnemers) ga je geen interessante race van 5 uur racen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 7, 2009 9:27:32 GMT 1
Helaas niet nee. Met slechts slechts 8 wagens die half gemotiveerd zijn (waar dus gemakkelijk nog een paar afhaken wegen te weinig deelnemers) ga je geen interessante race van 5 uur racen. Er waren er bij die 8 ook wel die 100% gemotiveerd waren Timo
|
|
|
Post by Arpé on May 7, 2009 11:55:57 GMT 1
Inderdaad, die waren er ook bij. Al de tijd in het maken van een goede setup, skin en vooral planning eigenlijk voor niets. It's a shame Een paar jaar geleden hebben we dat met rF.org ook meegemaakt. Veelbelovende races, mooie namen, mooie tracks enz en na een paar races compleet in het water gevallen. Spijtig
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 7, 2009 12:46:01 GMT 1
Al de tijd in het maken van een goede setup, skin Die kunnen wel nog van pas komen op het eind van de ST. Timo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2009 14:56:43 GMT 1
Helaas niet nee. Met slechts slechts 8 wagens die half gemotiveerd zijn (waar dus gemakkelijk nog een paar afhaken wegen te weinig deelnemers) ga je geen interessante race van 5 uur racen. Kan het niet zijn dat die 5uur iets teveel is, waardoor de drempel om mee te doen verhoogt? Het was nog maar de 2de race van BES. Waarom niet hetzelfde proberen maar dan 2 uur racen ipv 5 uur, en het niet verplichten van een rijderswissel maw je mag alleen rijden? Het is maar een suggestie om de BES van de grond te krijgen hé.
|
|
|
Post by Knarf on May 7, 2009 14:58:23 GMT 1
Mja Chris.
De organistators hebben er waarschijnlijk nog meer werk in gestoken dan jullie zelf aangezien wij uiteraard zelf ook een setup nodig hebben en dus al dat testwerk zelf ook moeten doen, maar dan ook nog de website hebben moeten maken, rF-report, registratiezaken afhandelen, ....
Dus we lassen dat zeker niet voor ons plezier af.
|
|
|
Post by timothy on May 7, 2009 16:53:15 GMT 1
héél erg jammer maar met 8 wagens is het idd zeker niet echt veel fun aan zo 5-uurs race.
|
|
|
Post by Arpé on May 7, 2009 17:03:01 GMT 1
Mja Chris. De organistators hebben er waarschijnlijk nog meer werk in gestoken dan jullie zelf aangezien wij uiteraard zelf ook een setup nodig hebben en dus al dat testwerk zelf ook moeten doen, maar dan ook nog de website hebben moeten maken, rF-report, registratiezaken afhandelen, .... Dus we lassen dat zeker niet voor ons plezier af. Ik bedoelde het niet slecht naar de admins toe hoor. Ik vind het gewoon spijtig dat de interesse van de mensen zodanig gezakt is dat er heel weinig respons is op een fantastisch concept met een uitstekende organisatie. De vorige race op Spa is niet vlekkeloos verlopen, maar toch zijn jullie er in blijven geloven. Iedereen die toen meegereden heeft was vol lof over het event en ging zeker meedoen als er opnieuw geraced ging worden. Puntje bij paaltje komt er practisch niemand opdagen op testdagen (ondanks inschrijving!) en zien mensen die het wel serieus opnemen en admins die al het mogelijke doen om het te laten lukken alles in het water vallen. Dat vind ik "schandalig". En uiteindelijk is het niet omdat het een lange race is hé. Tenslotte met 2 mensen rij je max.3u verdeeld over 3 stints van een uur. Het verwisselen van piloot maakt alles juist interessant. Een setup maken die voor beiden past, mensen die kms van mekaar verwijderd zijn en toch 'samen' rijden, de sfeer opsnuiven van 'echte' endurance met alles dat erbij hoort. Gewoon schitterend man! De andere enduranceconcepten die bestaan zoals bvb WES doen het dan weer wel goed, ondaks dat er voor betaald moet worden. Het ligt gewoon aan onze instelling: 'mja ik vind het wel leuk en ga me inschrijven. Hmm, het wordt dan wel mooi weer hé en ik zou nog dit of dat kunnen doen. Mmmneee, ik doe dan toch maar niet mee...' Mannen piloten: bezint eer ge begint en schrijf je niet zomaar in!!! Admins! Als jullie nog iets plannen en ik heb de mogelijkheid het in mijn 'menage-planning' te doen passen zal ik er zeker bij zijn!!! Keep up the good work guys!! En ondertussen blijven we wel VRL-en ;D
|
|