|
Post by Timpreza on Sept 24, 2007 11:32:01 GMT 1
Het staat al op de voorpagina, er is een nieuwe patch voor rFactor, maar als ik de comments lees ben ik zéér sceptisch of ik deze wel wil installeren... Er zijn tot nu toe heel weinig positieve comments. Verschillende mensen klagen over laadtijden van meer dan 7 minuten om in het spel te geraken, tragere fps en geen geluid meer bij de originele autos zoals de BMW F1. Ik wacht af tot ik niet anders kan.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 24, 2007 11:58:53 GMT 1
Het staat al op de voorpagina, er is een nieuwe patch voor rFactor, maar als ik de comments lees ben ik zéér sceptisch of ik deze wel wil installeren... Er zijn tot nu toe heel weinig positieve comments. Verschillende mensen klagen over laadtijden van meer dan 7 minuten om in het spel te geraken, tragere fps en geen geluid meer bij de originele autos zoals de BMW F1. Ik wacht af tot ik niet anders kan. Ik vrees dat je geen keuze zal hebben.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 24, 2007 13:25:58 GMT 1
Het is anders wel zeer vreemd dat er niets op www.rfactor.net te vinden is.
|
|
|
Post by Knarf on Sept 24, 2007 13:39:23 GMT 1
Gjon heeft op RSC gepost dat die patch van rf-central af te halen is (wat ik ovrigens een vreemde beslissing vind)
|
|
|
Post by Knarf on Sept 24, 2007 13:43:56 GMT 1
Ik heb de post maar gewist op de voorpagina... Ik durf dat effectief ook niet meer installeren.
|
|
|
Post by marnick on Sept 24, 2007 14:30:16 GMT 1
Ik heb hem intussen geinstalleerd, is dat omkeerbaar?
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 24, 2007 14:44:50 GMT 1
Ik heb hem intussen geinstalleerd, is dat omkeerbaar? Als het werkt zou ik er niet aan liggen prutsen. Teruggaan naar de vorige versie kost u weer een unlock.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Sept 24, 2007 15:00:08 GMT 1
ik patch niet dan zene:s
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 24, 2007 15:15:49 GMT 1
Laat ons even wachten, uit RSC blijkt nu: - dat een clean install altijd beter is - dat je best een standaard serie activeerd ipv een add on Deze update is er onder andere gekomen omdat er security issues zijn met server, we kunnen dus bijna niet anders dan de server te upgraden naar de laatste versie waardoor iedereen sowieso naar die versie moet.
|
|
|
Post by Knarf on Sept 24, 2007 17:46:38 GMT 1
Ik vraag me af of ik niet gewoon de illegale DVD-versie zou afhalen en vanaf daar installeren. Die schijnt zonder probleem te werken en dan heb ik ineens een full-install ipv 1.150 -> 1.250 -> 1.255
De download links is trouwens verwijdert van rF-Central :
NOTE: Gjon has posted that a fix for the sound problem is being worked on and other problems people are having are being looked into. Given that, the update links have been removed for now
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 24, 2007 17:55:53 GMT 1
Met alle respect, maar wat voor amateuristische actie was me dat...
|
|
|
Post by Knarf on Sept 24, 2007 18:11:02 GMT 1
Imo kan ISI er niet eens iets aan doen. Op die DVD zit 1 of andere copy-protection die nu ook in die upgrade zit (vandaar de heractivatie). 't Is gewoon die copy-protectie die de nest in de soep laat lopen.
Het is de trouwe klant die wordt gestraft hiermee... De illegale versie staat al dagen op het web en loopt zonder enig probleem.
Ze hadden het wel wat beter mogen testen. Maar het zal wel in orde komen ISI kennende.
|
|
|
Post by Arpé on Sept 24, 2007 18:20:08 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 24, 2007 18:59:32 GMT 1
Als rF bij u perfect draait uiteraard niet. Misschien zal je binnenkort gewoon nog eens een update moeten installeren of zo met een bugfix.
|
|
|
Post by Mee on Sept 24, 2007 19:03:06 GMT 1
(vandaar de heractivatie) Oeioei, en ik heb mijn 5 activaties al opgedaan
|
|