Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2008 23:38:48 GMT 1
Onze noorderburen organiseren vanwege het 10 jarig bestaan van GPL een competitie, die in 8 races zal uitmaken wie zich kampioen mag noemen. Omdat er hier vast ook nog wel wat GPL'ers rondlopen, leek 't me gepast om dat hier ook even aan te kondigen. Voor meer informatie over de kalender en andere zaken, volg deze link. | |
|
|
|
Post by Knarf on Oct 29, 2008 9:13:25 GMT 1
Mmmm... Mss nog eens installeren maar de laatste keer was ik zo ontgoocheld door het geluid dat ik er aan twijfel of ik het nog tof ga vinden
|
|
|
Post by robin on Oct 29, 2008 10:16:55 GMT 1
Durbin organiseerde telkens ook een paar GPL races bij de eindejaarstoernooitjes. Het was vaak wel even slikken maar na een rondje of vijftig past GPL weer als een jas. Ik ga deze keer wel eens kijken of ik zelf aan m'n setup kan knutselen, dat heb ik nooit eerder gedaan in GPL en 't zou eens tijd worden
|
|
|
Post by Webbienl on Oct 29, 2008 11:59:23 GMT 1
nog nooit gereden met deze sim, ik geef me op voor de fun of it
|
|
|
Post by Knarf on Nov 1, 2008 10:48:01 GMT 1
- Installeren : CHECK - Player.ini file restoren van GPLrank : CHECK - GH1 setups installeren : Kan iemand ze mailen naar frank.wynants@gmail.com aub
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2008 10:58:36 GMT 1
- Installeren : CHECK - Player.ini file restoren van GPLrank : CHECK - GH1 setups installeren : Kan iemand ze mailen naar frank.wynants@gmail.com aub Zal eens moeten zoeken, maar ik geloof dat ik er wel nog een paar heb Frank!
|
|
|
Post by Knarf on Nov 1, 2008 12:56:58 GMT 1
Heb de setups ondertussen gevonden. Dus als iemand ze wil hebben...
|
|
|
Post by Knarf on Nov 11, 2008 22:57:25 GMT 1
Race 1 : 2de ;D
Leuk om nog eens tegen oude bekenden te racen ook (Pieter en Veke en nog wat S.NL'ers die ik al jaren niet had gezien)
|
|
|
Post by Webbienl on Nov 12, 2008 0:20:15 GMT 1
race 1 : tikje van achter gekregen, 3 keer over de kop...2 wielen eraf...end of race
was wel eens leuk om de traagste van het veld te zijn...maar moet de sim nog wat doorkrijgen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2008 8:45:35 GMT 1
Damn, het kriebelt toch serieus, toch nog eens moeten overwegen om GPL te installeren!
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Nov 12, 2008 9:25:34 GMT 1
race 1 : tikje van achter gekregen, 3 keer over de kop...2 wielen eraf...end of race In GPL heb je iets zeer leuk, nl shift-R. Probeer eens de volgende keer dat je zonder wielen zit. Timo
|
|
|
Post by robin on Nov 12, 2008 10:47:49 GMT 1
In GPL heb je iets zeer leuk, nl shift-R. Probeer eens de volgende keer dat je zonder wielen zit. Daar had ik er ook een van nodig nadat ik m'n Brabham motor plofte. Tien rondjes is niet genoeg om het gevoel terug te krijgen, P8 gefinisht, maar toch: gefinisht! De reglementen staan overigens maar één shift-R per race toe.
|
|
|
Post by Knarf on Nov 12, 2008 17:09:08 GMT 1
Damn, het kriebelt toch serieus, toch nog eens moeten overwegen om GPL te installeren! Steven, gebruik dan zeker de tool uit deze thread: timpreza.proboards12.com/index.cgi?board=gplleague&action=display&thread=632Als ik gewoon GPL installeerde vanaf CD ging het niet (hij vond dat mijn CD een illegale versie was hoewel die wel degelijk origineel is). Maar je hebt dan ook ineens alle grafische updates van auto's en circuits. Pribluda. En je kan resolution van 1600x1280 enzo gebruiken.
|
|
|
Post by Webbienl on Nov 12, 2008 17:17:13 GMT 1
In GPL heb je iets zeer leuk, nl shift-R. Probeer eens de volgende keer dat je zonder wielen zit. Daar had ik er ook een van nodig nadat ik m'n Brabham motor plofte. Tien rondjes is niet genoeg om het gevoel terug te krijgen, P8 gefinisht, maar toch: gefinisht! De reglementen staan overigens maar één shift-R per race toe. in de chat werd gezegt dat je alleen in de pits shift r mocht gebruiken... ik heb een illigeale versie van GPL ... heb het spel vroeger ergens gehad, ben de cd nu kwijt. Ik kan deze eventueel delen mits je het orgineel natuurlijk hebt. ( denk niet dat sierra daar moeilijk over doet , ze verdienen er nu toch al niets meer aan ) de mijne deed het wel gewoon met updaten. Je moet gewoon de .exe orgineel houden
|
|
|
Post by robin on Nov 12, 2008 21:07:55 GMT 1
[ in de chat werd gezegt dat je alleen in de pits shift r mocht gebruiken... Nee dat was een vraag, geen mededeling. EEN shift-R voor whatever reason mag je gebruiken gedurende de race.
|
|