|
Post by marnick on Sept 24, 2007 19:28:05 GMT 1
De update draait hier zonder problemen op het eerste zicht, we zien wel wat komt.
|
|
|
Post by Nolle on Sept 24, 2007 20:08:10 GMT 1
(vandaar de heractivatie) Oeioei, en ik heb mijn 5 activaties al opgedaan kijk hier eens , als je nog geen grote veranderingen hebt aangebracht aan je hardware dan werkt dit perfect , heb ervaring met deze wijze timpreza.proboards12.com/index.cgi?board=rFactor&action=display&thread=1154971945trouwens , ik heb al tot den treure toe herhaald dat je best regelmatig een "Image" neemt van BV je C-partitie met rFactor of zelfs van je harde schijf in z'n geheel ( je hebt daar wel een 2de of een externe harde schijf nodig... bij problemen zet je je recentste "image" terug en binnen het kwartier staat je pc erbij zoals juist vòòr het nemen van je "image". indien nodig kan ik nadere info geven over de werkwijze en eventueel een héél goei programma om een image te maken.
|
|
|
Post by Mee on Sept 24, 2007 20:22:48 GMT 1
- De "Trymedia-mapje"- truc zag ik hier pas staan toen ik er al 5 had opgebruikt . - Ik neem regelmatig een image van mijn c-schijf (Norton Ghost) maar als er nu nog eens een extra activatie wordt gevraagd... you know
|
|
|
Post by Nolle on Sept 24, 2007 20:57:38 GMT 1
- De "Trymedia-mapje"- truc zag ik hier pas staan toen ik er al 5 had opgebruikt . - Ik neem regelmatig een image van mijn c-schijf (Norton Ghost) maar als er nu nog eens een extra activatie wordt gevraagd... you know bwa , ik heb gewoon gemaild en mijn probleem medegedeeld en heb 3 nwe activaties gekregen....
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 24, 2007 21:49:31 GMT 1
Ze hebben het inderdaad alles behalve professioneel aangepakt...
|
|
|
Post by Knarf on Sept 25, 2007 10:07:04 GMT 1
Ik heb de update geinstalleerd (er is een nieuwe uit waarin nieuwe soundfiles zitten, maar aan de lange laadtijden enzo is nog niks gefixed). Geen enkel probleem. Gewoon de files gekopieerd naar mijn rF folder en dat bolt zonder het minste probleem.
Ik heb 5Gb auto's en 2Gb circuits maar de laadtijden zijn normaal vind ik.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 25, 2007 14:20:17 GMT 1
Ik heb de update geinstalleerd (er is een nieuwe uit waarin nieuwe soundfiles zitten, maar aan de lange laadtijden enzo is nog niks gefixed). Geen enkel probleem. Gewoon de files gekopieerd naar mijn rF folder en dat bolt zonder het minste probleem. Ik heb 5Gb auto's en 2Gb circuits maar de laadtijden zijn normaal vind ik. Ik zou op rfcentral niet te hard roepen dat je de GTL conversion staan hebt.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 25, 2007 15:00:24 GMT 1
Ben jij bij die upgrade sowieso een activatie kwijt?
Voor geen enkel van de vorige updates heb ik moeten reactiveren omdat ik de map van Trimedie met de file met de account info altijd op zijn plaats liet staan. Dan kan je trouwens ook onbeperkt herinstalleren.
Is dat met deze upgrade anders?
Timo
|
|
|
Post by Nolle on Sept 25, 2007 20:25:43 GMT 1
Ben jij bij die upgrade sowieso een activatie kwijt? Voor geen enkel van de vorige updates heb ik moeten reactiveren omdat ik de map van Trimedie met de file met de account info altijd op zijn plaats liet staan. Dan kan je trouwens ook onbeperkt herinstalleren. Is dat met deze upgrade anders? Timo ziet er naar uit dat we idd een nwe activatie gaan moeten doen : te lezen op rFactor central : PLEASE NOTE: You will be required to reactivate rFactor if you upgrade to v1255. Before you do this, find or get your original confirmation email. Make sure you can locate your Activation Number, Order Number and email address used. If you need a new confirmation email sent out to you, visit TryMedia. ik ga nu eens proberen die upgrade te installeren en dan mijn "trymedia" mapje terug te zetten , lukt het dan is er geen probleem ( zie topic timpreza.proboards12.com/index.cgi?board=rFactor&action=display&thread=1154971945 ) , is er wel degelijk een re activatie nodig dan zet ik gewoon mijn Image terug en wacht af tot de VRL beslist dan t we die upgrade moeten doen , ik hou jullie op de hoogte....
|
|
|
Post by Knarf on Sept 25, 2007 20:46:46 GMT 1
Je trymedia mapje terugzetten dat gaat niet hoor Nolle. Ze hebben de beveiliging aangepast.
