|
Post by robin on Nov 28, 2008 19:58:56 GMT 1
In het oud-GPLs: grats!
|
|
|
Post by jansongpl on Nov 28, 2008 21:42:38 GMT 1
De klus is geklaard. Chaterhall gewonnen. Burt 3 laps down. t' Is wel niet tegen aliens maar daar zijn toch een pak gasten bij met een GPL Rank van -10 tot -20. Die zouden dus in principe stuk sneller moeten zijn dan mij. In die zin voelt het wel super ... Timo Pro ! Timo Kan je nog eens zeggen hoe ik dat trillen op het stuur kan wegwerken ? Of waar ik tips voor GPL - G25 instellingen kan vinden ? Merçikes, Jan
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 28, 2008 22:05:23 GMT 1
Proficiat Timo. T'zal wel zijn dat het deugd doet. Zeker als je mannen op de baan kan kloppen die op papier sneller zijn.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 1, 2008 19:13:44 GMT 1
De klus is geklaard. Chaterhall gewonnen. Burt 3 laps down. t' Is wel niet tegen aliens maar daar zijn toch een pak gasten bij met een GPL Rank van -10 tot -20. Die zouden dus in principe stuk sneller moeten zijn dan mij. In die zin voelt het wel super ... Timo Proficiat... niet gemakkelijk om een kampioenschap te winnen, toch zeker niet als ge achter ligt op pure snelheid. Maar ja, aan de meet geven ze bloemen, eh... nie juist voor 't stratschot. ;D
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 2, 2008 10:25:06 GMT 1
Bedankt voor de comments allemaal. Janson, in de thread hieronder kun je in de 4de of 5de post foto's zien van mij G25-settings. Zowel die van de G25 algemeen als de GEM-settings die ik voor de 67 gebruik. Die laatste kan je trouwens ook in de core.ini aanpassen. www.gbsimracing.co.uk/forum/index.php/topic,932.0.html Als er iets niet duidelijk is, laat je het maar horen. Timo
|
|
|
Post by Nolle on Dec 1, 2009 18:05:58 GMT 1
Heb de setups ondertussen gevonden. Dus als iemand ze wil hebben... ja Frank , ik zou die best willen hebben , alvast bedankt
|
|
|
Post by Nolle on Dec 1, 2009 18:09:04 GMT 1
Bedankt voor de comments allemaal. Janson, in de thread hieronder kun je in de 4de of 5de post foto's zien van mij G25-settings. Zowel die van de G25 algemeen als de GEM-settings die ik voor de 67 gebruik. Die laatste kan je trouwens ook in de core.ini aanpassen. www.gbsimracing.co.uk/forum/index.php/topic,932.0.html Als er iets niet duidelijk is, laat je het maar horen. Timo Timo , ben gaan kijken naar de link maar er staat niets meer , foto's verwijderd ?
|
|
|
Post by Nolle on Dec 1, 2009 18:17:35 GMT 1
Ik rij inmiddels met 1920x1080 GPL. Dat werkt, het beeld wordt niet uitgerekt ofzo. Je ziet alleen dat de textures nooit echt gemaakt waren voor zulke hoge resoluties, maar dat mag de pret niet drukken! Marcel , kan je me eens de grafische settings meegeven die je gebruikt ? ik heb ook zo'n monitor maar ik krijg GPL niet goed in die resolutie
|
|
|
Post by Knarf on Dec 1, 2009 18:21:16 GMT 1
Zie andere thread Nolle... 't Is makkelijk met dat tooltje
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 1, 2009 18:27:49 GMT 1
Bedankt voor de comments allemaal. Janson, in de thread hieronder kun je in de 4de of 5de post foto's zien van mij G25-settings. Zowel die van de G25 algemeen als de GEM-settings die ik voor de 67 gebruik. Die laatste kan je trouwens ook in de core.ini aanpassen. www.gbsimracing.co.uk/forum/index.php/topic,932.0.html Als er iets niet duidelijk is, laat je het maar horen. Timo Timo , ben gaan kijken naar de link maar er staat niets meer , foto's verwijderd ? Ja, die ken ik natuurlijk niet meer van buiten. Zal straks thuis eens kijken. Timo
|
|