De upgrade zal in ieder geval moeten gebeuren. Want er zit een veiligheidslek in 1.250. Als we die op de server laten staan wordt die sowieso ge-hacked.
|
|
|
Post by Nolle on Sept 25, 2007 20:55:52 GMT 1
ben er ondertussen al achter gekomen : Trymedia mapje terugzetten werkt idd niet , je hebt wel degelijk een nwe activatie vandoen. heb dit ondertussen ook al gedaan , rFactor start hier bij mij tergend traag op maar er zitten verschillende extra wagens bij. het draait hier bij mij dus laat ik de update staan. je start rFactor op , je krijgt een scherm om het spel te kopen/unlocken ( je kan de Nederlandse taal kiezen) en onderaan zie je een link staan "ik heb al een code of zoiets" daar klik je op en kan je uw unlock code invoeren alsook je mail adres.ik heb bij de vraag "waarom een nwe activatie" gewoon "ander" gekozen en geen probleem ondervonden.
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 25, 2007 21:04:56 GMT 1
Ik zou bij God niet meer weten wat mijn activatiecode is.. ik heb dat ding al twee jaar niet meer ingevoerd...
Waarom maken ze het een mens altijd zo lastig. Nu moet ik wss weer ISI gaan mailen of zoiets ... Ik kijk voorlopig nog even de kat uit de boom. Pas als het echt absoluut noodzakelijk is ga ik die hele rompslomp eens uitvoeren.
|
|
|
Post by Nolle on Sept 25, 2007 21:08:26 GMT 1
Ik zou bij God niet meer weten wat mijn activatiecode is.. ik heb dat ding al twee jaar niet meer ingevoerd... Waarom maken ze het een mens altijd zo lastig. Nu moet ik wss weer ISI gaan mailen of zoiets ... Ik kijk voorlopig nog even de kat uit de boom. Pas als het echt absoluut noodzakelijk is ga ik die hele rompslomp eens uitvoeren. bij aankoop krijg je een mail met die code , ik heb die onmiddellijk uitgeprint en bewaard , tevens heb ik die mail nog staan in m'n Outlook archief , is ondertussen al 600 plus MB groot maar regelmatig duik ik dit archief binnen om "iets" van vroeger op te zoeken of zo ik denk trouwens dat je zal contact moeten nemen met "trymedia" i.p.v. ISI voor je (re)activatiecode , maar die doen daar niet moeilijk over.. zo heb ik een uitbreiding van m'n code aangevraagd ( had al mijn activeringen opgebruikt ) : csc.trymedia.com/csc/start/affiliate=trygames_a/index.htmlje kiest bij "kies je produkt" rFactor en dan op de volgende pagina de kies je de 1ste mogelijkheid.....
|
|
|
Post by Knarf on Sept 25, 2007 21:14:33 GMT 1
Willy ik zou nu al mailen voor uw code... Dan hebt ge ze als de patch effectief uitkomt (er komt nog een 'officiele' patch). Ge hebt de patch absoluut zeker nodig want de server zal 100% zeker ge-upgrade worden. Met de 1.250 is dat een open doelwit voor hackers (met kwade bedoelingen).
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 25, 2007 21:31:10 GMT 1
Willy ik zou nu al mailen voor uw code... Dan hebt ge ze als de patch effectief uitkomt (er komt nog een 'officiele' patch). Ge hebt de patch absoluut zeker nodig want de server zal 100% zeker ge-upgrade worden. Met de 1.250 is dat een open doelwit voor hackers (met kwade bedoelingen). Heb je die mail niet bijgehouden? Ik heb alle niet-cd dingen op papier.
|
|